quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Heeft er iemand een overzicht van punten?
Banaanhangwagen!quote:
Hij is ook niet sneller, Leclerc was langzamer. Gat naar Max beleef gelijk.quote:
Kan niet inhalen zonder drs...quote:
PER pakt elke ronde tijd op LEC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is ook niet sneller, Leclerc was langzamer. Gat naar Max beleef gelijk.
Helemaal niet. Kijk is hoeveel sneller die is.quote:
perez laat dan ocon netjes het tweede plekje op het podium pakkenquote:
Zag hij niet door de spray.quote:
Ocon was 0,2 sneller.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal niet. Kijk is hoeveel sneller die is.
Ocon is ook geen pannenkoek.
Maar je krijgt maar halve puntenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
perez laat dan ocon netjes het tweede plekje op het podium pakken
Lol, anderen omhoog praten om ham beter te laten lijken, dat werkt dus niet hequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal niet. Kijk is hoeveel sneller die is.
Ocon is ook geen pannenkoek.
dan hempie er ook voorquote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:49 schreef PzKpfw het volgende:
Nog even en Verstappen heeft een gratis pitstop
Nee. Zelfs als Ham p2 pakt is Verstappen geen kampioen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef fietsie het volgende:
Dus Max heeft nu een super-race van HAM nodig om voldoende punten te halen? O ironie.
Crashgate 2.0 incoming.quote:
BNW is verderopquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zat te denken, voor Liberty kwam het natuurlijk ook wel goed uit dat kampioenschap in de VS interesanter is dan in Japan.
ja jammer dat je voor de aantal minuten voorsprong geen extraas krijgtquote:
Dat heeft ie in 2016 al laten zien in Braziliëquote:
Met nog 8, 9 min te gaan is hij ver genoeg vooruitquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:49 schreef PzKpfw het volgende:
Nog even en Verstappen heeft een gratis pitstop
als perez op 4 komt niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Zelfs als Ham p2 pakt is Verstappen geen kampioen.
Betere show dan Spa vorig jaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:50 schreef Nattekat het volgende:
De race over 5 rondjes al afgelopen
Flopshow
joh ik kan toch niet rekenen als ik al om 5u op ben gestaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Geen volle punten hè
Die gebruiken nog de telraamquote:
Ja zag hetquote:
Ja maar de GOATquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef DKUp het volgende:
Kunnen we wat anders zien? Het lukt Hamilton gewoon niet
Verstappen kwam ook niet voorbij Alonso in Singapore.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef daNpy het volgende:
Haha het lukt hem echt niet zonder veeeeeeel snellere auto
40 minuten vermaak uiteindelijk, qua tijd bijna een halve gemiddelde race. Dat had ik een uur geleden niet meer verwacht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:50 schreef Nattekat het volgende:
De race over 5 rondjes al afgelopen
Flopshow
Het wordt er extra in gewreven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef DKUp het volgende:
Kunnen we wat anders zien? Het lukt Hamilton gewoon niet
Heb je ook wat positiefs over Hamilton?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
GEORGE WAT DOE JE DIT MOOI
MEGABEAST
zet je caps eens uit gillertquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
GEORGE WAT DOE JE DIT MOOI
MEGABEAST
Idd. En de redbull loopt 20 kmh harder dan de mercquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verstappen kwam ook niet voorbij Alonso in Singapore.
Als ze een uur eerder gestart waren, hadden we een hele race. Omstandigheden waren hetzelfde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
40 minuten vermaak uiteindelijk, qua tijd bijna een halve gemiddelde race. Dat had ik een uur geleden niet meer verwacht.
Alonso is een ander kaliber als Ocon.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verstappen kwam ook niet voorbij Alonso in Singapore.
Liggen in moderne Mercedessen sowieso niet vaak Franse motoren?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beide Mercedessen achter een Renault. Zo zien we het graag.
En de alp is natuurlijk prima. Kijken wat Perez zo kan tegen de fer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Idd. En de redbull loopt 20 kmh harder dan de merc
Na twee rondjes ook niet meer hoor. Ocon is trouwens een prima coureur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alonso is een ander kaliber als Ocon.
Bovendien had max er al tig ingehaald daarvoor.
kwatsquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alonso is een ander kaliber als Ocon.
Bovendien had max er al tig ingehaald daarvoor.
1, 2 redbull zou mooi zijnquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef Nizno het volgende:
nog 10, 10 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nog, de klok die blijft maar tikken dus we komen er wel...
quote:
quote:
Mehhhh.quote:
Oke, hij had nog niemand ingehaald voor hij bij Alonso kwam.quote:
Nep F1 verslaggeversquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:57 schreef fietsie het volgende:
NU.nl is maar gestopt met het bijwerken van hun liveblog.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
De stream van F1TV viel gewoon weg zonet![]()
Ik merk wel de hele tijd dat hij overschakelt naast low-res, maar dat had ik nog niet meegemaakt![]()
Iemand anders ook last?
viaplay loopt primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
Ik merk wel de hele tijd dat hij overschakelt naast low-res, maar dat had ik nog niet meegemaakt![]()
Iemand anders ook last?
Lekker makkelijk als je vooraan rijdt. Ik heb Vettel gekozen omdat hij ballen toonde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Max gestemd, omdat hij wederom het hele veld deklasseert.
Geen last van maar ik heb dan ook 1Gb verbinding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
Iemand anders ook last?
het kan zomaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef Cuendillar het volgende:
Max heeft gewoon een gratis stop straks
nee ZHOU heeft diequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Maar heeft VER nu ook de snelste ronde? (Ik heb geen betaalabbo ergens dus "kijjk" door te lezen)
Ja, onderzoek.quote:
Nee, Zhouquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Maar heeft VER nu ook de snelste ronde? (Ik heb geen betaalabbo ergens dus "kijjk" door te lezen)
Maar Perez durft meer.quote:
Nee maar we krijgen toch geen volle punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
dat was max in de eerste bocht eerste rondequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je vooraan rijdt. Ik heb Vettel gekozen omdat hij ballen toonde.
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Werkt prima, kwaliteit primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Viaplay net ook eruit gevlogen bij mij en zoals gewoon weer waardeloze beeldkwaliteit.
Geen idee maar we gaan 28 rondjes redden volgens Fox = 50% puntenquote:
Als Perez er niet voorbijgaat niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen moreel al wereldkampioen als Perez er voorbij gaat.
Wie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef streamjohan het volgende:
Kan VES wk worden nu ? Of moet hij dan ook snelste ronde hebben?
Krijg je wel zo'n pro-Amerikaans feest.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gewoon cruisen naar winst en dan in Austin WK, dikke prima.
Dat is wel echt slecht inderdaadquote:
Rekenen is ook lastigquote:
3 rondjes of minder nogquote:
belachelijkquote:
Momenteel niet, Zhou rijdt niet in de puntenquote:
zJos!quote:
ging over max zn vraag om nieuwe bandjesquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Momenteel niet, Zhou rijdt niet in de punten
5 minuten voor tijd bij naderen 3 uurquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Stemmen voor coureur van de dag is alweer dicht met nog volle bak strijd op twee plaatsen in de top-5
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef Drekkoning het volgende:
Als Perez hem nu in de zijkant van Leclerc zit is Max kampioen toch?
Ik doe alleen de mededeling evenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging over max zn vraag om nieuwe bandjes
Ik gun die Amerikanen eigenlijk niet de beslissende race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gewoon cruisen naar winst en dan in Austin WK, dikke prima.
Nouja moeite.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:04 schreef TweedeKlum het volgende:
PER echt matig, en dan heb je zo veel moeite gedaan om er bij te komen.
Nu niet meer.quote:
Ja, bizar weer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
5 minuten voor tijd bij naderen 3 uur
volgens mij niet idd, ik zag ook nog geen 0.00 op de klokquote:
Hilbert je moet doorrijenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:05 schreef fietsie het volgende:
Ik mag hopen dat iemand -de juiste- info wel aan Max geeft... niet dat ie al donuts gaat doen en de rest nog een rondje verder cruised..
DOORGESTOKEN KAARTquote:
ferrari zat ff bij de FIA aan de knoppenquote:
Niet blind geloven wat Viaplay zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Zorro het volgende:
Wat een aanfluiting weer, dit had nog een ronde moeten zijn.
Absoluutquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft iedereen weer in de bek gescheten hier, wat een dominantie.
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ferrari zat ff bij de FIA aan de knoppen
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet blind geloven wat Viaplay zegt.
Geen unsafe rejoin naar mijn oordeel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc unsafe rejoin a la Vettel in Canada 2019?
Zeker weten?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaan
Dit!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaan
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen unsafe rejoin naar mijn oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |