kwatsquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alonso is een ander kaliber als Ocon.
Bovendien had max er al tig ingehaald daarvoor.
1, 2 redbull zou mooi zijnquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:54 schreef Nizno het volgende:
nog 10, 10 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nog, de klok die blijft maar tikken dus we komen er wel...
quote:
quote:
Mehhhh.quote:
Oke, hij had nog niemand ingehaald voor hij bij Alonso kwam.quote:
Nep F1 verslaggeversquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:57 schreef fietsie het volgende:
NU.nl is maar gestopt met het bijwerken van hun liveblog.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
De stream van F1TV viel gewoon weg zonet![]()
Ik merk wel de hele tijd dat hij overschakelt naast low-res, maar dat had ik nog niet meegemaakt![]()
Iemand anders ook last?
viaplay loopt primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
Ik merk wel de hele tijd dat hij overschakelt naast low-res, maar dat had ik nog niet meegemaakt![]()
Iemand anders ook last?
Lekker makkelijk als je vooraan rijdt. Ik heb Vettel gekozen omdat hij ballen toonde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Max gestemd, omdat hij wederom het hele veld deklasseert.
Geen last van maar ik heb dan ook 1Gb verbinding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
Iemand anders ook last?
het kan zomaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef Cuendillar het volgende:
Max heeft gewoon een gratis stop straks
nee ZHOU heeft diequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Maar heeft VER nu ook de snelste ronde? (Ik heb geen betaalabbo ergens dus "kijjk" door te lezen)
Ja, onderzoek.quote:
Nee, Zhouquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Maar heeft VER nu ook de snelste ronde? (Ik heb geen betaalabbo ergens dus "kijjk" door te lezen)
Maar Perez durft meer.quote:
Nee maar we krijgen toch geen volle punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
dat was max in de eerste bocht eerste rondequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je vooraan rijdt. Ik heb Vettel gekozen omdat hij ballen toonde.
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:59 schreef fietsie het volgende:
Werkt prima, kwaliteit primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Viaplay net ook eruit gevlogen bij mij en zoals gewoon weer waardeloze beeldkwaliteit.
Geen idee maar we gaan 28 rondjes redden volgens Fox = 50% puntenquote:
Als Perez er niet voorbijgaat niet?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen moreel al wereldkampioen als Perez er voorbij gaat.
Wie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef streamjohan het volgende:
Kan VES wk worden nu ? Of moet hij dan ook snelste ronde hebben?
Krijg je wel zo'n pro-Amerikaans feest.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gewoon cruisen naar winst en dan in Austin WK, dikke prima.
Dat is wel echt slecht inderdaadquote:
Rekenen is ook lastigquote:
3 rondjes of minder nogquote:
belachelijkquote:
Momenteel niet, Zhou rijdt niet in de puntenquote:
zJos!quote:
ging over max zn vraag om nieuwe bandjesquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Momenteel niet, Zhou rijdt niet in de punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |