5 minuten voor tijd bij naderen 3 uurquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Stemmen voor coureur van de dag is alweer dicht met nog volle bak strijd op twee plaatsen in de top-5
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef Drekkoning het volgende:
Als Perez hem nu in de zijkant van Leclerc zit is Max kampioen toch?
Ik doe alleen de mededeling evenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging over max zn vraag om nieuwe bandjes
Ik gun die Amerikanen eigenlijk niet de beslissende race.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gewoon cruisen naar winst en dan in Austin WK, dikke prima.
Nouja moeite.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:04 schreef TweedeKlum het volgende:
PER echt matig, en dan heb je zo veel moeite gedaan om er bij te komen.
Nu niet meer.quote:
Ja, bizar weer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
5 minuten voor tijd bij naderen 3 uur
volgens mij niet idd, ik zag ook nog geen 0.00 op de klokquote:
Hilbert je moet doorrijenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:05 schreef fietsie het volgende:
Ik mag hopen dat iemand -de juiste- info wel aan Max geeft... niet dat ie al donuts gaat doen en de rest nog een rondje verder cruised..
DOORGESTOKEN KAARTquote:
ferrari zat ff bij de FIA aan de knoppenquote:
Niet blind geloven wat Viaplay zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Zorro het volgende:
Wat een aanfluiting weer, dit had nog een ronde moeten zijn.
Absoluutquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft iedereen weer in de bek gescheten hier, wat een dominantie.
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ferrari zat ff bij de FIA aan de knoppen
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet blind geloven wat Viaplay zegt.
Geen unsafe rejoin naar mijn oordeel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:07 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc unsafe rejoin a la Vettel in Canada 2019?
Zeker weten?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaan
Dit!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie geen Viaplay. Maar Max was over de finish net voordat de tijd op 0 ging en dus had daarna pas de laatste ronde moeten ingaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |