Koorbal gespot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:07 schreef Refragmental het volgende: [..] Zijn vriendin moet vlak voor de race eens der werk doen...
Natuurlijk. Was ook niet zo heel serieus bedoeld. Maar dat mag blijkbaar ook al nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef franklop het volgende: [..] Waarom? Laten we lekker blijven racen zeg. Die titel komt er echt wel
Dan alsnog een kampioenschap binnen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:09 schreef Zorro het volgende:
We gaan hier geen halve punten race van maken he
al twee keer besprokenquote:
Maar Max in het voordeelquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef heywoodu het volgende:
Niet volledig onterecht, je ziet écht helemaal niks achter een andere auto.
Ik om 10 uur, maar moet wel om 8:45 weg.quote:
Lowietje vindt het te eng.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom stoppen? De situatie gaat niet beter worden.
Dan had je niet moeten starten. De klok loopt nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef heywoodu het volgende:
Niet volledig onterecht, je ziet écht helemaal niks achter een andere auto.
Of toch niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Fijn dat ze naar het F1 publiek luisteren en ze inderdaad laten rijden in de regen, zijn uiteraard wel de 20 beste rijders in de F1.
>Spin
>Crash
>Spin
>Rijden elkaar aan
Dat verandert er natuurlijk niks aanquote:
Mention mij maar als Max kampioen is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even hopen op een onverwachte tyfoon.
Kunnen we weer naar bed.
Pirelli zijn prutsersquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Huh, de intermediate is bij harde regen beter dan full wets?
schijnt dat pirelli een probleem heeft met de wetsquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoe dan iddquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet beter, wel sneller. Voert minder water af dan full wets.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ruim gewoon die auto's van de baan en ga godverdomme weer racen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Nizno op 09-10-2022 07:14:02 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is ook Italiaans toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen grip op de regenband.Pirelli heeft een goede band ontwikkeld.
Als daar dan ook iets op zit wat er voor zorgt dat je iets kunt zien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef raptorix het volgende:
Toch van de zotte dat men niet met regenbanden kan rijden, je zou zeggen: Goh maak een band die gewoon te rijden is in de regen, stelletje faal Italianen.
Of überhaupt met goede banden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Starflyer het volgende:
Wanneer komt Pirelli eens met betere regenbanden?
Sinds Pirelli de banden levert zijn de regenraces niet meer wat ze geweest zijn. Vroeger was het nooit een probleem.
#freemasiquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:11 schreef franklop het volgende:
We gaan naar indycar praktijken toe. Alleen maar rijden bij droog weer
nou eerder een rolex in beeldquote:
Gisteravond namen de NASCAR-auto's ook al reclameborden meequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een flinke voorvleugel
Neehoor we stellen gewoon 4 uur uit. A la spa.quote:
Ja, in theorie. Maar deze intermediates zijn dus beter bij veel regen, blijkbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet beter, wel sneller. Voert minder water af dan full wets.
Niki Lauda had er in Japan ook wel eens andere gedachten over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Starflyer het volgende:
Wanneer komt Pirelli eens met betere regenbanden?
Sinds Pirelli de banden levert zijn de regenraces niet meer wat ze geweest zijn. Vroeger was het nooit een probleem.
Test van een extra safetycar in het veldquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Sainz is het daar niet mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, in theorie. Maar deze intermediates zijn dus beter bij veel regen, blijkbaar.
De FIA vindt hier iets van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals een ruit met ruitenwissers.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als daar dan ook iets op zit wat er voor zorgt dat je iets kunt zien.
Need More Downforcequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:
hij wilde per se een rolex meequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef DX11 het volgende:
Het was een keer NIET de schuld van ghastly dus.
Nee, die gaan gewoon netjes naar huis.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Keukendrol het volgende:
Wat denken jullie, woedende Japanners de baan op wanneer dit afgelast wordt?
Mag je hont ook mee naar bed?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Zwoerd het volgende:
Even een rondje met de hond en dan m'n bed weer in, denk ik.
Japanners zijn daar te netjes voorquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Keukendrol het volgende:
Wat denken jullie, woedende Japanners de baan op wanneer dit afgelast wordt?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel veel regen idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:14 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor we stellen gewoon 4 uur uit. A la spa.
Onee de race timer is natuurlijk al begonnen, dus dit was het voor vandaag
Is dat niet standaard elke race?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Nattekat het volgende:
Die FIA staat hier nu echt gigantisch voor lul, hoe je het ook wendt of keert.
Nou eigenlijk niet. Want ze starten tenminste. Alleen het bleek geen succesquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Nattekat het volgende:
Boeit ze niks.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Nattekat het volgende:
Boeit hun wat, het geld is weer binnenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:16 schreef Nattekat het volgende:
Paar reclameblokjes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay beginnen ze al te zweten hoe ze de komende drie uur dit vol moeten lullen.
Alleen op ovals. Op road/streetcourses rijden ze wel met regen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:11 schreef franklop het volgende:
We gaan naar indycar praktijken toe. Alleen maar rijden bij droog weer
'Dit is dus een vrachtwagen'quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay beginnen ze al te zweten hoe ze de komende drie uur dit vol moeten lullen.
Alonso hit me!quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zag toch echt in een flits Vettel tegen de auto van Alonso komen.
Die zijn slechter dan de intermediates.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
As de FIA beasted is zouden ze nu rollend starten met verplicht de blauwe band.
En nee niet puur omdat dat goed is voor Max.
Ik vind het sneu voor de Jappaners, die wachten al zo lang.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
As de FIA beasted is zouden ze nu rollend starten met verplicht de blauwe band.
En nee niet puur omdat dat goed is voor Max.
Vorig jaar bij spa ging alles op stil een tijdje dacht ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gezellig door de RAI en Ahoyquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:20 schreef Devolder het volgende:
Beetje regen en het ligt weer stil: maak er maar een binnensport van, wat een circus elke keer.
Klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vorig jaar bij spa ging alles op stil een tijdje dacht ik.
oepsiequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]afbeelding uploaden
Weltrusten.
Viesdikked.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Gehrman het volgende:
Even een pizza in de oven gooien dan maar.
Hoi Braddie!quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Gehrman het volgende:
Strijderquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Gehrman het volgende:
Die FIA is doodsbang voor een herhaling van 5 oktober 2014, ook op Suzuka...quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef 3rr0r het volgende:
Met slechts 5 auto's eindigen vinden de sponsors niet leuk natuurlijk.
Japannersquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor de Jappaners, die wachten al zo lang.
Gewoon nu rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:22 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens regenradar wordt het alleen maar erger qua regen en gaat het nog zeker 4u duren.
Dit kan je vergeten.
Leclerc: Laat ik voorzichtig zijn je kan de race nou eenmaal niet in de eerste ronden winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Faraday01 het volgende:
Verstappen wint deze race dus door Leclerc in ronde 1 af te houden
Dan ga je een hoop spektakel missen denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:22 schreef DX11 het volgende:
Terug naar bed klinkt wel verleidelijk nu![]()
De 3 uur timer loopt gewoon door dus om 10:00 is het sowieso klaar.
Jezus, alles goed Braadslee?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef Gehrman het volgende:
Daarom vond ik het bijzonder dat ze überhaupt staand starttenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die FIA is doodsbang voor een herhaling van 5 oktober 2014, ook op Suzuka...
Bij Ziggo? Kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vorig jaar bij spa ging alles op stil een tijdje dacht ik.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je het dan vervelend vind dat er reclame in beeld komt bij ViaPlay, Gasly kreeg zelfs reclame in zijn beeld tijdens het rijden.
Denk je? Weet je nog spa vorig jaar? Dat wil ik best missen..quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan ga je een hoop spektakel missen denk ik.
Neequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is max nu kampioen met halve punten? Vast niet
Neequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Haha ja hoop doet leven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Pirelli-kerel zou het zo minder hard moeten gaan regenen...
ok, doeiquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef byah het volgende:
Dit wordt geen race meer vandaag, ik ga voor de full wets van mijn vriendin
Nope.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Laat hem gewoon een goede band maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Hij zegt ook dat de banden prima werken, dus ja...quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Onzin, lulkoek, BULLSHIT!quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Nee, hij moet meer dan 8 punten verschil met Leclerc hebben en leclerc krijgt nu 9 punten, Verstappen 12,5.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Om vervolgens FIFA op te starten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef Zorro het volgende:
Max tegen Kelly: Kijk het regent voorlopig, we kunnen makkelijk nog even naar mijn kamer
USA mooie plek om kampioen te worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, hij moet meer dan 8 punten verschil met Leclerc hebben en leclerc krijgt nu 9 punten, Verstappen 12,5.
That's what she saidquote:
Hij reed te hard onder geelquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als je die race live hebt gezien, dan is het verschrikkelijk ongeluk.
Dus je moet Bianchi niet de schuld geven
Voorlopig krijgen ze er allemaal 0.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, hij moet meer dan 8 punten verschil met Leclerc hebben en leclerc krijgt nu 9 punten, Verstappen 12,5.
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik tegen zo iemand zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Ok Olav.quote:
Dat is waar, maar alsnog een verschrikkelijk ongelukquote:
Je moet geloof ik over de 10+ ronden hebben gereden voor punten uberhaubt. We zitten op een paar, dus geen puntenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
USA mooie plek om kampioen te worden.
6,4, enz toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voorlopig krijgen ze er allemaal 0.
Dat staat er echt volkomen los van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom vond ik het bijzonder dat ze überhaupt staand startten
Japnanersquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet geloof ik over de 10+ ronden hebben gereden voor punten uberhaubt. We zitten op een paar, dus geen punten
Waarom werden er vorig jaar bij Spa punten uitgedeeld?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet geloof ik over de 10+ ronden hebben gereden voor punten uberhaubt. We zitten op een paar, dus geen punten
2 ronden is al genoeg voor 6 punten voor P1.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee pas na 2 rondjes, dit was er 1.quote:
Er zijn twee rondes gereden toch? Aan de counter te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is het niet halve punten als ze nu stoppen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de regels toen nog anders waren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Waarom werden er vorig jaar bij Spa punten uitgedeeld?
De regels zijn nadien aangepast.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Oude regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Het regent nog steeds, dus hoe dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef DX11 het volgende:
Ze hebben toch een paar safety cars staan? Kunnen ze die niet continu rondjes laten rijden om de lijn droog te rijden?
Nouja, die banden voorspellingen kloppen ook nooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik tegen zo iemand zeggen.
Het gaat om hele rondjes zonder SC. Die regels zijn pas dit seizoen veranderd, juist om te voorkomen dat je punten krijgt zonder een ronde geracet te hebben.quote:
Hoe waren die alweer veranderd? Het is nog vroeg.quote:
Ontslaan die vrouwquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Amber vraagt waarom het circuit niet is aangepast met al die riviertjes.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onmiddellijk afgelasten. Een kraan op de baan
De H O N D A fabriek staat om de hoek, kunnen ze niet 25 VTECs rondjes laten rijden?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:28 schreef DX11 het volgende:
Ze hebben toch een paar safety cars staan? Kunnen ze die niet continu rondjes laten rijden om de lijn droog te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |