Koorbal gespot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:07 schreef Refragmental het volgende: [..] Zijn vriendin moet vlak voor de race eens der werk doen...
Natuurlijk. Was ook niet zo heel serieus bedoeld. Maar dat mag blijkbaar ook al nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef franklop het volgende: [..] Waarom? Laten we lekker blijven racen zeg. Die titel komt er echt wel
Dan alsnog een kampioenschap binnen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:09 schreef Zorro het volgende:
We gaan hier geen halve punten race van maken he
al twee keer besprokenquote:
Maar Max in het voordeelquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef heywoodu het volgende:
Niet volledig onterecht, je ziet écht helemaal niks achter een andere auto.
Ik om 10 uur, maar moet wel om 8:45 weg.quote:
Lowietje vindt het te eng.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef Zorro het volgende:
Waarom stoppen? De situatie gaat niet beter worden.
Dan had je niet moeten starten. De klok loopt nu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:10 schreef heywoodu het volgende:
Niet volledig onterecht, je ziet écht helemaal niks achter een andere auto.
Of toch niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Fijn dat ze naar het F1 publiek luisteren en ze inderdaad laten rijden in de regen, zijn uiteraard wel de 20 beste rijders in de F1.
>Spin
>Crash
>Spin
>Rijden elkaar aan
Dat verandert er natuurlijk niks aanquote:
Mention mij maar als Max kampioen is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even hopen op een onverwachte tyfoon.
Kunnen we weer naar bed.
Pirelli zijn prutsersquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Huh, de intermediate is bij harde regen beter dan full wets?
schijnt dat pirelli een probleem heeft met de wetsquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoe dan iddquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Niet beter, wel sneller. Voert minder water af dan full wets.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ruim gewoon die auto's van de baan en ga godverdomme weer racen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Nizno op 09-10-2022 07:14:02 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is ook Italiaans toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen grip op de regenband.Pirelli heeft een goede band ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |