Beweging?! Doe niet zo eng.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:14 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Niets! Gewoon lekker werken, dat is veel gezonder. Je geest jong houden! En met een beetje mazzel kan je ook nog van wat lichaamsbeweging genieten tijdens je werk
Nog nooit en ik ga met m'n mams.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Citizen.Erased anders ook wel
Wat zijn je interesses, ben je er al eens eerder geweest?
Londen is kut. Gestresste kutstad.quote:
Voor een paar dagen is het helemaal primaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Londen is kut. Gestresste kutstad.
CL haar hart, wat doe je?quote:
St James Park is m'n favorietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit en ik ga met m'n mams.
Musea, koffie, platenzaken en parken.
Ik hoef er ook niet te wonen en te werken, maar voor een paar dagen eropuit vind ik het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Londen is kut. Gestresste kutstad.
Parken zou ik sowieso volgende op de lijst zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit en ik ga met m'n mams.
Musea, koffie, platenzaken en parken.
Excel?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Dank jullie welga ik ff in een bestandje opslaan!
Wat anders? Met categorieėn zodat ik ook snel kan filteren en sorteren.quote:
https://www.instagram.com/p/CHw-p1QDCnb/ ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is daar ergens een plek waar je tiramisu uit de muur kunt halen ofzo. Daar moet ik eens het fijne van weten.
en even naar Pick and Cheese in Seven Dials Market. Hele middag kaas eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is daar ergens een plek waar je tiramisu uit de muur kunt halen ofzo. Daar moet ik eens het fijne van weten.
watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |