i knowquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leverstoot is net boven de gordel![]()
En in het heetst van de strijd weet je nooit waar de klappen gaan vallen. Zin in iig.
Tja wie geven we dan meer kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook wat groter, rupert of berend dan.
ik gok hooguit 10quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
jaren karate gedaan![]()
ze gaan ook eerst trainen
Ook dat.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een vastloper van de PC of een crash, moet alles opnieuw
Kijken er naar is niet leuk, zelf doen wel en in de loods lijkt het me ook wel geinig want die zullen niet tot bloedenstoe doorgaan lijkt mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou niet van boksen en ga dan ook zeker niet kijken
hahahahahahahahahaahaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
rupert en ima doen samen dacht ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar ik bedoel van Rupert en Ima.
Die zitten er al zo lang
Rond ze er 1 af en gaat ze door met de bolgende
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
Dan weet ik niet wat ze net afronde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupert en ima doen samen dacht ik
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja wie geven we dan meer kans.
Ze zullen wss allebei veel met de armen zwaaien
Wat valsquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik mag niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik doe laatste 2 jaar kickboksen, vet geinig, vooral zo'n leverstoot, oh en ik sla alleen hoor, ben wel een oud wijf inmiddels maar is wel leuk om te doen en te leren.
Verstandig dat ze eerst gaan trainen.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...
En bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.
Ja klopt, die heeft ze aangevraagd met het 'cafe' is nieuwe code woord daar voor regie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Babette heeft dus blijkbaar een gesprek
of samen apartquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat ze net afronde.
mss het 2ehands boek dan
als ze alles op die kartonnetjes heeft geschreven, kan dit lekker snelquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb ik ook last vast ... heb van ellende maar naar v2 moeten gaan in een private browser sessiequote:
werd tijdquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Babette heeft dus blijkbaar een gesprek
Omg ook dat kan nogquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
of samen apart
want de chips zoeken ze wel weer samen uit
de koffie is voor rupert
dit kan niet anders dan heel erg fout gaan
Ja echt drama is er niet hequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zorgt voor drama, ben dit geleuter wel een keer zat![]()
Ook knie problemen, dat is kut he met zoiets, heb ik ook iedere keer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet meer
mijn knieën vinden het niet zo leuk
maar even lekker rammen
ik kan me goed voorstellen dat ze daar wat agressie van kwijtraken
al zullen er ook wat zijn die daardoor juist agressiever worden
Denk dat zij continu aan het woord is. Babet is niet van het luisterenquote:
ik denk ook 1 van de dames welquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook knie problemen, dat is kut he met zoiets, heb ik ook iedere keer.Maar het boksen zelf is zo leuk, dan maar niet kicken.
En zeker een goede manier om agressie kwijt te raken maar dan beter op een zak boksen dan op elkaar, volgens mij moet dat meer voor de leuk zijn, dat ze dat gaan doen. Oh zie nu ineens een erik voor me die er dan inderdaad in doorschiet of zo en helemaal leip wordt.![]()
Zal best wel ja, die gooit er alles uit bij een psycholoog. Ff haar ei kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat zij continu aan het woord is. Babet is niet van het luisteren
Kim d zie ik daar wel voor aan. We zullen zien, voorpret erom is al geinig vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook 1 van de dames wel
die een overwacht harde klap krijgt en daardoor helemaal los gaat
ik gok op wandaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kim d zie ik daar wel voor aan. We zullen zien, voorpret erom is al geinig vind ik.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
Martin krijgt weel zangles van Alicia, waarom loopt hij zo vaak zonder shirt of doet hem heel de tijd omhoog, vies geil aandachtsmannetje vind ik.
Echt he, en hij vindt zichzelf geweldig, hij zit ook vaak aan zijn eigen lichaam, zo wrijven van kijk mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op .. kon Martin niet even een shirt aantrekken voor de zangles?
Laat hem lekker onder de douche zingen, maar hij denkt echt dat hij het kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |