Jumbo weet dat? Jajaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
Maddy klaagt nog harder.quote:
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaakt
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heeft ze geen gewone broeken?
Thermo kleding of ondergoed kan ook helpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.
En die onder haar broek willen doen
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachtsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wilde huidkleurige legging. Kon ze onder een rokje doen met panties eroverheen zei ze netquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachts
ze wil er vast een hebben voor dat ze Bern de zak geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind dat samen met Jeffrey de 2 normaalste mannen daar, maar ook zeker een Berend en Erik.quote:
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef Flow3r het volgende:
De eierdief staat ook niet op dus dacht hij, fuck it, ik pak ook gewoon dropjes
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.
Komt door zijn slechte jeugd en opvoeding hoor.quote:
Oeps ow gemist. was vandaag werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
Ik mistte je al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeps ow gemist. was vandaag werken
klopt wel. Vooral de laatste 3 dagen of zo. Veel dezelfde zijn in beeld. Baal er beetje van maar ja het is hoe het is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Vind wel dat bern en sasha overdag echt uit beeld worden gehouden, in vergelijking met anderen. Althans dat denk ik want heb geen stream en lees hier mee. Gelukkig dat er mensen zijn die verslag doen, maar merk ook wel dat het een beetje anti Bern en Sas is. Kan het mis hebben hoor. Maar las ergens van een fokker dat bern en sasfans wankers zijn?
Ik zie ze graag samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vriendje komt helpen.. zowww lievvvv![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
En Naklier staat nu Sjeffie uit te zuigen op uitspraken die in zijn voordeel kunnen zijn.. ze kluunt Naklier iedereen af om gegevens te zuigen die hij later kan misbruiken...
TópGluiperd, zo een hebben ze in lange tijd niet meer gecast..![]()
[ afbeelding ]
Nadir is de Jessie van deze RLS. Zelfde atitude.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
En Naklier staat nu Sjeffie uit te zuigen op uitspraken die in zijn voordeel kunnen zijn.. ze kluunt Naklier iedereen af om gegevens te zuigen die hij later kan misbruiken...
TópGluiperd, zo een hebben ze in lange tijd niet meer gecast..![]()
[ afbeelding ]
Of ze doen gewoon niet zoveel overdag en anderen zijn boeiender om te volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Vind wel dat bern en sasha overdag echt uit beeld worden gehouden, in vergelijking met anderen. Althans dat denk ik want heb geen stream en lees hier mee. Gelukkig dat er mensen zijn die verslag doen, maar merk ook wel dat het een beetje anti Bern en Sas is. Kan het mis hebben hoor. Maar las ergens van een fokker dat bern en sasfans wankers zijn?
Ik snap de anti ook niet zo, want overdag doen ze volgens mij gewoon hun eigen ding. Dat ze einde middag even gaan liggen is volgens mij omdat Sas longcovid heeft en dus weinig energie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
klopt wel. Vooral de laatste 3 dagen of zo. Veel dezelfde zijn in beeld. Baal er beetje van maar ja het is hoe het is.
Regie moet alle soorten fans tevreden houden hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon niet zoveel overdag en anderen zijn boeiender om te volgen.
Nahh Jessie kón tenminste alles.. Naklier kan alleen maar gluiperig uitzuigenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nadir is de Jessie van deze RLS. Zelfde atitude.
Nouja dat is dan ook hoe ze meestal in beeld komen. Weinig leuke gesprekken tussen die twee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik snap de anti ook niet zo, want overdag doen ze volgens mij gewoon hun eigen ding. Dat ze einde middag even gaan liggen is volgens mij omdat Sas longcovid heeft en dus weinig energie.
Maar als ik wat lees is het altijd negatief dat ze weer op bed liggen.
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Dat is niet te doen hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Regie moet alle soorten fans tevreden houden hoor.
Het zijn gewoon 2 passanten. Je mist ze niet als ze weg zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.
Ik ben geen fanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
ze eten toch zeer veel, snap ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alicia Ook 6 kg kwijt.
Wendy en Babette lijken ook wat kilo's kwijt te zijn
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat is dan ook hoe ze meestal in beeld komen. Weinig leuke gesprekken tussen die twee.
Verder dan dat oubollige Wéér Wolven komt Mr. Applaus Clown ook niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het zijn 2 halve dooie dappere dodo's. Alleen als Bern een spelletje voor de groep heeft verzonnen zit er beweging in. Verder is het op de bank hangen, of in bed liggen. Niet echt entertaining.
Reuring!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.
Zal ook veel van de eerste weken zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze eten toch zeer veel, snap ik niet
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou verwachten dat ze met al het ongezonde, zakgeld gekauw weer zouden aankomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal ook veel van de eerste weken zijn.
Maar denk ook dat ze veel minder snoep, chips, frisdrank etc hebben dan normaal.
Dat scheelt enorm
ze moeten wel tv maken he, op bed liggen of in een stoel hangen en naar anderen kijken schiet niet echt opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee als die ruzies zijn leuk, of over Maddy op kantoor of Wanda die weer aan stoken is.
Mss sommige, maar ik heb de indruk dat een aantal (erik, jw, mexx iig) veel, heel veel ongezond eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze met al het ongezonde, zakgeld gekauw weer zouden aankomen
Die heb ik gelukkig gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan dat oubollige Wéér Wolven komt Mr. Applaus Clown ook niet meer
Daar kan je wel gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss sommige, maar ik heb de indruk dat een aantal (erik, jw, mexx iig) veel, heel veel ongezond eten.
En dan is wat ze nu snaaien nog weinig
Je kunt mensen niet dwingen om ze leuk te vinden. Misschien hebben ze op facebook een pro-bern/sashaclubquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.
Rot voor je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, maar vind het erg anti bern en sasha op fok.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weervolven komt vanavond.
Je hebt geluk
Dinsdag is Chicago Med, Chicago PD en Chicago Fire avond, dus ik ga het weer niet missenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks om 8uur weer.. zoek vast een leuke film uit
Als het allemaal zo erg is, geef je dan niet op voor zo'n programma. Aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Longcovid is kut, maar ze doet ook niks wat leuk is om naar te kijken
Snap niet dat ze haar hebben laten meedoen, ze moet lekker thuis gaan uitzieken
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag is Chicago Med, Chicago PD en Chicago Fire avond, dus ik ga het weer niet missen
Ze kon wel geil dansen in haar kostschool jurkjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het allemaal zo erg is, geef je dan niet op voor zo'n programma. Aandachttrekkerij.
Tja, makkelijk excuus weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kon wel geil dansen in haar kostschool jurkje![]()
Hoe moe ze elke dag is ligt natuurlijk aan Lange Covid.. dat is per dag in te delen, handige ziekte
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
zit zij met corona met 32 mensen samen? moet zij niet ispoliert werden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Longcovid is kut, maar ze doet ook niks wat leuk is om naar te kijken
Snap niet dat ze haar hebben laten meedoen, ze moet lekker thuis gaan uitzieken
[ afbeelding ]
Nee het is al weer over, ze is aan het herstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit zij met corona met 32 mensen samen? moet zij niet ispoliert werden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |