Ben ook benieuwd. Ik geef het 8 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:04 schreef Jen24 het volgende:
Babette en Isaac die praten met alles mee of geven mensen nu soort van gelijk en willen van vele geen roddels aanhoren, hebben ze net tegen elkaar gezegd. ' 'ben er klaar mee, kunnen ze ook niet mijn naam noemen' eens kijken hoelang ze dat vol gaan houden. Zou er ook klaar mee zijn haha
Hahaha in hun slaap dus!quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Ik geef het 8 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ik vind dat zo bizar, zijn meerdere die dat hebben...quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:06 schreef Jen24 het volgende:
GJ heeft de tijd van z'n leven op dit moment 😆
Hij was Alicia aan het masseren, vandaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bizar, zijn meerdere die dat hebben...
Dankjequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd engine.![]()
![]()
![]()
Aaah ja hahhaha :-). Ja hij vind Alicia een mooie damequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:10 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hij was Alicia aan het masseren, vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd ....![]()
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Super dank je wel!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Maar verder is Wanda natuurlijk vooral positief en deugt ze als een malle...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Wanda is zo enorm bezig over hoe ze overkomt in de groep dat ze de streamers vergeet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar verder is Wanda natuurlijk vooral positief en deugt ze als een malle...
quote:
quote:
quote:
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Prachtig dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Doet het niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook niet.,quote:
Ze is heel bewust, houdt haar smoel op momenten dat ze hem open moet doen maar speelt dan Zwitserland. En doet hem open in haar eigen bubble. Ze is uitgekookt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wanda is zo enorm bezig over hoe ze overkomt in de groep dat ze de streamers vergeet.
En als ze zo doorgaat wordt ze uitgespuugd bij het publiek. Ze is slim zat en toch heeft ze dat gedeelte van een rls niet door. Meerderen hebben dat wel door.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is heel bewust, houdt haar smoel op momenten dat ze hem open moet doen maar speelt dan Zwitserland. En doet hem open in haar eigen bubble. Ze is uitgekookt.
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Dank! ik had hem ook gemist. Wat een taal die Wanda, heb je het over Wendy met het verstand van een 4- jarige. Ik wist dat die meid verrot was, maar dit is wel heel grofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Ja echt en gewoon zo in dat zelfde riedeltje tuuttuutuut ... hoor me ratelen.. geen enkele emotie of wat dan ook, maar ze zegt dus gewoon heel foute dingen waar in de Social Media de wereld op zn kop zou gaan staanquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank! ik had hem ook gemist. Wat een taal die Wanda, heb je het over Wendy met het verstand van een 4- jarige. Ik wist dat die meid verrot was, maar dit is wel heel grof
Okay, thanks, had het idee dat de FEBO naar bed wilde, ze hebben een hele nacht door moeten halen ....quote:
Stream 2 gaat altijd op de slaapquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, thanks, had het idee dat de FEBO naar bed wilde ....
Hoop het zooo! Echt vervelend geen eliminatiespelquote:Op maandag 10 oktober 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht morgen (vandaag) een eliminatiespel
Dinsdag.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht morgen (vandaag) een eliminatiespel
OKquote:Op maandag 10 oktober 2022 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: For the good times nu op NPO1, zo mooi ....
RIP Loretta Lynn.
Geen idee, denk het niet eigenlijk, je hoort het ook nooit op de Nederlandse radio ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:25 schreef chufi het volgende:
OK![]()
Is er een liedje van haar voorbij gekomen de laatste 50 uur ?
Wel van dr gehoord ,quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: For the good times nu op NPO1, zo mooi ....
RIP Loretta Lynn.
Dat de deelnemers of de manager instructies krijgen van de FEBO staat buiten kijf ....quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zou de manager van de febo instructies krijgen over het verloop van de rls, alles voor de kijkcijfers, zoals bv. een dartbord kopen en na de discussie inwisselen voor ontbijt? Ik vond het te bizar dat het ineens zo eenvoudig kon worden opgelost maar wel genoeg materiaal voor een tv uitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Morguh KW,quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Alles nog in dromeland. Ook wel logisch na die 50 uur dansen.
Ja dat is wel waar, maar het dag en nacht ritme was toch wel behoorlijk van slag. Ik zou in elk geval eens even lekker uitslapen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW,
Ze hebben tussen door gewoon geslapen en gezeten toch. Het is niet zo dat ze 50 uur aan een stuk hoefde te dansen.
Maar ik neem aan dat sommige wel hun spieren zullen voelen
IK geef ze ook geen ongelijk. Ze hebben toch de hele dag verder niets te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar het dag en nacht ritme was toch wel behoorlijk van slag. Ik zou in elk geval eens even lekker uitslapen.
Goedemorgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ff spieken of er iets is gebeurd dat de moeite waard is.
Ik merk dat ik minder verslaafd ben aan JAA dan aan BB...
Misschien teveel mensen.
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ff spieken of er iets is gebeurd dat de moeite waard is.
Ik merk dat ik minder verslaafd ben aan JAA dan aan BB...
Misschien teveel mensen.
Ben ik ook benieuwd naar! En ook hoe ik 4 streams tegelijk ga volgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.
BB komt in januari weer. Ben benieuwd hoe het dan met dit programma gaat verlopen
Er waren voor even mooie natuur beelden te zien op stream 2quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:27 schreef Was-beer het volgende:
Nog gefeliciteerd Engine!
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! En ook hoe ik 4 streams tegelijk ga volgen
In dit programma zitten zulke vervelende nare mensen. En dan niet van het soort dat boeiend is of spannend.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is nog in diepe rust. Het is ook nog wel heel vroeg.
BB komt in januari weer. Ben benieuwd hoe het dan met dit programma gaat verlopen
Het is niet echt iets wat je aanspreekt, dat kan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In dit programma zitten zulke vervelende nare mensen. En dan niet van het soort dat boeiend is of spannend.
Ik kan het niet goed uitleggen.
Ben benieuwd wat voor gate we vandaag weer gaan krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
Geen reden om je nest uit te komen...poen is binnen
Op deze stream zijn steeds beelden van buiten te zien afgewisseld met beelden van slapende bewonersquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef 5thencounter het volgende:
Geen reden om je nest uit te komen...poen is binnen
Opwindend.. een nieuwe SL look
[ afbeelding ]
Niet veel meer ben ik bang, de bestellingen zijn gedaan, rest nog alles opmaken en hopen op Feboquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor gate we vandaag weer gaan krijgen.
Geluid is goed, ik hoor net de ND wegrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op deze stream zijn steeds beelden van buiten te zien afgewisseld met beelden van slapende bewoners
Ja hoorde daarstraks ook een auto starten en wegrijdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geluid is goed, ik hoor net de ND wegrijden
Goedemorgen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:57 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen, gisteravond thuisgekomen van weekendje weg,weinig meegekregen van het dansen alleen gisteravond ontevreden mensen over het Madeleine beleid..is het zo erg?gaat ze al ten onder?
Verder dan dat ze ontbijt krijgen twv 1 dartbord.. moesten ze 3 kwartier over stemmenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:57 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen, gisteravond thuisgekomen van weekendje weg,weinig meegekregen van het dansen alleen gisteravond ontevreden mensen over het Madeleine beleid..is het zo erg?gaat ze al ten onder?
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan dat ze ontbijt krijgen twv 1 dartbord.. moesten ze 3 kwartier over stemmen
Dat dus, daar had Berend met name comment op, de besluitvorming.. er was "onderzoek" gedaan door het Bazenteam Maddie en Wandie aan maar een paar mensen die het dartbord wilde discussies wel of niet met pijltjes en hoeveel pijtjes kwam zo op het bestelbordquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?
Waarom vond de groep een dartbord niet leuk?
Vragen vragen
Ik schreef gisteren al dat ik een vermoeden had dat dat dartbord een moeten was van de FEBOquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe kwam Madeleine dan aan het idee van een dartbord? Waarom dacht ze dat de groep dat leuk zou gaan vinden?
Waarom vond de groep een dartbord niet leuk?
Vragen vragen
Lekker meewassen bij je onderbroeken en sokken en shirtjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen er nog, ze had gisteren aan iemand gevraagd of die ze mee wilde wassen.
Niet gebeurd, nu moet iemand anders ze bij de was doen.
Fijn. Stinkende vaatdoekjes bij je kleding in de was.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen er nog, ze had gisteren aan iemand gevraagd of die ze mee wilde wassen.
Niet gebeurd, nu moet iemand anders ze bij de was doen.
Ja niet lekker bij je kledingquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fijn. Stinkende vaatdoekjes bij je kleding in de was.
Ik zou zeggen doe maar in een pan en kook ze uit
Zowat het hoogst haalbare in een rlsquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert en Imaddindin samen slapen. Best lief.
Google is mijn vriend...quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Janet gebruikt liever natuurlijke suikers zoals honing dan suiker
Dat is toch zondequote:
Ik dacht de eerste keer dat was vanwege armoede.. meer pap maken, maar hij doet het nog steedsquote:
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat was vanwege armoede.. meer pap maken, maar hij doet het nog steeds
kloptquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijken
Volgens mij gebruiken ze ook soya melk, zag twee van die pakken staan.
Ja dat doe ik zelf ook, ik vind het lekker spulquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd hoor, ik zat met verbazing te kijken
Volgens mij gebruiken ze ook soya melk, zag twee van die pakken staan.
Waarom dan aanvullen met water, zonde toch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zelf ook, ik vind het lekker spul
Dat is ook alleen om er goedkoop meer van te maken, blijft een waterige smaak geven.. beter is die berg suiker eruit te latenquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan aanvullen met water, zonde toch.
PROESTquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zit weer een vogeltje in de loods. Martin probeert 'm naar buiten te lokken. Het is dit keer een musje.
Martin : Misschien moeten we 'm helpen met een andere vogel nadoen .... roekoe roekoe....
Sasha : Ja... da's een duif.
Wat vroeg erik nu weer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ach wat lievv.. leuk rolbevestigend nog steeds...
[ afbeelding ]
daar zit ik op te hopenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Haal ik straks uit het mandje'
Wat kan daar nou mis gaan
Omdat ze er zelf geen klap van snapt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zit ik op te hopen
en waarom moet ze weer Martin erbij
hoe moeilijk is hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf geen klap van snapt.
geen moeilijke dingen uitleggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt alsof je je oma moet helpen met de computer
Zijn ook best veel dingen, en ze hebben niet echt materiaal om alles op te schrijven..quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt alsof je je oma moet helpen met de computer
En Martin is ook niet te meest geduldige leraar ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn ook best veel dingen, en ze hebben niet echt materiaal om alles op te schrijven..
Mwa wie wel als ze Maddy dingen uit moeten leggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Martin is ook niet te meest geduldige leraar ...
Mag wel een schaar inquote:
Mooie groene?quote:
nu weer Martin met allemaal pluisjes op de truiquote:
Beter pluisjes dan muisjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu weer Martin met allemaal pluisjes op de trui
Gadverdammequote:
Benieuwd wanneer ze er ook gaat slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Maddy gaat zich nu ook al op maken in kantoor
dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze er ook gaat slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Even in de gaten houden, of ze matras naar boven sleept..quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze er ook gaat slapen.
Chaosquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
het lijkt op kantoor wel een oud papier inzamelingsbedrijf
De korstjes er af? Ik doe dat ook altijdquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
waarom is Erik zijn brood aan het knippen
babette heeft het over Kim Dquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Fokking irritant dat ze geen namen noemen...
Zij hij zij hij
nou echt hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:59 schreef engine het volgende:
Krijg het idee dat ze Kim D niet zo leuk vinden.
Wanda is wel degene met de grote bek en de grote woorden ( tanden uit haar bek slaan) Maar als je het filmpje van DGK bekijkt daarover, is Marciano eigenlijk nog veel viezer, die manipuleert die dames stuk voor stuk, niet alleen zijn Kim.quote:
Eens. Dat is een gluup. Wannabee gangster boss..met zijn nare tatoo op zijn rug ( een doodshoofd)quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Wanda is wel degene met de grote bek en de grote woorden ( tanden uit haar bek slaan) Maar als je het filmpje van DGK bekijkt daarover, is Marciano eigenlijk nog veel viezer, die manipuleert die dames stuk voor stuk, niet alleen zijn Kim.
Heel vies achterbaks ventje die marciano.
Hele koude blik heeft hij ook, en hij kijkt ook af en toe naar Kim (en ook naar anderen) alsof ze een stuk stront zijn, of iets heel viezigs.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Dat is een gluup. Wannabee gangster boss..met zijn nare tatoo op zijn rug ( een doodshoofd)
Nou geweldig, dat doet Kim al een tijdje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
Volgens Martin moet je meer naar Maciano luisteren
martin en Babette samen is gifquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat doet Kim al een tijdje.
Ze zijn lekker bezig vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker zicht weer met streams aanslingeren, als ik groen wil zien kijk ik wel naar buiten
Okayquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:40 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Isaac en Babette samen waren(na gesprek gisteren bij de hangstoel)
Volgens mij speelt iedereen een spel,behalve Eric
En Jeffrey "mijn plan is gewoon het beste" "als er geen siroop komt ga ik naar huis" de grootste spelspeler "het interesseert me allemaal.geen reet" Maar zelf wel de hele dag zeiken en zeuren ( hoort allemaal bij zijn spel) naar mijn mening.
Lijkt me heel handig tbhquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
Madeleine schrijft alle boodschappen apart op van iedereen
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoorquote:
Lang niet iedereen maakte een briefje, daarom was er ook steeds geklooi bij het uitdelenquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoor
en iedereen heeft zelf ook een briefje
plus ze zet de merken er niet bij
quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Maddie gisteren geen bestellingen gedaan?
Jawel toch?quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meerquote:
Ik weet het echt nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer
of ze heeft wel besteld maar alleen de gewone boodschappen
of niet
want het wordt dan toch op dinsdag bezorgd?
Jawel voor ontbijt , lunch en dinerquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was nou haar issue, snel stemmen omdat het anders dinsdag zou wordenquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou weet ik het ook niet meer
of ze heeft wel besteld maar alleen de gewone boodschappen
of niet
want het wordt dan toch op dinsdag bezorgd?
ik dacht dat het sowieso dinsdag werdquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was nou haar issue, snel stemmen omdat het anders dinsdag zou worden
Als ze straks met 33 briefjes zit voor persoonlijke boodschappen komt ze nooit dat kantoor meer uitquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat het sowieso dinsdag werd
maar kan me heel goed vergissen
plus dat ze toch hele dagen met briefjes op kantoor zit
dingen bestellen op de jumbo site
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze straks met 33 briefjes zit voor persoonlijke boodschappen komt ze nooit dat kantoor meer uit
martin heeft nogal een lijstje en shagquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Ligt het nou aan mij of bestellen ze best wel veel boodschappen voor dat beetje geld? Als ik met dat bedrag de supermarkt in ga ben ik in het eerste gangpad al blut? En de peuken liggen op het laatst?
Ik weet niet over hoeveel geld ze beschikken uit de gezamenlijke pot , maar dat moest toch op vanwege de Febo-test?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Ligt het nou aan mij of bestellen ze best wel veel boodschappen voor dat beetje geld? Als ik met dat bedrag de supermarkt in ga ben ik in het eerste gangpad al blut? En de peuken liggen op het laatst?
Kan toch ook makkelijk van 25 euroquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin heeft nogal een lijstje en shag
hoe dan
(hij deelt de shag 5,- pp)
hij heeft 2 pakken havermout
zon fruit mix
2 tofu
nog 2 dingen
En alles op een kartonnetje noterenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
volgens mij gaat Maddy hartstikke de mist in
met bedragen verdelen over mensen omdat ze samen iets halen
Tonijn, bruine bonen, Lays chips,quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin heeft nogal een lijstje en shag
hoe dan
(hij deelt de shag 5,- pp)
hij heeft 2 pakken havermout
zon fruit mix
2 tofu
nog 2 dingen
lijkt mij heel slim, 33 lijstjes, helemaal als die lijstjes zijn gemaakt met de desbetreffende bewoner erbij. Dan heb je altijd bewijs als de boodschappen zijn geleverdquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft straks dus 33 kaartjes op kantoor
en iedereen heeft zelf ook een briefje
plus ze zet de merken er niet bij
Getuige de afgelopen weken zou het me niks verbazen als ze daar ook gewoon gelijk in hebben...quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze blijven er van uit gaan dat ze elke week een verdienopdracht hebben
Ik hoop dat ze 2 weken geen verdienopdracht krijgen en dat ze de pot aan moeten sprekenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige de afgelopen weken zou het me niks verbazen als ze daar ook gewoon gelijk in hebben...
JW zegt steeds dat hij genoeg heeft en niets nodig heeft. Begin die man echt zat te wordenquote:
nummertjes apparaat, ze moeten nummertje trekkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jantje en Ester aan de beurt.. zou Maddie toch een wachtkamer hebben?
Hij zal ook tot de vastlopers gaan behoren als de algemene voorraad op isquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW zegt steeds dat hij genoeg heeft en niets nodig heeft. Begin die man echt zat te worden
die gaat uit zijn plaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zal ook tot de vastlopers gaan behoren als de algemene voorraad op is
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermoedelijke eindtijd as donderdag
Productie moet wel, anders gebeurt er daar helemaal niets.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze blijven er van uit gaan dat ze elke week een verdienopdracht hebben
Wat leuke evenwichtsproeven of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Productie moet wel, anders gebeurt er daar helemaal niets.
Maar er mogen wel wat onmogelijke opdrachten tussen zitten.
En na het puzzel debacle kregen ze veel te snel een nieuwe kans voor boodschappengeld.
Met die knikkerbaan ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En na het puzzel debacle kregen ze veel te snel een nieuwe kans voor boodschappengeld.
Die Febo-test loopt nu, ze willen snel alles besteden wat ze hebben om af te wachten of ze inderdaad voorzien worden als alle eten op isquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen ook eindelijk eens een eliminatie doen .. en dan weer zo'n puntenopdracht voor het weekend.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
We moeten nog bijna 11 maand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom is die geldpot er dan? In de voorstukjes voor dit programma werd het allemaal heel anders voorgesteld, elkaar wegspelen om 1 miljoen te winnen. Er is nu 1 persoon weggestemd. Altijd alles mooier en leuker voorschotelen
Tijd voor eliminatie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Febo-test loopt nu, ze willen snel alles besteden wat ze hebben om af te wachten of ze inderdaad voorzien worden als alle eten op is
ja en ze klagen al maand over honger, maar je ziet ze continu koken e/o etenquote:
Dat is vrij triest inderdaad.. zal de verveling zijn, want het is niet zo dat ze ontzettend veel inspanning leveren en dus veel calorien verbruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja en ze klagen al maand over honger, maar je ziet ze continu koken e/o eten
Doen ze zelf door veel te sporten/ trainen. Vind de loods ook veel te luxe, ze hadden voor dat soort trainingspullen opdrachten kunnen doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is vrij triest inderdaad.. zal de verveling zijn, want het is niet zo dat ze ontzettend veel inspanning leveren en dus veel calorien verbruiken.
je ziet het aan het afdakje bouwenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze zelf door veel te sporten/ trainen. Vind de loods ook veel te luxe, ze hadden voor dat soort trainingspullen opdrachten kunnen doen
En roddelen en op bed liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet het aan het afdakje bouwen
er zijn er maar een paar die daar echt mee bezig zijn
de rest vind het allemaal wel prima
zolang ze kunnen kaarten en badmintonnen en pingpongen
of in bed liggen, pendelen en andere onzinnige bezighedenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet het aan het afdakje bouwen
er zijn er maar een paar die daar echt mee bezig zijn
de rest vind het allemaal wel prima
zolang ze kunnen kaarten en badmintonnen en pingpongen
wendy?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Half 12 en Wendy heeft van 6? mensen de boodschappen gedaan?
Dagtaak, maar ze is ook zo traag als een slak op die pcquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Half 12 en Wendy heeft van 6? mensen de boodschappen gedaan?
nee inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb dat idee helemaal niet dat GJ iets wil met Alicia
Ja Babs denkt dat GJ verliefd is op Aliciaquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:37 schreef claire3500 het volgende:
Goedemorgen mensen,
Alicia en Babette hebben over GJ? Dat Alicia moet oppassen met der signalen naar GJ?
Dat zijn mooie scenario's als ze nominaties vertragen en geven dan één kans voor iemand per onmiddellijk met ¤50.000 te vertrekkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd voor eliminatie.
Maar niet te gemakkelijk maken, denk aan een vette bonus van het prijzengeld voor wie moet vertrekken, met dat wordt het de bewoners wel heel moeilijk gemaakt een keuze te maken.
Ja heel bizarre gedachtenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja Babs denkt dat GJ verliefd is op Alicia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |