abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:39:49 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287398
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
https://www.airforcetimes(...)ar-bombs-whats-next/
The Air Force recently wrapped up the flight testing needed to ensure the B61-12 thermonuclear bomb design is compatible with the F-35A Lightning II, paving the way for the jet to begin carrying nuclear weapons.
Klopt toch?
Er staat duidelijk dat het nog NIET voor geschikt is maar zou wel kunnen door aan te passen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206287424
]
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
https://www.airforcetimes(...)ar-bombs-whats-next/
The Air Force recently wrapped up the flight testing needed to ensure the B61-12 thermonuclear bomb design is compatible with the F-35A Lightning II, paving the way for the jet to begin carrying nuclear weapons.
Ja? Jij stelde dat de A in het type iets te maken heeft met de nucleaire capabiliteit van de F-35. Dat is onzin.

Dat de F-35 (A, B en C) nucleair bewapend kunnen worden is gewoon een feit en algemeen bekend. De F-16C die Nederland nu heeft is dat ook, overigens.'
pi_206287488

Ik vind dit wel een rake analyse mbt de strategische belangen en motieven (oa de Heartland theory, Russian core, European plain en de relevantie van de Carapathian mountains). Maar volgens deze man zit er ook zeker kans in dat Rusland verder zou gaan mochten ze in Oekraïne succesvol blijken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206287489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
]
[..]
Ja? Jij stelde dat de A in het type iets te maken heeft met de nucleaire capabiliteit van de F-35. Dat is onzin.

Dat de F-35 (A, B en C) nucleair bewapend kunnen worden is gewoon een feit en algemeen bekend. De F-16C die Nederland nu heeft is dat ook, overigens.'
Dan zal mijn militaire bron in de USA vast "ongelijk" hebben.
Maar je vindt het vast niet erg als ik een prof met meer dan 20 jaar ervaring meer vetrouw dan jou... :Y)
pi_206287519
Dit is gewoon openbare informatie _O-
pi_206287547
Moskou staat open voor gesprekken met het Westen over de oorlog in Oekraïne, maar ontving nog geen serieuze voorstellen om te onderhandelen. Dat zei de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov vandaag in een interview op de staatstelevisie.

Rusland is volgens hem bereid om met de Verenigde Staten of Turkije in gesprek te gaan over manieren om de al bijna acht maanden durende oorlog te beëindigen. Lavrov wees erop dat functionarissen, onder wie veiligheidsadviseur John Kirby van het Witte Huis, hadden gezegd dat de Verenigde Staten openstaat voor besprekingen maar dat Rusland had geweigerd. ,,Dat is een leugen. We hebben geen enkele serieus aanbod ontvangen om contact op te nemen."

De Russische bewindsman zei ook dat Rusland een ontmoeting tussen president Vladimir Poetin en de Amerikaanse president Joe Biden, medio november tijdens een top van de Groep van Twintig (G20) in Indonesië, niet zou weigeren en het voorstel zal overwegen als het er een krijgt. ,,We hebben herhaaldelijk gezegd dat we nooit vergaderingen weigeren. Als er een voorstel is, zullen we het overwegen", aldus Lavrov.

In een reactie op de mogelijkheid dat Turkije besprekingen tussen Rusland en het Westen zou kunnen organiseren, zei Lavrov dat Moskou bereid zou zijn naar eventuele suggesties te luisteren, maar niet van tevoren kan zeggen of dit tot resultaten zou leiden. De Turkse president Tayyip Erdogan krijgt volgens hem de kans voorstellen te doen aan de Russische president Vladimir Poetin tijdens hun bezoek aan Kazachstan, woensdag

https://www.ad.nl/buitenl(...)erhandelen~a12624f2/

Denk niet dat het Westen zal reageren. :N
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:55:56 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206287549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Maar je vindt het vast niet erg als ik een prof met meer dan 20 jaar ervaring meer vetrouw dan jou... :Y)
ja ik denk dat kapitein duimelot het verkeerd heeft.

Beschamend dit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:56:36 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287559
In wit-rusland zijn ze momenteel ook druk aan het trainen samen met wat troepen van Rusland.
In het begin van de oorlog gebruikte men wit-rusland als doorvoer lijn naar Kiev.
Nu begint het er op te lijken dat ze misschien actief mee gaan doen.

Oekraïne gaf al eerder aan dat veel bruggen daar opgeblazen zijn en er veel mijnenvelden zijn gelegd, het lijkt me een beetje een kamikaze stijl en kansloos als ze dit weer gaan proberen, Oekraïne heeft namelijk nu na zoveel maanden oorlog natuurlijk veel betere verdediging opgezet.
pi_206287567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:48 schreef Akathisia het volgende:

Ik vind dit wel een rake analyse mbt de strategische belangen en motieven (oa de Heartland theory, Russian core, European plain en de relevantie van de Carapathian mountains). Maar volgens deze man zit er ook zeker kans in dat Rusland verder zou gaan mochten ze in Oekraïne succesvol blijken.
-Knip-

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 11-10-2022 21:10:09 ]
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:00:22 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:
Moskou staat open voor gesprekken met het Westen over de oorlog in Oekraïne, maar ontving nog geen serieuze voorstellen om te onderhandelen. Dat zei de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov vandaag in een interview op de staatstelevisie.

Rusland is volgens hem bereid om met de Verenigde Staten of Turkije in gesprek te gaan over manieren om de al bijna acht maanden durende oorlog te beëindigen. Lavrov wees erop dat functionarissen, onder wie veiligheidsadviseur John Kirby van het Witte Huis, hadden gezegd dat de Verenigde Staten openstaat voor besprekingen maar dat Rusland had geweigerd. ,,Dat is een leugen. We hebben geen enkele serieus aanbod ontvangen om contact op te nemen."

De Russische bewindsman zei ook dat Rusland een ontmoeting tussen president Vladimir Poetin en de Amerikaanse president Joe Biden, medio november tijdens een top van de Groep van Twintig (G20) in Indonesië, niet zou weigeren en het voorstel zal overwegen als het er een krijgt. ,,We hebben herhaaldelijk gezegd dat we nooit vergaderingen weigeren. Als er een voorstel is, zullen we het overwegen", aldus Lavrov.

In een reactie op de mogelijkheid dat Turkije besprekingen tussen Rusland en het Westen zou kunnen organiseren, zei Lavrov dat Moskou bereid zou zijn naar eventuele suggesties te luisteren, maar niet van tevoren kan zeggen of dit tot resultaten zou leiden. De Turkse president Tayyip Erdogan krijgt volgens hem de kans voorstellen te doen aan de Russische president Vladimir Poetin tijdens hun bezoek aan Kazachstan, woensdag

Denk dat het antwoord best simpel is.

Hoe ik vermoed hoe dit gaat lopen.
President nodigt president uit komen samen gaan aan tafel zitten en het gesprek gaat waarschijnlijk zo.

Poetin: ik eis dit en dit grond gebied nukes en bombardeer meer burgers en we hebben dit gebied geclaimd rant deur zanik.

Biden: uhm. je Rott maar lekker op. Ehm..

En ze gaan weer uit elkaar.

Met Erdogan zal het misschien wat langer duren.
pi_206287603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
-Knip-
De video wordt stelselmatig genegeerd omdat het een heel neutrale weergave is van de (strategische) motieven en mensen in paniek schieten zodra ze ook maar een beetje begrip bij zichzelf opmerken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 11-10-2022 21:11:04 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:03:16 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Denk dat het antwoord best simpel is.

Hoe ik vermoed hoe dit gaat lopen.
President nodigt president uit komen samen gaan aan tafel zitten en het gesprek gaat waarschijnlijk zo.

Poetin: ik eis dit en dit grond gebied nukes en bombardeer meer burgers en we hebben dit gebied geclaimd rant deur zanik.

Biden: uhm. je Rott maar lekker op. Ehm..

En ze gaan weer uit elkaar.

Met Erdogan zal het misschien wat langer duren.
Of.. ze zeggen we onderhandelen niet met terroristen.
Wat wel een veel betere zou zijn. :D
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:04:39 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De video wordt stelselmatig genegeerd omdat het een heel neutrale weergave is van de (strategische) motieven en mensen in paniek schieten zodra ze ook maar een beetje begrip bij zichzelf opmerken.
Nee ik heb m paar maand geleden al gezien, althans dat geeft yt aan.
Maar ik ga m nog eens kijken.
pi_206287688
quote:

[..]
https://militaryfighterje(...)-35a-during-testing/
Wordt al tijdje mee gevlogen hoor
Maar de meeste hebben de LEP nog niet gehad en zijn oude modellen en die passen sowieso allang
pi_206287785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nieuwtje misschien voor de meesten hier: Nederland heeft ook F35A fighters besteld.(of heeft ze al)
De A staat voor het in staat zijn tot het lanceren van nucleaire wapens.
bestel je die voor jan met de korte achternaam? Denk het niet.
Dus dan nemen de Russen (en de rest van de wereld aan) dat je kernwapens op je grondgbied heb liggen en deze zal gebruiken.

Denkt men nu echt dat deze F35A plus allerlei raketsystemen niet op Okerainisch grondgebied gestald zouden worden onder NAVO beheer?
Ja maar dat zeg ik niet,

Amerikaanse Atoombom, kunnen wij die niet "stelen" op ons grondgebied en inzetten? Of is dat een super safe met Amerikaanse Codes? (zal wel natuurlijk).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206287825
Veel relevanter is een defensieschild.
pi_206287984
quote:

[..]
Dit is wat je beweerde:

quote:
Nieuwtje misschien voor de meesten hier: Nederland heeft ook F35A fighters besteld.(of heeft ze al)
De A staat voor het in staat zijn tot het lanceren van nucleaire wapens.
Nergens boekstaaf jij dat de A staat voor atoomwapens, je probeert nu gewoon krampachtig te vermijden om toe te geven dat je post onzin was, de A staat niet voor atoomwapens, de F-35, of het nu de A, B of C variant is kan echter wel atoomwapens afwerpen zoals elke bommenwerper of jachtbommenwerper in het Westerse arsenaal, net als de vergelijkbare Russische toestellen dat kunnen.

En nogmaals, ieder 155mm artillerie geschut kan dat ook waaronder de PzH 2000 die Nederland aan Oekraine geleverd heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2022 18:37:14 ]
pi_206289136
Zijn er eigenlijk al beelden van de succesvolle aanvallen op militaire doelen in Oekraïne van gisteren? Die waren enkel gericht op militaire doelen en hebben allen hun doel bereikt toch?

Hoezo zien we vooralsnog dan eigenlijk enkel beelden van succesvolle raketten op niet-militaire doelen?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:13:27 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206289567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Raw85 het volgende:
Zijn er eigenlijk al beelden van de succesvolle aanvallen op militaire doelen in Oekraïne van gisteren? Die waren enkel gericht op militaire doelen en hebben allen hun doel bereikt toch?

Hoezo zien we vooralsnog dan eigenlijk enkel beelden van succesvolle raketten op niet-militaire doelen?
Het enige beetje succesvolle was een aanval door Wagner in het oosten waardoor ze een stukje dichterbij Bakhmut zijn gekomen, in plaats van een spearhead hebben ze de techniek gebruikt van een breed front en ze hebben een paar kilometer grond veroverd.
Het probleem daarvan is dat het gebied min of meer grasveld is en verder geen strategische waarde heeft ook Bakhmut zelf niet geen belangrijke wegen of treinstation.waarom Rusland en de Wagner groep daar aanvallen.. geen idee

Even iets anders en dit is best wel hilarisch.
Rusland is bezig met het aanleggen van loopgraven en dragonsteeth veelal bekend van de Siegfried linie en natuurlijk WW1.
Het enorme verschil daarin is deze zijn niet kronkelend of met bochten of iets in die geest maar kaarsrecht dus het hele effect van zo'n linie heeft totaal geen nut.

Je hoeft maar op een plekje door te breken en je kan zo de hele loopgraaf op de korrel nemen.
De dragons teeth kunnen Oekraïners met een himars of artillerie gewoon kapot knallen.
Of er overheen, de vs gebruikten gewoon bulldozers en gooiden er zand op en reden er overheen.

Degene die dit bedacht heeft...jeez
https://9gag.com/gag/a9qL5ML?ref=android
pi_206289804
Ook hier maar even dumpen. Interessante wet wel in het kader van bepaalde gedragingen op FOK! :+

quote:
Titel I. Misdrijven tegen de veiligheid van de staat
Artikel 100

Met gevangenisstraf van ten hoogste tien jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft:
1°. hij die, in geval van een oorlog waarin Nederland niet betrokken is, opzettelijk enige handeling verricht waardoor het gevaar ontstaat dat de staat in een oorlog wordt betrokken, of enig van regeringswege gegeven en bekendgemaakt bijzonder voorschrift tot handhaving van het niet deelnemen aan de oorlog opzettelijk overtreedt;

2°. hij die, in tijd van oorlog, enig voorschrift van regeringswege in het belang van de veiligheid van de staat gegeven en bekendgemaakt, opzettelijk overtreedt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:09:02 #171
485843 crew  Jippie
pi_206290536
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:58 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Pas maar op dat je geen Putinpijper genoemd wordt. Alleen eenzijdig westers perspectief is gewenst.
Wil je dit soort stemmingmakerij achterwege laten? Voegt niets toe aan de discussie.
pi_206290859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:27 schreef Akathisia het volgende:
Ook hier maar even dumpen. Interessante wet wel in het kader van bepaalde gedragingen op FOK! :+
[..]

Kunnen we mooi Rutte aanklagen.

https://www.nieuwsnos.nl/(...)worden-62acee793739f
pi_206291490
quote:
[..]

-Knip-

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 11-10-2022 22:19:52 ]
pi_206291604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:55 schreef Schaamlap het volgende:

Ja leuk hoor zo'n uitspraak van Lavrov maar wanneer zouden Kirby en officials dat gezegd hebben dan? Dat kan ik nl nergens vinden. Mss moet Rusland maar eens een serieus aanbod doen? En dan zonder landjepik voorwaarden :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2022 22:22:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:19:13 #175
485843 crew  Jippie
pi_206291668
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:06 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Dit gaat over het aantoonbaar moedwillig verspreiden van Russische propaganda?

Alsof je in 40-45 voor de Telegraaf werkte zeg maar.

Zou je dit soort stemmingmakerij achterwege willen laten? Opmerkingen voegen niets toe aan de discussie hier.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:26:38 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206291771
quote:
[..]

Ja klopt tenzij je jouzelf inschrijft in andermans leger dan vecht je voor dat land niet jou land.

Zelfde geld als donaties aan wapens.
pi_206291863
quote:
[..]

Maar het is toch onze oorlog?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:51:33 #178
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206292568
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja leuk hoor zo'n uitspraak van Lavrov maar wanneer zouden Kirby en officials dat gezegd hebben dan? Dat kan ik nl nergens vinden. Mss moet Rusland maar eens een serieus aanbod doen? En dan zonder landjepik voorwaarden :D
De enige Russische voorstellen gingen over de voorwaarden van een Ukrainse overgave.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206293257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dit is wat je beweerde:
[..]
Nergens boekstaaf jij dat de A staat voor atoomwapens, je probeert nu gewoon krampachtig te vermijden om toe te geven dat je post onzin was, de A staat niet voor atoomwapens, de F-35, of het nu de A, B of C variant is kan echter wel atoomwapens afwerpen zoals elke bommenwerper of jachtbommenwerper in het Westerse arsenaal, net als de vergelijkbare Russische toestellen dat kunnen.

En nogmaals, ieder 155mm artillerie geschut kan dat ook waaronder de PzH 2000 die Nederland aan Oekraine geleverd heeft.
Tuurlijk joh. En wat die artillerie betreft: daarmee plaatsen we ons ook op het lijstje van nuke landen voor de Russen en ben je al een doelwit.
Door deze waanzin brengen we ons in gevaar als nucleair doelwit.
pi_206293261
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja klopt tenzij je jouzelf inschrijft in andermans leger dan vecht je voor dat land niet jou land.

Zelfde geld als donaties aan wapens.

Nou dan zijn al die "vrijwilligers" behoorlijk de sjaak als ze terug gaan na de nederlaag van Oekraine.... :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaamlap op 12-10-2022 06:02:39 ]
pi_206293263
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De enige Russische voorstellen gingen over de voorwaarden van een Ukrainse overgave.
Denk het niet....
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:26:25 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 05:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nou dan zijn al die "vrijwilligers" behoorlijk de sjaak als ze terug gaan na de nederlaag van Oekraine.... :Y
Kijkt even snel het een en ander na..
Niks geen doorbraak Russische leger wat momenteel kan leiden op een nederlaag.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 05:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Denk het niet....
Wat gaan ze voorstellen dan?
pi_206293312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 06:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kijkt even snel het een en ander na..
Niks geen doorbraak Russische leger wat momenteel kan leiden op een nederlaag.
[..]
Wat gaan ze voorstellen dan?
Zelfde als in Istanbul.
En we weten het antwoord al.
Russen gaan zich ingraven en zwaar versterken (vermoed ik) dus Oekraine/NAVO kan zonder enorme verliezen niet doorbreken.
Kan ook afleiding zijn.
Momenteel komt er heel veel materieel uit Belarus naar Rusland.
Kan alle kanten opgaan.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:45:09 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 06:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zelfde als in Istanbul.
En we weten het antwoord al.
Russen gaan zich ingraven en zwaar versterken (vermoed ik) dus Oekraine/NAVO kan zonder enorme verliezen niet doorbreken.
Kan ook afleiding zijn.
Momenteel komt er heel veel materieel uit Belarus naar Rusland.
Kan alle kanten opgaan.
Ja das ook iets Rusland heeft tanks uit wit-rusland gehaald..

Ik vraag me af waarom, volgens de statistieken wat er momenteel verloren is komt het uit op 2000 tanks.
Rusland heeft nog 8000 tanks in reserve, waarom moet je tanks halen uit wit-rusland??
https://mil.in.ua/en/news(...)-spotted-in-belarus/

Dit bevestigt alleen dat Rusland dus veel tanks heeft verloren, en dat ze dus gewoon 8000 tanks hebben staan maar niet veel meer waarde heeft dan oud ijzer.

En dat ingraven heb ik gisteren al aangegeven, scrol maar stukje terug.

Ze zijn daar inderdaad mee bezig.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het enige beetje succesvolle was een aanval door Wagner in het oosten waardoor ze een stukje dichterbij Bakhmut zijn gekomen, in plaats van een spearhead hebben ze de techniek gebruikt van een breed front en ze hebben een paar kilometer grond veroverd.
Het probleem daarvan is dat het gebied min of meer grasveld is en verder geen strategische waarde heeft ook Bakhmut zelf niet geen belangrijke wegen of treinstation.waarom Rusland en de Wagner groep daar aanvallen.. geen idee

Even iets anders en dit is best wel hilarisch.
Rusland is bezig met het aanleggen van loopgraven en dragonsteeth veelal bekend van de Siegfried linie en natuurlijk WW1.
Het enorme verschil daarin is deze zijn niet kronkelend of met bochten of iets in die geest maar kaarsrecht dus het hele effect van zo'n linie heeft totaal geen nut.

Je hoeft maar op een plekje door te breken en je kan zo de hele loopgraaf op de korrel nemen.
De dragons teeth kunnen Oekraïners met een himars of artillerie gewoon kapot knallen.
Of er overheen, de vs gebruikten gewoon bulldozers en gooiden er zand op en reden er overheen.

Degene die dit bedacht heeft...jeez
https://9gag.com/gag/a9qL5ML?ref=android
  woensdag 12 oktober 2022 @ 06:46:46 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293338
Hoe kom ik er bij dat Rusland +- 10.000 tanks hebben.
pi_206293370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 06:46 schreef theguyver het volgende:
Hoe kom ik er bij dat Rusland +- 10.000 tanks hebben.
Jij gelooft dit soort pulp? Ok....
  woensdag 12 oktober 2022 @ 07:10:58 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 06:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Oki dus Rusland heeft geen 8000 tanks meer in reserve?
pi_206293429
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 07:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oki dus Rusland heeft geen 8000 tanks meer in reserve?
Geen idee. Jij schijnt alles te weten. ^O^
  woensdag 12 oktober 2022 @ 07:32:28 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206293451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 07:22 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Geen idee. Jij schijnt alles te weten. ^O^
Nou het is simpel rekensommetje.

8000 is meer dan 30 toch?
  woensdag 12 oktober 2022 @ 07:38:32 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206293459
quote:

[..]
De F-16C en de F-15E kunnen die nukes ook dragen, dus wat blijft er dan nog over van dat de A daarvoor zou staan? :? Het zijn de varianten voor airforce, navy etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206293530
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 22:19 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zou je dit soort stemmingmakerij achterwege willen laten? Opmerkingen voegen niets toe aan de discussie hier.
Het lijkt me een legitieme vraag. Of geldt het alleen als je goederen naar de grens van Oekraïne brengt om daar uit te delen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 12 oktober 2022 @ 08:37:38 #192
485843 crew  Jippie
pi_206293646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 08:09 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Het lijkt me een legitieme vraag. Of geldt het alleen als je goederen naar de grens van Oekraïne brengt om daar uit te delen?
Deze toevoeging :Alsof je in 40-45 voor de Telegraaf werkte zeg maar. slaat alle mogelijke legitimiteit uit een vraag dood. Gewoon niet doen.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 09:58:19 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206294169
twitter

In zijn groene shirt :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Forum Admin woensdag 12 oktober 2022 @ 10:06:31 #194
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206294223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Wat heeft dit met dit topic te maken?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206294260
zelenski IS dit topic :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206294404
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
Een van de onderwerpen ja..... helaas....
pi_206294431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 06:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen vertellen hoe het dan echt zit.
pi_206294441
quote:
[ twitter ]

Waarom post je dit? Het is overduidelijk niet waar. (en als het wel waar is, wat dan? :? )
  woensdag 12 oktober 2022 @ 10:29:58 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206294448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
Toneelspelers en oplichters dat zijn ze allemaal. Zonder deze lui zou de wereld een stuk beter af zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 10:31:00 #200
5428 crew  miss_sly
pi_206294458
quote:
[ twitter ]

Met wapperende vlaggen, voorbijglijdende wolken. Niets groen scherm, gewoon echt buiten. Als hart onder de riem van zijn mensen, bewijs dat hij er gewoon nog is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')