Wel fijn je kunt nu mooi de FOK!stok verplaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herinner me races met regen. Nu wordt het direct afgevlagd als het regent. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Piemelquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Woordle 477 6/6
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 273 3/6
🟩🟨🟨⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik herinner me ook races met regen, maar ik herinner me geen races met zo weinig zicht als vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herinner me races met regen. Nu wordt het direct afgevlagd als het regent. Dat is alles wat je hoeft te weten.
Uh, oké.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Woordle 477 6/6
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 273 3/6
🟩🟨🟨⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Een gedeeltelijk recovery vehicle was wel acceptabel geweest?quote:
Kul. Die tractor stond er al toen Verstappen voorbij reed. Toen was er nog geen rood.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]Beiden fout uiteindelijk.
Fout.quote:
Tja, wat moet je anders.quote:
Ja die SC probeert dat nu al voor de derde keer, maar de rest sluit steeds niet aanquote:
Verstappen reed al achter de safety car. Gok ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kul. Die tractor stond er al toen Verstappen voorbij reed. Toen was er nog geen rood.
Maar max reed toen al achter de SC.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kul. Die tractor stond er al toen Verstappen voorbij reed. Toen was er nog geen rood.
ik dacht dat ze met de medical car aan het rijden waren ipv de safety carquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die SC probeert dat nu al voor de derde keer, maar de rest sluit steeds niet aan
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die SC probeert dat nu al voor de derde keer, maar de rest sluit steeds niet aan
Hij rijdt te hard. Maar dat heeft natuurlijk nul verband met het feit dat die kraan daar überhaupt niet hoort te zijn. Ik wist al dat er bij de FIA simpele figuren werken, maar dit is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, doet de FIA om ze te Yennen.quote:
Te afhankelijk van televisiecontracten en tijdslots waarin uitgezonden kan worden, dat is altijd het grote issue geweest. Is niet dat ze het even afmaken mogen voor lege tribunes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Dat het niet morgen gehouden kan worden, dat het überhaupt geen optie is, is ook echt te debiel voor woorden. Geen race is beter dan een race een dag later, wat een mentaliteit.
F1 is een aanfluiting van een klasse.
Daarom sluit er niemand aan natuurlijk, dat schept verwarring.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat ze met de medical car aan het rijden waren ipv de safety car
Denk je echt dat toen Schumi in leidende positie achterop Coulthard reed hij beter zicht had dan vandaag?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik herinner me ook races met regen, maar ik herinner me geen races met zo weinig zicht als vandaag.
En als die wel zijn verreden dan was dat toen ook totale waanzin.
Nee, dat is dus precies wat ik zeg: aanfluiting van een klasse met dit totale gebrek aan flexibiliteit, waarin geen race beter is dan een race op de volgende dag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Te afhankelijk van televisiecontracten en tijdslots waarin uitgezonden kan worden, dat is altijd het grote issue geweest. Is niet dat ze het even afmaken mogen voor lege tribunes.
Jouw denkfout is dat je denkt dat ze het belang van de racefans als uitgangspunt nemen. Dat is niet zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Dat het niet morgen gehouden kan worden, dat het überhaupt geen optie is, is ook echt te debiel voor woorden. Geen race is beter dan een race een dag later, wat een mentaliteit.
F1 is een aanfluiting van een klasse.
Sinds Spa 2021 staat George bekend als een geduchte regenrijder!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:56 schreef fietsie het volgende:
Heeft Russell al gewonnen met een ronde voorsprong en de snelste ronde?
Tijd voor betere coureurs.... blijkbaar zijn dit niet de beste coureurs ter wereld, want pfoe, regen.....quote:
Heb je zijn onboard gezien? Vrijwel geen zicht en een traktor op de racelijn. Mag gewoon niet. Punt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen reed al achter de safety car. Gok ik.
Murray Walker classic.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:52 schreef Zorro het volgende:
Gewoon de helicopter vlak boven de baan laten vliegen, die waait het wel droog.
In de tunnel is dat wel een uitdaging, maar daar is het toch droog.
Oh nee hoor. Maar hoe is géén race commercieel beter dan wél een race (zij het op een dag later)? Die rechten voor TV zijn toch al betaald, veel wordt via streams uitgezonden dus in veel landen hoeven er helemaal geen uitgebreide TV-planningen omgegooid te worden, etc.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jouw denkfout is dat je denkt dat ze het belang van de racefans als uitgangspunt nemen. Dat is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |