abonnement Unibet Coolblue
pi_206283348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:31 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tsja, groot hek en/of DMZ aan de grens dan maar. Zal waarschijnlijk ook al nodig zijn als Rusland niet van instabiliteit in elkaar dondert want een agressief revanchistisch land zal het hoe dan ook blijven.
Zeker mee eens. Daarom moet je ze gewoon laten zien wie de baas is, alleen die taal begrijpen ze. Geen andere oplossing voor dit probleem, ook niet na Poetin. "Wij zijn de baas want we zijn sterker dan jullie dus geven je duidelijk aan dat als je A doet wij je een paar tikken verkopen".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206283362
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
En wat doen ze dan dat jou doet vermoeden dat ze wel fanatiek rus steunen?

En komen met dat ze niet dezelfde sancties hanteren als wij is treurig zwart wit.

Het eerder genoemde (eigen) fanatisme projecteren op.

A'la: je doet wat het westen doet, of je bent rabiaat pro-rus, en er zit niks tussen.
Huh?

Raptorix gaf aan dat alleen economische isolatie ging helpen om Rusland op de knieën te krijgen, waarop ik aangaf dat dat alleen werkt als de rest van de wereld meedoet. Maar de rest van de wereld interesseert het gewoon geen fuck, als die kunnen profiteren van goedkope grondstoffen dan doen ze dat.

Het is geen actieve steun van China (voorzover ik weet), het is apathie en enkel gaan voor eigenbelang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2022 10:36:17 ]
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:36:26 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206283367
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:30 schreef zalkc het volgende:
Maar, hebben ze nu bewust op kruispunten en speeltuintjes geschoten? ik snap dat UKR niet de hits wil laten zien op essentiële doelen, maar het lijkt er niet op dat deze actie nu heel veel heeft opgeleverd.
Het zijn wsl ook niet de meest nauwkeurige wapens wsl die net op die plekken geland zijn... En ik ben het met je eens dat dit ze schijnbaar weinig heeft opgeleverd maar als je een soort van terrorbombing (wraak) wil organiseren hoef je daar geen ellenlange studie tegenaan te gooien over hoeveel nevenschade het eventueel gaat opleveren etc. Flikker een missile ergens in een stad en klaar, daar hoef je niet heel lang op te plannen natuurlijk.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:36:51 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206283371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:31 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tsja, groot hek en/of DMZ aan de grens dan maar. Zal waarschijnlijk ook al nodig zijn als Rusland niet van instabiliteit in elkaar dondert want een agressief revanchistisch land zal het hoe dan ook blijven.
Mits dat DMZ wel volledig aan de Russische kant van de pre-2014-grenzen ligt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:37:34 #105
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ligt er wel aan hoe diep Poetin Rusland meeneemt in zijn persoonlijke wens en avontuurtje in Oekraine natuurlijk....hoe langer hij blijft zitten hoe dieper Rusland gaat met alle gevolgen van dien en dan staat ook de toekomst van de Russische Federatie gewoon op het spel. Geen argument om te stoppen met de steun aan Oekraine, maar wel belangrijk te realiseren dat er een hele grote onstabiele chaotische periode in Rusland kan aanbreken als deze oorlog veel langer voortduurt.
Dat is onherroepelijk de prijs, maar A) is dat niet ons probleem, B) play stupid games win stupid prizes.

Ik focuste me op wat geschiedenis, Azerbeidjaan/Armenië, maar het zieke is dat de Sovjet Unie en rus daarna de situatie al eeuwen bevroren houden.

Op een niet zo leuke manier heb je onhoudbare grenzen op allerhande plekken, die bij het ontbreken van de SU en daarna rus, al eeuwen geleden gewoon uitgevochten hadden geworden. Maar eerst de SU en daarna rus, houden het al eeuwen bevroren. En dat zal idd los gaan als rus uiteenvalt.

Het is een vreemde gewaarwording, niet voor niets, zetten wij, terecht, altijd in op onderhandelen vs wapengekletter. Maar wat nou, als het zo basaal is dat menig van dat achterland gewoon nog wat krijg uit te voeren heeft, als ware het een kinderziekte, waar je gewoon doorheen moet?
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:38:20 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206283383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Finland is een EU land, een democratisch land. Vind je het prima dat andere landen de schouders ophalen als wij worden binnengevallen?
Niet mijn opvattingen,ik trek alleen de redenatie van vosss door.
Huilen dan.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:43:21 #107
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:36 schreef Heph844 het volgende:
Het is geen actieve steun van China (voorzover ik weet), het is apathie en enkel gaan voor eigenbelang.
Ja, maar aangezien china's export voor 85% naar het westen gaat, en daar ondertussen banken omvallen, huizenmarkt is compleet in elkaar gezakt,

Zal hun eigenbelang dan zijn om lekker fanatiek rus aan te moedigen om door te gaan, of zal het eigenbelang zijn dat dit asap ophoud?
&lt;signature here&gt;.
pi_206283422
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet mijn opvattingen,ik trek alleen de redenatie van vosss door.
@vosss is sowieso niet serieus te nemen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206283433
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet mijn opvattingen,ik trek alleen de redenatie van vosss door.
Ben toch wel blij dat de Geallieerden destijds, en vooral de niet-Europese, destijds niet hetzelfde dachten als die egoïstische eikel, dat de oorlog in Europa niet hun pakkie an was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206283437
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ook toepasbaar met Saudi-Arabië en Jemen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:47:14 #111
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206283439
Zijn er nog steeds mensen die denken dat Poetin zo'n meesterstrateeg is?

Hij gaat tenonder net zoals de meeste (megalomane) dictators voor hem: aan egoisme, ijdelheid en zelfoverschatting.
pi_206283445
jA mAaR jEmEn
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206283447
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:55 schreef vosss het volgende:

[..]
Precies. Dat gaan ze dus niet doen.

Maar door alle inmenging gaan we wel steeds omhoog op de escalatieladder. Zo ook vandaag weer. Zie de uitspraken van de minister van buitenlandse zaken van Rusland vandaag.

Lekker toch. Zonder escalatie geen oplossing.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:50:32 #114
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:26 schreef AchJa het volgende:

[..]
Beetje een raar verhaal van Osinga want hij moet als luchmachter ook gewoon weten dat de ATO plannings cycle 48 uur behelst als je niet in een coalitie zit (Unified Combat Command) dus dat is niet zo bijzonder.
Er wordt hem gevraagd het e.e.a. te duiden, wat is daar raar aan? Hij heeft het niet over nieuwe inzichten, hij duid iets.

En da's nog los van dat jij fijntjes westerse methoden op rus aan het projecteren bent.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:51:04 #115
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het zijn wsl ook niet de meest nauwkeurige wapens wsl die net op die plekken geland zijn... En ik ben het met je eens dat dit ze schijnbaar weinig heeft opgeleverd maar als je een soort van terrorbombing (wraak) wil organiseren hoef je daar geen ellenlange studie tegenaan te gooien over hoeveel nevenschade het eventueel gaat opleveren etc. Flikker een missile ergens in een stad en klaar, daar hoef je niet heel lang op te plannen natuurlijk.
Wat zeg je nou eigenlijk?

Dat het allemaal niet waar is? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_206283466
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ben toch wel blij dat de Geallieerden destijds, en vooral de niet-Europese, destijds niet hetzelfde dachten als die egoïstische eikel, dat de oorlog in Europa niet hun pakkie an was.
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206283476
Dit is ook geen feest om over te zien komen:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:54:35 #118
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206283487
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:55:37 #119
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206283495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat Poetin zo'n meesterstrateeg is?

Hij gaat tenonder net zoals de meeste (megalomane) dictators voor hem: aan egoisme, ijdelheid en zelfoverschatting.
De hele wereld ziet het, behalve wat genocide-ontkenners die blijkbaar nog steeds denken dat met Putin gepraat dient te worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:55:42 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206283497
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook geen feest om over te zien komen:
[ twitter ]
:'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:56:04 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206283503
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
Moment, even bij de lokale Joodse winkel vragen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206283509
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- Hoi Thierry, gelieve dit soort dingen in BNW zeggen aub. Hier proberen we wat serieuzer te zijn
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206283515
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
Dan had je misschien aan de joden kunnen vragen of het leven slechter was dan nu.

oh nee die hadden dan niet meer bestaan
pi_206283521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Moment, even bij de lokale Joodse winkel vragen.
Hij zou waarschijnlijk nog Joden verlinkt hebben als daar financiële voordelen aan zouden zitten :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206283523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:57 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dan had je het misschien aan de joden kunnen vragen of het leven slechter was dan nu.

oh nee die hadden dan niet meer bestaan
Hij is geen jood, zegt die dan. Net zoals die geen Oekrainer is. Dus ja, leven slechter? :X
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:58:50 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206283528
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
Ja goh zou het nou beter of slechter zijn wanneer we genocidale dictators met kleine pikkies en grote imperialistische ambities hun goddelijke gang laten gaan.

Geen idee man.

_O-

Ik stel voor dat je in Rusland gaat wonen en ons vertelt hoe het bevalt.
Huilen dan.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:58:53 #127
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:57 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dan had je het misschien aan de joden kunnen vragen of het leven slechter was dan nu.

oh nee die hadden dan niet meer bestaan
Hoho, maar zuivere egoïsten die niet joods zijn, die boeit dat toch niet?

Als dat gas en die benzine maar goedkoop zijn.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:59:26 #128
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206283532
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb daar geen mening over. Dan hadden we allemaal Duits gepraat nu. Geen idee of het leven dan slechter was geweest dan nu.
Mijn leven was dan zeker slechter geweest want mijn Duits is zeer matig. Stukken slechter dan mijn Nederlands
pi_206283540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Moment, even bij de lokale Joodse winkel vragen.
Ja die hadden dan niet meer bestaan, maar ik ben geen Jood en weet oprecht niet of het leven er anno 2022 voor mij persoonlijk beter of slechter er uit had gezien als die kutmoffen gewonnen hadden.

Dat kun je nooit weten, want het is niet gebeurd, dus roepen dat je blij bent dat de geallieerden ons bevrijd hebben is leuk en alles, maar daar kan ik niet zo veel mee. Vandaar mijn vorige reactie.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:00:31 #130
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Hij is geen jood, zegt die dan. Net zoals die geen Oekrainer is. Dus ja, leven slechter? :X
Deze is ook niet besteed aan hem:

quote:
Toen ze de communisten kwamen halen
Heb ik niets gezegd
Ik was geen communist
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen
Heb ik niets gezegd
Ik was geen vakbondslid
Toen ze de Joden kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen jood
toen ze de katholieken kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen katholiek
Toen kwamen ze mij halen
En er was niemand meer om iets te zeggen
Plat, achterlijk, stupide egoïsme :)
&lt;signature here&gt;.
pi_206283561
twitter

De vertaling van de tweet die hij aanhaalt dat er meerdere raketten bij Kyiv zijn neer gehaald.
pi_206283573
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja die hadden dan niet meer bestaan, maar ik ben geen Jood en weet oprecht niet of het leven er anno 2022 voor mij persoonlijk beter of slechter er uit had gezien als die kutmoffen gewonnen hadden.

Dat kun je nooit weten, want het is niet gebeurd, dus roepen dat je blij bent dat de geallieerden ons bevrijd hebben is leuk en alles, maar daar kan ik niet zo veel mee. Vandaar mijn vorige reactie.
Het feit dat ze er geen enkel probleem in zagen om heel West-Nederland uit te hongeren aan het eind van de oorlog zal je wel een goede hint moeten geven over hoe veel waarde zij hechtten aan het welzijn van Nederlanders.
pi_206283574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:43 schreef J.B. het volgende:
Writing Off Russia
https://www.project-syndi(...)-marci-shore-2022-06
[..]
Ik kwam dit interessante interview tegen met een Russischtalige Oekraïense schrijver uit Donetsk tegen die eveneens professor Russische taalkunde/filologie aan de universiteit aldaar was.
Met andere woorden; zelfs academici met expertise op het gebied van Russen en "russofonen" geven klip en klaar aan dat het een misdadig, bloeddorstig en onbetrouwbaar volk is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206283593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:26 schreef AchJa het volgende:

[..]
Beetje een raar verhaal van Osinga want hij moet als luchmachter ook gewoon weten dat de ATO plannings cycle 48 uur behelst als je niet in een coalitie zit (Unified Combat Command) dus dat is niet zo bijzonder. Daarnaast waren al deze doelen natuurlijk al lang en breed in kaart gebracht het was natuurlijk gewoon deliberate targeting.
Ik vraag me ook af hoe precies alle posities waren gekozen die elektriciteits centrales zijn natuurlijk goed te raken, maar had idee dat die in de centra redelijk random waren en men gewoon voor drukke plekken in de spits ging.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:06:48 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206283599
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja die hadden dan niet meer bestaan, maar ik ben geen Jood en weet oprecht niet of het leven er anno 2022 voor mij persoonlijk beter of slechter er uit had gezien als die kutmoffen gewonnen hadden.

Dat kun je nooit weten, want het is niet gebeurd, dus roepen dat je blij bent dat de geallieerden ons bevrijd hebben is leuk en alles, maar daar kan ik niet zo veel mee. Vandaar mijn vorige reactie.
Laten we posts als deze maar als een raar soort grap zien ofzo. Die mag je maken, uiteraard.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:08:26 #136
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283610
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Fine by me. Roep jij toch lekker dat we bommen op het kremlin moeten gooien :B
Ondanks dat jij hier pretendeert dat je financieel aardig af bent, spat de armoede van je af.

Want welvaart is niet louter een financiële aangelegenheid.
&lt;signature here&gt;.
pi_206283611
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Laten we posts als deze maar als een raar soort grap zien ofzo. Die mag je maken, uiteraard.
Ik blijf tenminste wel gewoon netjes. Dit in tegenstelling tot sommige mods en users hier die mij een untermensch en kuthond noemen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:10:10 #138
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206283625
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik blijf tenminste wel gewoon netjes. Dit in tegenstelling tot sommige mods en users hier die mij een untermensch en kuthond noemen. :)
Wat is daar mis mee?

Toch prima zolang ze daar zelf geen last van hebben?

Zo rol jij toch? :)

Of ga je nou ineens hier proberen te betogen dat er meer is dan plat eigenbelang?
&lt;signature here&gt;.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:10:33 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206283627
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik blijf tenminste wel gewoon netjes. Dit in tegenstelling tot sommige mods en users hier die mij een untermensch en kuthond noemen. :)
Een beetje wat de nazi's over ons zeiden en de Russen over Oekraïners zeggen dus eigenlijk. Niet fijn inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206283636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bijzondere situatie wel. Ik snap het punt waarom je tegen zou stemmen, maar wat zou precies in de praktijk het nadeel zijn van een geheime stemming? Iedereen die integer is zou precies hetzelfde stemmen, dus zou het precies nul verschil moeten maken (en zou men alsnog massaal tegen Rusland stemmen in dit geval).

Een land dat in het geheim vóór Rusland en in het openbaar tégen Rusland zou stemmen is sowieso niks waard.
De anti-westerse diarreelanden die de Russen steunen ontvangen natuurlijk wel nog graag centjes van dat verschrikkelijke westen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:12:44 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206283647
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik blijf tenminste wel gewoon netjes. Dit in tegenstelling tot sommige mods en users hier die mij een untermensch en kuthond noemen. :)
Het gaat in deze kwestie dan ook niet om je woordkeuze maar om de verderfelijke inhoud ervan.
Huilen dan.
pi_206283650
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Fine by me. Roep jij toch lekker dat we bommen op het kremlin moeten gooien :B
Dit is serieus iets wat ik nooit heb gezegd hoor :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206283654
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Deze is ook niet besteed aan hem:
[..]
Plat, achterlijk, stupide egoïsme :)
Doet me denken aan deze film uit 1945 (@ 3m 27s).

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206283663
Ik neem het nog voor het kanonnenvoer op ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206283674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Met andere woorden; zelfs academici met expertise op het gebied van Russen en "russofonen" geven klip en klaar aan dat het een misdadig, bloeddorstig en onbetrouwbaar volk is.
Ik denk dat het gros van de Russen deze oorlog helemaal niet steunt/wil.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206283676
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:59 schreef vosss het volgende:
Bovendien denkt Rusland in zijn recht te staan. Dus dan kunnen we er wapens tegenaan smijten wat we willen, ze denken in hun recht te staan. En hoe meer wapens hoe meer ze zullen denken zie je wel, de NAVO wil ons kapot maken.

Dit is een gebed zonder einde en ipv de-escaleren escaleert de EU en de NAVO alleen maar meer en meer.

Dus dit loopt vanzelf fout af als we deze ingeslagen route blijven volgen en iedereen die dat niet in ziet is geen knip voor de neus waard.
Ik snap dus echt niet waarom het escaleren volledig wordt toegewezen aan Oekraïne/EU/NAVO.

Escalatie is antwoord op antwoord op antwoord op antwoord op antwoord, en ga zo maar door.

Rusland kan net zo goed stoppen met escaleren. Lekker boeiend wat ze denken: Rusland heeft geëscaleerd door een oorlog te beginnen, Rusland escaleert door de nukes erbij te betrekken.

Dus, optieften met alle verantwoordelijkheid om deze oorlog te stoppen neer te leggen bij Oekraïne/EU/NAVO. Rusland is de agressor, en mogen een stap terugzetten. 'Wij' zijn aan het winnen, en als Rusland zo graag kapot wil gaan moeten ze vooral doorgaan.

Ik heb er echt genoeg van dat wij in het Westen al bij het kleinste gedreig al bang worden. Onze ballen zijn groter, als ze willen ketsen is dat prima, we maken ze kapot. Altijd maar dat bezwijken om het minste... Diplomatie is prima, maar soms is praten niet meer voldoende en is terugklappen de enige optie.

Echt, lekker boeiend dat we één moeilijke winter gaan hebben. Dat is veel beter dan generaties lang op je teentjes lopen om de tankstationeigenaar maar niet boos te maken.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:15:07 #147
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206283682
quote:
Een direct conflict met de Verenigde Staten en de NAVO is niet in het belang van Moskou, maar Rusland zal wel reageren op de toenemende westerse betrokkenheid bij het conflict in Oekraïne, zegt de Russische onderminister van Buitenlandse Zaken Sergej Rjabkov.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_206283691
quote:
On Saturday, the Kerch Bridge to Crimea was bombed, with Ukrainian forces seemingly claiming responsibility. In response, Russia launched missile and drone strikes across several cities in Ukraine. So how will this escalation affect the war's trajectory?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206283698
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:36 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Huh?

Raptorix gaf aan dat alleen economische isolatie ging helpen om Rusland op de knieën te krijgen, waarop ik aangaf dat dat alleen werkt als de rest van de wereld meedoet. Maar de rest van de wereld interesseert het gewoon geen fuck, als die kunnen profiteren van goedkope grondstoffen dan doen ze dat.

Het is geen actieve steun van China (voorzover ik weet), het is apathie en enkel gaan voor eigenbelang.
De landen die achter Rusland staan zijn echter niet in staat Rusland van moderne wapensystemen, (high-tech) consumentenprodukten enz. te voorzien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206283713
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:14 schreef YStec het volgende:

Echt, lekker boeiend dat we één moeilijke winter gaan hebben. Dat is veel beter dan generaties lang op je teentjes lopen om de tankstationeigenaar maar niet boos te maken.
:D Het gaat niet bij één winter bijven hoor. We gaan hele barre tijden tegemoet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')