Ga lekker teruglezen in je eigen juweeltjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom? Omdat ik minder positief ben over de toekomst van Europa en haar burgers? Wat heb ik daadwerkelijk gezegd dan?
Dat doe je toch echt zelf, ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
Goh, wat flauw. Maar ik heb het weer gedaan hoor.
Waarom zou ik dat liever hebben? Waarom zeg of denk je zoiets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe gaat Putin met zijn bevolking om? Of met de Ukrainse? Heb je dat liever?
Dat is de keuze. De EU of Putin. Dan liever de EU waar het een jaartje iets moeilijker gaat, dan leven in een moordende verkrachtende martelende dictatuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat liever hebben? Waarom zeg of denk je zoiets?
Zo veel extremer is Turkije tegenwoordig niet, 2 of 3x zo'n hoge inflatie als wij dat hebben. dat kunnen we makkelijk halen als we ongelimiteerd geld bij blijven drukken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef YStec het volgende:
[..]
Het helpt de discussie als je geen extremen erbij betrekt.
De reden waarom het zo slecht gaat in Turkije is omdat er daar iemand aan de leiding is die denkt dat-ie alles wel beter weet, en de experts negeert en gewoon bizarre keuzes blijft maken.
Prima dat je aangeeft dat het hier nog slechter kan, maar doe dat dan wel met redelijkheid.
Duizenden Nederlanders op social media.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over een nexit?
Die 0,001% van Nederland?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Duizenden Nederlanders op social media.
Hé! Waarom word ik niet genoemd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:20 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Mensen die in dienst zitten of gezeten hebben hebben hun nek zo diep in hun eigen kont dat ze maar zelden te redden zijn van hun eigen naïviteit. Geldt niet voor iedereen maar bij @:straatafval en pumatje valt het wel heel erg op.
83% is wel iets meer dan 2 of 3x zo hoog als hier hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Zo veel extremer is Turkije tegenwoordig niet, 2 of 3x zo'n hoge inflatie als wij dat hebben. dat kunnen we makkelijk halen als we ongelimiteerd geld bij blijven drukken.
Turkije 2 tot 3 keer hogere inflatie dan hier?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Zo veel extremer is Turkije tegenwoordig niet, 2 of 3x zo'n hoge inflatie als wij dat hebben. dat kunnen we makkelijk halen als we ongelimiteerd geld bij blijven drukken.
Lol, ik zou maar eens terug naar de basisschool gaan als ik jou was:quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ja mensen, u leest het goed, de inflatie in Nederland bedraagt 60 tot 90% volgens orakel weetjewel5.quote:Independent experts the Inflation Research Group estimate the annual rate is actually 186.27%.
Jij bent speciaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hé! Waarom word ik niet genoemd!
De inflatie in Turkije is zo'n 80%, volgens de officiële cijfers. In welk parallel universum is dat niet veel extremer dan 14%?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hahahahaa.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ukrainian_artillery/
Russian trenches being hit by Ukrainian artillery
Van jou is dat een compliment.quote:
Prijsschietenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Anno 2022 nog trench warfare... best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb net een tactisch bammetje opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |