Ze hangen ook nog allemaal boven je eettafel toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met allemaal. Tegelijkertijd. Meermaals.
Nee, die plek is exclusief voor Tegan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hangen ook nog allemaal boven je eettafel toch?
Kom danquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jouw eeuwige smileys maken mij echt agressief.
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die plek is exclusief voor Tegan.
Groot huis, optimaal gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijk
In plaats van port en wijn? Affreusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, is ook zo. De rest zit in je kelder natuurlijk
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van port en wijn? Affreus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van port en wijn? Affreus
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal zou ik reageren met 'snob' maar dat schijnt passief agressief over te komen op de tere zieltjes hier.
Beetje spanken hoort er gewoon bij hoor.quote:
Helaas welquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die plek is exclusief voor Tegan.
Heb jij een houten vloer in de kelder? Amateur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:00 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast; al die slakkensporen zijn slecht voor je houten vloer, man. Amateur. Have I thaught you nothing?
Zal je wel iets goed doen als je daar niet weg komt. Of iets verkeerd.quote:
Niks mis mee, mits geen slakkensporen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb jij een houten vloer in de kelder? Amateur.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn stuk voor stuk uitzonderlijke vrouwen.
Ieuwl… zijn die video’s nu écht. Ik kan het namelijk niet geloven hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Boven een eettafel hangen geeft trouwens wel een enorme Hannibal Lecter vibe af, vind ik
[ afbeelding ]
Madsquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Boven een eettafel hangen geeft trouwens wel een enorme Hannibal Lecter vibe af, vind ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |