i knowquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leverstoot is net boven de gordel![]()
En in het heetst van de strijd weet je nooit waar de klappen gaan vallen. Zin in iig.
Tja wie geven we dan meer kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook wat groter, rupert of berend dan.
ik gok hooguit 10quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
jaren karate gedaan![]()
ze gaan ook eerst trainen
Ook dat.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een vastloper van de PC of een crash, moet alles opnieuw
Kijken er naar is niet leuk, zelf doen wel en in de loods lijkt het me ook wel geinig want die zullen niet tot bloedenstoe doorgaan lijkt mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou niet van boksen en ga dan ook zeker niet kijken
hahahahahahahahahaahaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
rupert en ima doen samen dacht ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar ik bedoel van Rupert en Ima.
Die zitten er al zo lang
Rond ze er 1 af en gaat ze door met de bolgende
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
Dan weet ik niet wat ze net afronde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupert en ima doen samen dacht ik
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja wie geven we dan meer kans.
Ze zullen wss allebei veel met de armen zwaaien
Wat valsquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik mag niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik doe laatste 2 jaar kickboksen, vet geinig, vooral zo'n leverstoot, oh en ik sla alleen hoor, ben wel een oud wijf inmiddels maar is wel leuk om te doen en te leren.
Verstandig dat ze eerst gaan trainen.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...
En bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.
Ja klopt, die heeft ze aangevraagd met het 'cafe' is nieuwe code woord daar voor regie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Babette heeft dus blijkbaar een gesprek
of samen apartquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat ze net afronde.
mss het 2ehands boek dan
als ze alles op die kartonnetjes heeft geschreven, kan dit lekker snelquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb ik ook last vast ... heb van ellende maar naar v2 moeten gaan in een private browser sessiequote:
werd tijdquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Babette heeft dus blijkbaar een gesprek
Omg ook dat kan nogquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
of samen apart
want de chips zoeken ze wel weer samen uit
de koffie is voor rupert
dit kan niet anders dan heel erg fout gaan
Ja echt drama is er niet hequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zorgt voor drama, ben dit geleuter wel een keer zat![]()
Ook knie problemen, dat is kut he met zoiets, heb ik ook iedere keer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet meer
mijn knieën vinden het niet zo leuk
maar even lekker rammen
ik kan me goed voorstellen dat ze daar wat agressie van kwijtraken
al zullen er ook wat zijn die daardoor juist agressiever worden
Denk dat zij continu aan het woord is. Babet is niet van het luisterenquote:
ik denk ook 1 van de dames welquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook knie problemen, dat is kut he met zoiets, heb ik ook iedere keer.Maar het boksen zelf is zo leuk, dan maar niet kicken.
En zeker een goede manier om agressie kwijt te raken maar dan beter op een zak boksen dan op elkaar, volgens mij moet dat meer voor de leuk zijn, dat ze dat gaan doen. Oh zie nu ineens een erik voor me die er dan inderdaad in doorschiet of zo en helemaal leip wordt.![]()
Zal best wel ja, die gooit er alles uit bij een psycholoog. Ff haar ei kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat zij continu aan het woord is. Babet is niet van het luisteren
Kim d zie ik daar wel voor aan. We zullen zien, voorpret erom is al geinig vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook 1 van de dames wel
die een overwacht harde klap krijgt en daardoor helemaal los gaat
ik gok op wandaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kim d zie ik daar wel voor aan. We zullen zien, voorpret erom is al geinig vind ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
Martin krijgt weel zangles van Alicia, waarom loopt hij zo vaak zonder shirt of doet hem heel de tijd omhoog, vies geil aandachtsmannetje vind ik.
Echt he, en hij vindt zichzelf geweldig, hij zit ook vaak aan zijn eigen lichaam, zo wrijven van kijk mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op .. kon Martin niet even een shirt aantrekken voor de zangles?
Laat hem lekker onder de douche zingen, maar hij denkt echt dat hij het kan.quote:
en dat zomaar bovenop iemand springenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, en hij vindt zichzelf geweldig, hij zit ook vaak aan zijn eigen lichaam, zo wrijven van kijk mij.
Martin denkt dat ie alles kan, martin vindt zichzelf fan fokking tastisch jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat hem lekker onder de douche zingen, maar hij denkt echt dat hij het kan.
Ja, flinke leverstoot inderdaad of gewoon een knietje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat zomaar bovenop iemand springen
hij had van mij wel een leverstoot gehad
Altijd met dat haar bezigquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, flinke leverstoot inderdaad of gewoon een knietje.Rete irritant is ie ook met dat bespringen ja. Brrr eng mannetje.
Het had ook Maddy kunnen zijn die les krijgtquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je kan wel les nemen, maar je moet ook talent hebben Laat Martin dat nou net niet hebben
Dat ging laatst even flink mis,toen lag hij op de grond te kermen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, flinke leverstoot inderdaad of gewoon een knietje.Rete irritant is ie ook met dat bespringen ja. Brrr eng mannetje.
Ook ja, glibberig eng naar mannetje.quote:
Dan zegt iedereen de streams uit. Moet wel zeggen dat ik me bescheurd heb van het lachen om haarquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het had ook Maddy kunnen zijn die les krijgt
Lekker voor hem. Was dat in de slaapkamer toen? Deed ie ook zo huilie huilie ineens door zijn eigen lompe gedrag.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging laatst even flink mis,toen lag hij op de grond te kermen.
Met Isaac volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker voor hem. Was dat in de slaapkamer toen? Deed ie ook zo huilie huilie ineens door zijn eigen lompe gedrag.
Saaie stemquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:52 schreef claire3500 het volgende:
Alicia mag wel door blijven zingen, wauw. Wat een stem!!
Zou zomaar kunnen, jankbal iig, ook elke keer die hoofdpijn en dan met doppies in en theedoek over zijn hoofd en 2 minuten later ineens weer stuiterend door die loods, ja ja.quote:
Iemand kan mooi zingen maar mist een gevoel wat overgedragen wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Mooie is dat iedereen zijn mening mag hebben.
Als je dat bij haar ervaart, kan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand kan mooi zingen maar mist een gevoel wat overgedragen wordt.
Jij maakt overal graag een spelletje van he?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Als je dat bij haar ervaart, kan.
Verzint ze volgens mij ter plekke, gek wijf. Kickt op "macht"quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:57 schreef StephanL het volgende:
Ze mag het niet voorlezen maar geeft de info wel door, raar
ze is vrij veel bezig metquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verzint ze volgens mij ter plekke, gek wijf. Kickt op "macht"
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is vrij veel bezig met
de FEBO zegt dat
ik denk dat het niet de bedoeling is dat ze het zo verteld
Ze is een beetje domquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is vrij veel bezig met
de FEBO zegt dat
ik denk dat het niet de bedoeling is dat ze het zo verteld
weerquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:02 schreef Ireth het volgende:
Ik ga daarstraks de deur uit toen leila bij maddy zat, ik kom nu terug zit ze er weer/nog steeds??
Schiet lekker op daaro![]()
Laat die zoemer nu maar eens af gaan... is Mad straks de draad kwijt waar ze was
Dat ze het nog serieus nemen. Zag wanda ook al met marciano oefenen alsof ze binnenkort voor het wk vecht.quote:
er komt een stare offquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het nog serieus nemen. Zag wanda ook al met marciano oefenen alsof ze binnenkort voor het wk vecht.
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het nog serieus nemen. Zag wanda ook al met marciano oefenen alsof ze binnenkort voor het wk vecht.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Engine!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir vergeleek zich met Badr Hari.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
En zegt een huilende en mijmerende dropjesdiefquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is niet best dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoop het maar denk van niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar gaan ze echt op elkaar inslaan?
omg wat was dat grappig gister, of was het eergisteren, me rot gelachen om hem, wat een kut ventje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En zegt een huilende en mijmerende dropjesdief
Ik kan het mij ook nauwelijks voorstellen denk dat een kleine tik bij sommigen echt al gigantische drama kan komen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar gaan ze echt op elkaar inslaan?
Dat is toch die man die altijd verliest?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Kan jankerd ook niet meer voor vol aan zienquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg wat was dat grappig gister, of was het eergisteren, me rot gelachen om hem, wat een kut ventje.
Zaterdag nog.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch die man die altijd verliest?
Ik wil ditquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier en daar een uitschietend tikje is toch niet erg?
hahahahhaha precies!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch die man die altijd verliest?
Ben wel benieuwd naar een aantal dan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil ditEn zeker niet erg, ben benieuwd hoe ze dan gaan reageren. Want door fanatiek zijn gaan dingen nog wel eens mis.
![]()
Stream 2 weer aan op isaac die met een hamer bezig is.
Echt he, wat een showtje was dat, nope afgedaan ook voor mij, vond het al een kwal nu gewoon een zielig mannetje met zijn traantjes om de dropjes en het gelieg en schijnheilig gedoe altijd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan jankerd ook niet meer voor vol aan zien
Vind dat ze allemaal verplicht moeten worden, gewoon voor ons en leedvermaak.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar een aantal dan.
Sws eik wel
Achtelijk en gepamperd tot en met denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, wat een showtje was dat, nope afgedaan ook voor mij, vond het al een kwal nu gewoon een zielig mannetje met zijn traantjes om de dropjes en het gelieg en schijnheilig gedoe altijd.
Vorige week was ie ook ineens verliefd op mirthe en esther moest uitzoeken of mirthe hem ook leuk vond, esther deed vaag en mirthe kon alleen op jerrold of martin komen die aandacht zochten bij haar maar ze vond niemand leuk iig, heb me rot gelachen toen ook. Achterlijke nadir.
Die stream slaat gewoon nergens op, nog genoeg andere mensen in de loods, maar ja, wij hebben niet de controle over de knopjes daar helaas.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:10 schreef Ebinas het volgende:
Mag toch echt hopen dat ze weinig kleine verdienopdrachten krijgen zolang maddy manager is.
Doe maar nog 1x en dan een grote, kan mij het schelen hoeveel.
Als we maar van de kantoorstream met bestellen af zijn
Zou zo maar kunnen ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Achtelijk en gepamperd tot en met denk ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind dat ze allemaal verplicht moeten worden, gewoon voor ons en leedvermaak.
Dan zou ze tegen berend moeten, die komt in de buurt, alhoewel hij wel 18 kilo is afgevallen inmiddels en moraima nog niets volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Moirena![]()
Denk als ze een vinger uitsteekt de tegenstander al omvalt van het gewicht.
Trouwens. ze is alleen in de heavy weight (of hoe heet dat) denk ik.
mss minder personeel of zo daar achter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die stream slaat gewoon nergens op, nog genoeg andere mensen in de loods, maar ja, wij hebben niet de controle over de knopjes daar helaas.
Volgens mij heeft alleen wendy nog maar haar haar geverfd en dat had ze volgens mij bij zich, heb wel andere gehoord over verf bestellen voor hun haartjes.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:13 schreef Flory het volgende:
Heeft Maddy haar lokken al een keertje geverfd daar?
Ze zou anders onderhand wel grijze uitgroei hebben lijkt me.
Zie het haar ook echt niet doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zou ze tegen berend moeten, die komt in de buurt, alhoewel hij wel 18 kilo is afgevallen inmiddels en moraima nog niets volgens mij.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy heeft tot 10 uur vanavond om te bestellen.
En daar moeten wij dan hele dagen naar kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy heeft tot 10 uur vanavond om te bestellen.
Tiktokkertjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
leuk man
Kim K en clan gaan de sprite challenge doen
want dat is zo grappig
Ja zonde voor haar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie het haar ook echt niet doen![]()
Jammer wel
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bouwers hebben de verbanddoos nodig, iemand heeft verband nodig?? Je kon er op wachten
Wendy heb ik gezien ja en ook van Babette gehoordiver blondeerspul bestellen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen wendy nog maar haar haar geverfd en dat had ze volgens mij bij zich, heb wel andere gehoord over verf bestellen voor hun haartjes.
Denk wel dat ik het leuk zou vinden, zoals wat jij doet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zonde voor haar.Denk toch ook een leeftijd dingetje en vrouw zijn, mannen vallen toch anders lijkt het.
Oh ja, was babs die het heel graag wilde, want uitgroei.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Wendy heb ik gezien ja en ook van Babette gehoordiver blondeerspul bestellen.
Lijkt me dat Maddy tich al wel grijze uitgroei heeft?
Zonde dat je niet kan, ik had het 20 jaar eerder willen weten dat dat hielp maar had ook vooroordelen erover.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk wel dat ik het leuk zou vinden, zoals wat jij doet.
Maar dat gaat bij mij niet.
Zat andere dingen, maar het lijkt me heerlijk om zo je energie/frustraties weg te kunnen sporten.
Zag dat daar met oefenen ook wel een beetje.
Sommige bv Jasper ging er vol voor
Ik gok eerder dat hij die fase heeft overgeslagen en gelijk 3 cm dik eelt heeft gekweekt...quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:21 schreef Ebinas het volgende:
JW moet toch ongeveer van die doorzitplekken op zijn reet hebben, zal het niet?
Gadverdammequote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat hij die fase heeft overgeslagen en gelijk 3 cm dik eelt heeft gekweekt...
Bij Esther kun je het goed zien, alleen de krullen zijn andere kleurquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, was babs die het heel graag wilde, want uitgroei.
En sommige donkerharige vrouwen worden snel grijs en andere weer niet, we zullen het wel zien komende tijd het het gaat met het grijs en wie er gaan verven.
Lijkt me leuk om te zien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde dat je niet kan, ik had het 20 jaar eerder willen weten dat dat hielp maar had ook vooroordelen erover.
En op een gegeven moment wordt je inderdaad bloed fanatiek, is geinig.![]()
Nu jeffrey en wendy bij maddy bestellen.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat hij die fase heeft overgeslagen en gelijk 3 cm dik eelt heeft gekweekt...
Ja klopt, geinig he die uitgroei.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij Esther kun je het goed zien, alleen de krullen zijn andere kleur
Beginnelingen zijn vet grappigquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te zien.
Echt elkaar vol meppen vind ik nooit leuk om te zien.
Maar op deze manier wel.
Alleen ff rookspul bestellen ze tussendoor
Ze zit enorm te genietenquote:
Is dat boksen vandaag?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beginnelingen zijn vet grappigen wedstrijden en dergelijke hoeft van mij ook niet hoor, veel te grof voor mij, wel respect voor degene die het doen.
Ah roken ja, dat is wel heel belangrijk, hadden ze het gister bijna heel de dag over.Zo zonde, toch de uitgelezen kans om te stoppen daar en dan na een paar weken weer beginnen, maar ja, andere kant snap ik ze wel want rook zelf ook nog steeds.
lolquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
maddy moet iets eerlijks zeggen tegen jeffrey, wel apart zonder de rest, ze zegt nu tegen jeffrey dat ze hem eerlijk vindt.hu hu hu maddy beetje dom wel.
En Jeff zijn plan werkt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine: Jij bent zo eerlijk
[ afbeelding ]
Over een paar dagen pas volgens mij want ze hadden het over een weegmoment op een andere dag, eigenlijk weet ik het niet eens wanneer het is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is dat boksen vandaag?
Ik had dat niet gekund zo lang niet en dan weer wel.
Alles of niets.
Maar het gaat hun goed af
(ik rook inmiddels al jaren niet meer)
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Maddy begint haar tegenoffensief denk ik.
Iedereen naar zijn bekkie te praten of aardig doen.
Om te overleven mss wel een strategische zet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:30 schreef mootie het volgende:
Arme maddy, ze is heel blij mee de eeekijkheid van Jeff. Ze heeft heel veel aan hem.
Oh gatver jah dat van die peukies.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over een paar dagen pas volgens mij want ze hadden het over een weegmoment op een andere dag, eigenlijk weet ik het niet eens wanneer het is.![]()
Ik heb nog niemand oude peukies open zien maken om weer een nieuwe te maken dus ze hebben het redelijk onder controle volgens mij.![]()
![]()
En goed dat je gestopt bent en gebleven.
En ze heeft mensenkennis zegt ze...quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Deed ze gister toch ook al, wat was dat mooi om te zien, maddy heeft beslissing gemaakt, anderen zijn het er niet mee eens, maddy wisselt constant van beslissing en mening, wat een chaos was dat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Ergens begin ik dat ook nog een beetje sneu te vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
En ze heeft mensenkennis zegt ze...
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, was babs die het heel graag wilde, want uitgroei.
En sommige donkerharige vrouwen worden snel grijs en andere weer niet, we zullen het wel zien komende tijd het het gaat met het grijs en wie er gaan verven.
Ik heb genoten, het is lang geleden bij een rls.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deed ze gister toch ook al, wat was dat mooi om te zien, maddy heeft beslissing gemaakt, anderen zijn het er niet mee eens, maddy wisselt constant van beslissing en mening, wat een chaos was dat.
Ja, ik vind dat dan weer echt zielig. Achter haar rug probeert hij haar jankend de poort uit te jagen en in te laten storten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]zeker het gedoe rond het dartbord vergeten.
Best sneu dat ze zo goedgelovig is.
Ja het is niet te geloven waar haar prioriteiten liggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Maddy zit te wachten op de potloden, die moeten toch een keertje komen zegt ze.
In haar hoofd gaat iedereen dadelijk heel hard juichen en springen om potloden.
Lijkt mij ook dat je dat mee neemt als je het zo belangrijk vind, zal wel zwaar zijn of zo, of gewoon niet over nagedacht natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
En dat neemt ze dan niet zelf mee als ze een jaar weg gaat ?
[ afbeelding ]
Maar is dat ook echt zo? Want ik heb hem gisteren ook hele positieve dingen horen zeggen over haar aanpakquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dan weer echt zielig. Achter haar rug probeert hij haar jankend de poort uit te jagen en in te laten storten.
En het was hem nog bijna gelukt ook, was wel sneu voor haar maar geheel in de lijn der verwachting voor mij. jeffrey zorgt wel voor de drama ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dan weer echt zielig. Achter haar rug probeert hij haar jankend de poort uit te jagen en in te laten storten.
Mocht niet en zijn bij sommige ingenomen. Allee Jasper heeft een potloodje meegesmokkeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat je dat mee neemt als je het zo belangrijk vind, zal wel zwaar zijn of zo, of gewoon niet over nagedacht natuurlijk.
of nog steeds, ze kan beter stoppenquote:
Ik weet niet meer wat ik met hem moet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar is dat ook echt zo? Want ik heb hem gisteren ook hele positieve dingen horen zeggen over haar aanpak
Tsja, dat was wel wat hij steeds zei.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar is dat ook echt zo? Want ik heb hem gisteren ook hele positieve dingen horen zeggen over haar aanpak
We hadden het over haarverf en misschien mocht dat inderdaad niet omdat verf en niet mogen schrijven ja. goed bedacht. maar wendy had wel iets van verf bij zich maar dat was dan misschien maar voor 1 keer en was een soort roze ook dacht ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mocht niet en zijn bij sommige ingenomen. Allee Jasper heeft een potloodje meegesmokkeld.
Ik heb hem gisteren positieve dingen horen zeggen over haar aanpak , niet tegen haar wel tegen anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik met hem moet.
Hij poert en stookt de hele boel op.
En 1 op 1 met haar reageert hij anders.
Volgens mij neemt hij alles en iedereen in de zeik om te winnen.
Hij gaat zelf de strijd niet aan, maar zet anderen tegen elkaar op. zoiets
Oh, dat zou dan niet passen bij dat beeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren positieve dingen horen zeggen over haar aanpak , niet tegen haar wel tegen anderen.
Mensen zijn niet alleen maar slecht .quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dat zou dan niet passen bij dat beeld.
Siert hem wel als hij dat ook doet
Eensquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen zijn niet alleen maar slecht .
Klopt en hij zegt zelf vaak genoeg, we zitten in een spel. En hij speelt het spel wel redelijk goed vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen zijn niet alleen maar slecht .
Maar het is zo tegenstrijdig met alle rottige dingen die hij eerder zei.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dat zou dan niet passen bij dat beeld.
Siert hem wel als hij dat ook doet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik verlang inmiddels naar het WK Petanque...
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik verlang inmiddels naar het WK Petanque...
Vind ik ook ingewikkeld aan hem.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is zo tegenstrijdig met alle rottige dingen die hij eerder zei.
Ik denk dat het voor de bewoners zelf ook ingewikkeld is. Die hebben hem gezien al schreeuwende tegen Martin, want daar zaten ze allemaal bij, maar die zien hem ook in hele normale gesprekken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind ik ook ingewikkeld aan hem.
Ik zou bij hem nooit het achterste van mijn tong laten zien
Zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de bewoners zelf ook ingewikkeld is. Die hebben hem gezien al schreeuwende tegen Martin, want daar zaten ze allemaal bij, maar die zien hem ook in hele normale gesprekken.
Ten eerste: van harte gefeliciteerd.quote:
Je hebt wel een abo onder je andere naam , ik zou ff een mail naar FOK! sturenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ten eerste: van harte gefeliciteerd.
🎉🌹
Off topic: Videoland deed het niet en hier las ik dat je je cookies moest wissen.
Dat heb ik geweten: overal opnieuw inloggen.
Wat is het ww?
Sjee, daar ging ik al.
Met als gevolg dat ik nu weer als Aggie56 inlog en niet Itsme46.
Maar ik blijf dezelfde.
Zeker, mij ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel leuk om te kijk
Boksen niet jou ding dusquote:
UTO had dat ook . niet mijn dingquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Boksen niet jou ding dus![]()
Ik ga ervan uit dat het over het algemeen meer fun is.
Echt fanatiek rammen hoeft voor mij ook niet
Die is gesloopt vanavondquote:
bij ongetrainde personen kan het al snel leiden tot fanatiek rammen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Boksen niet jou ding dus![]()
Ik ga ervan uit dat het over het algemeen meer fun is.
Echt fanatiek rammen hoeft voor mij ook niet
Das waar ook, door Emiel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
UTO had dat ook . niet mijn ding
Valt me mee dat ze nog niet op haar tandvlees loopt.quote:
Nadirquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. op zich zijn er een paar die van mij best een klap op hun neus mogen krijgen...
Ik denk aan Rubenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. op zich zijn er een paar die van mij best een klap op hun neus mogen krijgen...
Later bas en Ivanquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das waar ook, door Emiel.
Mwah vond dat niets
Ik hoop echt dat dit speelser is dan dat.
Fanatiek hoeft van mij niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
bij ongetrainde personen kan het al snel leiden tot fanatiek rammen.
Lijkt mij dus helemaal niet leuk om naar te kijken, dan vond ik het dansen leuker
Ha, dan hoop ik dat ze een voltreffer bij zichzelf makenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
En Bas bedankte vriendelijk.quote:
Ohja die ookquote:
Tegen Babette toch?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef engine het volgende:
Maar waarom geen Wendy meer? Bang van Wanda?
Oh okay, dat heb ik even gemist dan... Maar eerst zou ze tegen Wanda? Weet je waarom dat veranderd is?quote:
Die gaat tegen Babette. Volgens mij weet niet Wendy, hoe erg Wanda over haar praat anders had ze haar wel geconfronteerd. ik heb de indruk dat Wendy dat wel durft helemaal als het over haar kinderen gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef engine het volgende:
Maar waarom geen Wendy meer? Bang van Wanda?
Weet ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay, dat heb ik even gemist dan... Maar eerst zou ze tegen Wanda? Weet je waarom dat veranderd is?
Had ik wel willen zien
Kan ik me wel voorstellen ook.quote:
hij lijkt er zelfs emotioneel van te wordenquote:
En terecht!! Dit is echt niet okay wat Nadir doet.quote:
Frodo is in de loods?quote:
Dat gezeik ook en ook de manier van praten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt er zelfs emotioneel van te worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |