quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd ....![]()
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Prachtig dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Doet het niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook niet.,quote:
Ze is heel bewust, houdt haar smoel op momenten dat ze hem open moet doen maar speelt dan Zwitserland. En doet hem open in haar eigen bubble. Ze is uitgekookt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wanda is zo enorm bezig over hoe ze overkomt in de groep dat ze de streamers vergeet.
En als ze zo doorgaat wordt ze uitgespuugd bij het publiek. Ze is slim zat en toch heeft ze dat gedeelte van een rls niet door. Meerderen hebben dat wel door.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is heel bewust, houdt haar smoel op momenten dat ze hem open moet doen maar speelt dan Zwitserland. En doet hem open in haar eigen bubble. Ze is uitgekookt.
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Dank! ik had hem ook gemist. Wat een taal die Wanda, heb je het over Wendy met het verstand van een 4- jarige. Ik wist dat die meid verrot was, maar dit is wel heel grofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Ja echt en gewoon zo in dat zelfde riedeltje tuuttuutuut ... hoor me ratelen.. geen enkele emotie of wat dan ook, maar ze zegt dus gewoon heel foute dingen waar in de Social Media de wereld op zn kop zou gaan staanquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank! ik had hem ook gemist. Wat een taal die Wanda, heb je het over Wendy met het verstand van een 4- jarige. Ik wist dat die meid verrot was, maar dit is wel heel grof
Okay, thanks, had het idee dat de FEBO naar bed wilde, ze hebben een hele nacht door moeten halen ....quote:
Stream 2 gaat altijd op de slaapquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, thanks, had het idee dat de FEBO naar bed wilde ....
Hoop het zooo! Echt vervelend geen eliminatiespelquote:Op maandag 10 oktober 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht morgen (vandaag) een eliminatiespel
Dinsdag.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht morgen (vandaag) een eliminatiespel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |