dat is kwalijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Helpt het als ik zeg dat we eergister een takke-end gereisd/gelopen hebben om naar een kloof te gaan?
Om er daar achter te komen dat er kwalen zwommen?
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Huilen ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Helpt het als ik zeg dat we eergister een takke-end gereisd/gelopen hebben om naar een kloof te gaan?
Hou mij d'r buiten jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?
Hij was te mooi om te laten gaan. Ik zal het niet meer doen.quote:
Zal jou eens laten gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was te mooi om te laten gaan. Ik zal het niet meer doen.
Portugalquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?
Barb kan je zo een slaapplaats biedenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
PortugalOok al ben ik er nooit geweest.. ik moet echt nog gaan
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barb kan je zo een slaapplaats bieden
Daar hoeft Barb niet om te vragen, die krijgt hij meestal vanzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.
Hij laat je gewoon afreizen naar zijn huis zodat hij je tetten vanaf zijn bank kan bekijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.
Ja dan heeft hij eenmaal minder de neiging om grensoverschrijdend gedrag te tonenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoeft Barb niet om te vragen, die krijgt hij meestal vanzelf.
Als mijn man mij niet zo ophemelt als dat jij aan Barb doet, dan hoef ik hem niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon afreizen naar zijn huis zodat hij je tetten vanaf zijn bank kan bekijken.
Barb, de ultieme Casanova.
Dat heeft niks met ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet je niet ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als mijn man mij niet zo ophemelt als dat jij aan Barb doet, dan hoef ik hem niet.
Nou echt welquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks mrt ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet jr nirt ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks met ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet je niet ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.
CL heet ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?
100% wie wil dat nou niet?!quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:41 schreef Tegan het volgende:
Zou gianni met mij een ANWB-koppel willen zijn?
Nee, maar dat zijn stuk voor stuk uitzonderlijke vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?
quote:
Die zie ik wel lopen op een kaarsjesavond in Schubbekutteveen dus ik denk het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:41 schreef Tegan het volgende:
Zou gianni met mij een ANWB-koppel willen zijn?
Zeer zeldenquote:
Ik zie haar binnenkort weer. Ik zal eens vragen. Ze is altijd vrij spot on met haar omschrijving van anderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vrij zeker dat ik haar ooit heb gemeet.
Oei. Dat was een andere ik welquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie haar binnenkort weer. Ik zal eens vragen. Ze is altijd vrij spot on met haar omschrijving van anderen.
Vertel?quote:
Enkel de bijzondere vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet me te verrassen met hoeveel Fok'ers jij regelmatig in het echt ziet...
Nu mis ik Birgufestquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zie ik wel lopen op een kaarsjesavond in Schubbekutteveen dus ik denk het wel.
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.quote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.
OP Z'N MINST.quote:
Ze hangen ook nog allemaal boven je eettafel toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.
Nee, die plek is exclusief voor Tegan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hangen ook nog allemaal boven je eettafel toch?
Kom danquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jouw eeuwige smileys maken mij echt agressief.
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die plek is exclusief voor Tegan.
Groot huis, optimaal gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijk
In plaats van port en wijn? Affreusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijk
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van port en wijn? Affreus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van port en wijn? Affreus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.
Beetje spanken hoort er gewoon bij hoor.quote:
Helaas welquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een houten vloer in de kelder? Amateur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:00 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast; al die slakkensporen zijn slecht voor je houten vloer, man. Amateur. Have I thaught you nothing?
Zal je wel iets goed doen als je daar niet weg komt. Of iets verkeerd.quote:
Niks mis mee, mits geen slakkensporen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij een houten vloer in de kelder? Amateur.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn stuk voor stuk uitzonderlijke vrouwen.
Ieuwl… zijn die video’s nu écht. Ik kan het namelijk niet geloven hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Boven een eettafel hangen geeft trouwens wel een enorme Hannibal Lecter vibe af, vind ik
[ afbeelding ]
Madsquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Boven een eettafel hangen geeft trouwens wel een enorme Hannibal Lecter vibe af, vind ik
[ afbeelding ]
Ja daar waren we dus gisteren. Air vind t voor anwb koppels blijkbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu mis ik Birgufest
[ afbeelding ]
Das nu bezig zelfs zie ik
Nee joh, ik vond het altijd erg tof om naartoe te gaan. Altijd relaxed sfeertje, leuke muziek, lekker etenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja daar waren we dus gisteren. Air vind t voor anwb koppels blijkbaar.
quote:
Ben blij dat jij t zegtquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, ik vond het altijd erg tof om naartoe te gaan. Altijd relaxed sfeertje, leuke muziek, lekker eten
Wel logisch dat het druk was denk ik. Eerst ging het 2 jaar niet door vanwege corona, en vorig jaar viel het in het water dacht ik. Zijn jullie ook naar Notte Bianca geweest? Das nòg drukkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat jij t zegt
Het was gisteren wel echt super druk. We hebben vooral door de straatjes gedwaald en niet bij t grote plein met muziek geweest. Daar was t nog drukker.
Was mooi. Die paddestoelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijke serie blijft dat
Nee. Wat is dat dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel logisch dat het druk was denk ik. Eerst ging het 2 jaar niet door vanwege corona, en vorig jaar viel het in het water dacht ik. Zijn jullie ook naar Notte Bianca geweest? Das nòg drukker
Opening van culturele seizoen, dus bandjes, voorstellingen, exposities ed door Valetta. Laatste keer dat ik er was, was het me echt te druk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Wat is dat dan?
Edit: zie net dat dat op 1 oktober was. Toen waren we er nog niet.
Zag ook posters voor een sweet tooth festivaldaar moet ik eigenlijk heen
Zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, je bent ingeruildquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je bent ingeruild![]()
So this is how you treat your women, Air?
Stiekem vind je dat dominante wel leuk lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schat, je mag die plek hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schat, je mag die plek hebben.
Ik kan ook met jou naar huis hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ikkehquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Niemand die graag boven Air's eettafel hangt?
Goh.
Verrassend.
Ik geloof er niks van. Je wil te graag.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
teleurgestelde-ruttegeluiden.mp4
quote:
Bijna!quote:
Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.quote:
Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.
Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeer
There is order in the chaos, I promise
Daaromquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!Je zit uiteindelijk niet voor niks op FOK!
Wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:55 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Jazeker! Voor mij is het nu zover!
Senn heeft wel iets met vleeskeuring.quote:
En ik maar denken dat ze vega wasquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn heeft wel iets met vleeskeuring.
Ze is diervriendelijk en plantaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was
Keuren kan prima zonder consumeren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was
Ook niet van jouquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze krijgt niet meer voldoende aandacht van Faxie denk ik.
nog maar 5 dagen werkenquote:
Iedere sommelier ter wereld nu:quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuren kan prima zonder consumeren.
Nee johquote:
Beterschapquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
Vandaag had ik beter in bed kunnen blijven liggen.
Kom maar hier in bed liggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
deze week moeten er overuur-euros verdient wordenquote:
what's wrong?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik voel jequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
You saucy minxquote:
Heb net net al helemaal zitten overdenken dus heb het liever over waarom je niet reageert op mijn aanzoek eerder in dit topicquote:
Jouw aanzoek?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb net net al helemaal zitten overdenken dus heb het liever over waarom je niet reageert op mijn aanzoek eerder in dit topic.
De post waarvan je wist dat die komen zouquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
quote:
Oude vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 06:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren na het werk meteen naar bed gegaan.
Jaloersquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 06:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren na het werk meteen naar bed gegaan.
Yes pleasequote:
Ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar gedroomd, kort geslapen. Pff. Ik wil weer naar bed
Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar
Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doen
Het is maar goed dat je vandaag naar kantoor bent gekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halen
Gelukkig ging een half uurtje na de webinar het brandalarm, dus mochten we nog even met een paar honderd man de trap af naar buiten.
Buitenngewoon productieve dag zo
Pleonasme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar
Wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
(ook) Iemand uit '88 die nu weekend aan het vieren is
Welke als ik vragen magquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Dingenquote:
Geen weekend hebben nu, bijvoorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen weekend hebben nu, bijvoorbeeld
Shots fired.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zodat de teleurstelling door blijft gaan?
nooit geweest, kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:51 schreef Medusa666 het volgende:
Portugese muziek, portugese taalLove it
Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest, kan er niet over oordelen
Ben nu franse muziek aan het luisteren. Dus het werkt niet echt geloof ik. Daarnaast heb ik de meest lieve meid als m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.
Je bent gewoon subtiel barb aan het versierenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Tegan het volgende:
Vandaag ook de hele dag Franse muziek geluisterd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent gewoon subtiel barb aan het versieren
Hij was ongetwijfeld lang voor mij al fan van dit genre dus betrapt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent gewoon subtiel barb aan het versieren
Maak je geen druk, hij is helemaal van jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.
Ik ben van niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maak je geen druk, hij is helemaal van jou
Frans is ook een geile taalquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben nu franse muziek aan het luisteren. Dus het werkt niet echt geloof ik. Daarnaast heb ik de meest lieve meid als m'n vriendinTry harder.
Dat verbaast me niks met mijn sletgedrag.quote:
Neinquote:
Een van je, naar mijn smaak, eerste kwaliteitsposts in dit topicquote:
De appel valt niet ver van de boom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks met mijn sletgedrag.
Yes, mag ik nu eindelijk met je naar huis…quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een van je, naar mijn smaak, eerste kwaliteitsposts in dit topic![]()
.
Was het wel mooie Franse muziek?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was ongetwijfeld lang voor mij al fan van dit genre dus betrapt?
Mireille Mathieu en France Gallquote:
Nee, maar keep impressing me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Yes, mag ik nu eindelijk met je naar huis…
Met aandacht neem ik ook genoegen![]()
Geen Suzan & Freek?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef Tegan het volgende:
Antoon is mijn Nederlandstalige guilty pleasure.
Ik schaam me diep.
Ik ken haar alleen van dat nummer met Kris Kross Amsterdamquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:47 schreef Medusa666 het volgende:
Hoewel gebruik me van zoë tauran is toch wel mijn guilty pleasure.
Duly noted.quote:
10 jaar was genoeg. Also: Gughar en the Pub in Valettaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:48 schreef ArTiC het volgende:
Wat echt zonde is: Malta weer achter je moeten laten![]()
Ik snap wel dat je hier goed hebt kunnen wonen Barb
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:57 schreef Debsterr het volgende:
@:Cherrylips jij bent Londen deskundige, toch? Geef me eens al je tips?
Niets! Gewoon lekker werken, dat is veel gezonder. Je geest jong houden! En met een beetje mazzel kan je ook nog van wat lichaamsbeweging genieten tijdens je werkquote:
Geef die meid gewoon die flinke lijst. Zij is dat helemaal waard.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle tips zou wel een flinke lijst zijn.
Beweging?! Doe niet zo eng.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Niets! Gewoon lekker werken, dat is veel gezonder. Je geest jong houden! En met een beetje mazzel kan je ook nog van wat lichaamsbeweging genieten tijdens je werk
Nog nooit en ik ga met m'n mams.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Citizen.Erased anders ook wel
Wat zijn je interesses, ben je er al eens eerder geweest?
Londen is kut. Gestresste kutstad.quote:
Voor een paar dagen is het helemaal primaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Londen is kut. Gestresste kutstad.
CL haar hart, wat doe je?quote:
St James Park is m'n favorietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit en ik ga met m'n mams.
Musea, koffie, platenzaken en parken.
Ik hoef er ook niet te wonen en te werken, maar voor een paar dagen eropuit vind ik het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Londen is kut. Gestresste kutstad.
Parken zou ik sowieso volgende op de lijst zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit en ik ga met m'n mams.
Musea, koffie, platenzaken en parken.
Excel?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Dank jullie welga ik ff in een bestandje opslaan!
Wat anders? Met categorieën zodat ik ook snel kan filteren en sorteren.quote:
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is daar ergens een plek waar je tiramisu uit de muur kunt halen ofzo. Daar moet ik eens het fijne van weten.
en even naar Pick and Cheese in Seven Dials Market. Hele middag kaas eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is daar ergens een plek waar je tiramisu uit de muur kunt halen ofzo. Daar moet ik eens het fijne van weten.
watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Iedere Italiaan die ik ken nu:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?
Die jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?
Ja klopt, doe ik altijd voor vakanties! Apart lijstje en dan dingen labelen. Zeker voor dingen als koffietentjes, platenzaken, dat soort plekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind het ook wel handig om in Google Maps dingen op te slaan; kun je daarna snel dingen terugvinden op je kaartje.
Febo is ook cazzo voie 🤌quote:
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hierquote:
Bitch please.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hier
Wil je rellen, nicht?quote:
Je weet de illusie goed op te houden maar als jij een Finse met een ijsmuts ziet ben je geen haar beter dan alle mannen hier; een platvloers, oversekst mannetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik breng tenminste nog wat beschaving. Stelletje plebejers hier
Van toepassing op 1 specifieke Finse. I have standards, perkelequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet de illusie goed op te houden maar als jij een Finse met een ijsmuts ziet ben je geen haar beter dan alle mannen hier; een platvloers, oversekst mannetje.
Je zou gaan kamperen dit weekendquote:
Buk maar even voorover danquote:
Hier gaat iets mis.quote:
Waarom zou iemand dat willen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou gaan kamperen dit weekend
Met een tentje en zo, in de buitenlucht en zo.
Ik ga voor t eerst LARP'enquote:
Ok, wie heeft je account gehacked?!quote:
He? Ik ga nog niet eens in de zomer kamperen, laat staan in oktoberquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden een retourticket geboekt. Dat was de foutquote:
's nachts moeten pissen als het stroomt van de regenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig zit onze kok in een camperquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
's nachts moeten pissen als het stroomt van de regen
Omdat je moet pissen in het donker je nek breken over een scheerlijn
Koken op een klein kutbrandertje, vervolgens je klauwen branden aan het pannetje en daarna de rijst uit het gras vissen
Faxie zeker weerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, wie heeft je account gehacked?!
Goh, Ang3l die een kok in een krappe ruimte stopt. Je verwacht het niet.quote:
Lekker worstenbroodjes maken op de snelwegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig zit onze kok in een camper
Voi vittu.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van toepassing op 1 specifieke Finse. I have standards, perkele
Heb jij foto's van jezelf met een ijsmuts op toevallig?quote:
quote:
Saatanaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij foto's van jezelf met een ijsmuts op toevallig?
Neen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij foto's van jezelf met een ijsmuts op toevallig?
Een a teveel nep Fin.quote:
Ik ben dan wel een vuige buut'nlander, maar ik ben niet Finsquote:
Projecteer je nou de koosnaampjes die je vriendin voor jou gebruikt op mij?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:33 schreef Barbusse het volgende:
En daarbij; als mijn vriendin dat zegt is het meer een zuchtend saatanaaaaaa
Ben er trots op ook. Wat jij hebt met ijsmutsen heb ik met correct gebruik van spelling en grammatica.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben dan wel een vuige buut'nlander, maar ik ben niet Fins
Jij, daarintegen, bent wel een spellingsnazi
Bruh....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Projecteer je nou de koosnaampjes die je vriendin voor jou gebruikt op mij?
IJsmutsjesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben er trots op ook. Wat jij hebt met ijsmutsen heb ik met correct gebruik van spelling en grammatica.
Het is ook daarentegen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een vuige buut'nlander, maar ik ben niet Fins
Jij, daarintegen, bent wel een spellingsnazi
Worstenfeestje op specifieke parkeerplaatsen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker worstenbroodjes maken op de snelweg
CANCELLED!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, Ang3l die een kok in een krappe ruimte stopt. Je verwacht het niet.
Zeg dat tegen AirwiN, niet tegen mijquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat tegen AirwiN, niet tegen mij
Sta ik om bekend tochquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Worstenfeestje op specifieke parkeerplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |