100% wie wil dat nou niet?!quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:41 schreef Tegan het volgende:
Zou gianni met mij een ANWB-koppel willen zijn?
Nee, maar dat zijn stuk voor stuk uitzonderlijke vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?
quote:
Die zie ik wel lopen op een kaarsjesavond in Schubbekutteveen dus ik denk het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:41 schreef Tegan het volgende:
Zou gianni met mij een ANWB-koppel willen zijn?
Zeer zeldenquote:
Ik zie haar binnenkort weer. Ik zal eens vragen. Ze is altijd vrij spot on met haar omschrijving van anderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vrij zeker dat ik haar ooit heb gemeet.
Oei. Dat was een andere ik welquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie haar binnenkort weer. Ik zal eens vragen. Ze is altijd vrij spot on met haar omschrijving van anderen.
Vertel?quote:
Enkel de bijzondere vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet me te verrassen met hoeveel Fok'ers jij regelmatig in het echt ziet...
Nu mis ik Birgufestquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zie ik wel lopen op een kaarsjesavond in Schubbekutteveen dus ik denk het wel.
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.quote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |