Jumbo weet dat? Jajaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij van wat ik begreep, komt er van elk bewoner een kratje binnen..dus hoeft er niet meer verdeelt te worden..
Maddy klaagt nog harder.quote:
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien breekt de pleuris nog wel uit, of wordt er nog ruzie gemaakt
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Heeft ze geen gewone broeken?
Thermo kleding of ondergoed kan ook helpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zal het wel koud hebben of koude winter verwachten.
En die onder haar broek willen doen
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachtsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wilde huidkleurige legging. Kon ze onder een rokje doen met panties eroverheen zei ze netquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Afgelopen nacht in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft Bern toch? Die houdt haar wel warm snachts
ze wil er vast een hebben voor dat ze Bern de zak geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind dat samen met Jeffrey de 2 normaalste mannen daar, maar ook zeker een Berend en Erik.quote:
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:34 schreef Flow3r het volgende:
De eierdief staat ook niet op dus dacht hij, fuck it, ik pak ook gewoon dropjes
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eierdief is al lang bekend. Wat zeurt die jankert daar nog over.
Komt door zijn slechte jeugd en opvoeding hoor.quote:
Oeps ow gemist. was vandaag werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
Ik mistte je al.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeps ow gemist. was vandaag werken
klopt wel. Vooral de laatste 3 dagen of zo. Veel dezelfde zijn in beeld. Baal er beetje van maar ja het is hoe het is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef Daana316 het volgende:
Vind wel dat bern en sasha overdag echt uit beeld worden gehouden, in vergelijking met anderen. Althans dat denk ik want heb geen stream en lees hier mee. Gelukkig dat er mensen zijn die verslag doen, maar merk ook wel dat het een beetje anti Bern en Sas is. Kan het mis hebben hoor. Maar las ergens van een fokker dat bern en sasfans wankers zijn?
Ik zie ze graag samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vriendje komt helpen.. zowww lievvvv![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn weer 3 eieren weg, bleek vandaag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
En Naklier staat nu Sjeffie uit te zuigen op uitspraken die in zijn voordeel kunnen zijn.. ze kluunt Naklier iedereen af om gegevens te zuigen die hij later kan misbruiken...
TópGluiperd, zo een hebben ze in lange tijd niet meer gecast..![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |