Ben ook benieuwd. Ik geef het 8 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:04 schreef Jen24 het volgende:
Babette en Isaac die praten met alles mee of geven mensen nu soort van gelijk en willen van vele geen roddels aanhoren, hebben ze net tegen elkaar gezegd. ' 'ben er klaar mee, kunnen ze ook niet mijn naam noemen' eens kijken hoelang ze dat vol gaan houden. Zou er ook klaar mee zijn haha
Hahaha in hun slaap dus!quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Ik geef het 8 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ik vind dat zo bizar, zijn meerdere die dat hebben...quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:06 schreef Jen24 het volgende:
GJ heeft de tijd van z'n leven op dit moment 😆
Hij was Alicia aan het masseren, vandaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bizar, zijn meerdere die dat hebben...
Dankjequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd engine.![]()
![]()
![]()
Aaah ja hahhaha :-). Ja hij vind Alicia een mooie damequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:10 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hij was Alicia aan het masseren, vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd ....![]()
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Super dank je wel!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd ....![]()
![]()
![]()
Wanda wil de tanden uit haar bek slaan - 9 oktober 2022.Maar verder is Wanda natuurlijk vooral positief en deugt ze als een malle...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Wanda is zo enorm bezig over hoe ze overkomt in de groep dat ze de streamers vergeet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar verder is Wanda natuurlijk vooral positief en deugt ze als een malle...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |