quote:

Bijna!quote:

Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.quote:

Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.

Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeer
There is order in the chaos, I promise

Daaromquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!Je zit uiteindelijk niet voor niks op FOK!

Wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:55 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Jazeker! Voor mij is het nu zover!

Senn heeft wel iets met vleeskeuring.quote:

En ik maar denken dat ze vega wasquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn heeft wel iets met vleeskeuring.

Ze is diervriendelijk en plantaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was

Keuren kan prima zonder consumeren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was

Ook niet van jouquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze krijgt niet meer voldoende aandacht van Faxie denk ik.

nog maar 5 dagen werkenquote:

Iedere sommelier ter wereld nu:quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuren kan prima zonder consumeren.

Nee johquote:

Beterschapquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
Vandaag had ik beter in bed kunnen blijven liggen.

Kom maar hier in bed liggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:

deze week moeten er overuur-euros verdient wordenquote:

what's wrong?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:

Ik voel jequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:

You saucy minxquote:

Heb net net al helemaal zitten overdenken dus heb het liever over waarom je niet reageert op mijn aanzoek eerder in dit topicquote:

Jouw aanzoek?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb net net al helemaal zitten overdenken dus heb het liever over waarom je niet reageert op mijn aanzoek eerder in dit topic.

De post waarvan je wist dat die komen zouquote:

quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die komen zou
quote:

Oude vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 06:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren na het werk meteen naar bed gegaan.

Jaloersquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 06:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren na het werk meteen naar bed gegaan.

Yes pleasequote:

Ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar gedroomd, kort geslapen. Pff. Ik wil weer naar bed

Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar

Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doen

Het is maar goed dat je vandaag naar kantoor bent gekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halen
Gelukkig ging een half uurtje na de webinar het brandalarm, dus mochten we nog even met een paar honderd man de trap af naar buiten.
Buitenngewoon productieve dag zo

Pleonasme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar

Wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
(ook) Iemand uit '88 die nu weekend aan het vieren is

Welke als ik vragen magquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:

Dingenquote:

Geen weekend hebben nu, bijvoorbeeldquote:

quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen weekend hebben nu, bijvoorbeeld

Shots fired.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zodat de teleurstelling door blijft gaan?

nooit geweest, kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:51 schreef Medusa666 het volgende:
Portugese muziek, portugese taalLove it

Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest, kan er niet over oordelen

Ben nu franse muziek aan het luisteren. Dus het werkt niet echt geloof ik. Daarnaast heb ik de meest lieve meid als m'n vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.

Je bent gewoon subtiel barb aan het versierenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Tegan het volgende:
Vandaag ook de hele dag Franse muziek geluisterd.

quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent gewoon subtiel barb aan het versieren

Hij was ongetwijfeld lang voor mij al fan van dit genre dus betrapt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent gewoon subtiel barb aan het versieren

Maak je geen druk, hij is helemaal van jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze is gewoon subtiel Barb aan het versieren.

Ik ben van niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maak je geen druk, hij is helemaal van jou

Frans is ook een geile taalquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben nu franse muziek aan het luisteren. Dus het werkt niet echt geloof ik. Daarnaast heb ik de meest lieve meid als m'n vriendinTry harder.

Dat verbaast me niks met mijn sletgedrag.quote:

Neinquote:

Een van je, naar mijn smaak, eerste kwaliteitsposts in dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |