Context, mijn waarde, context. Probeer het eens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:16 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Je bent wat selectief in je verontwaardiging. Busladingen anti-FvD posts op de man zonder inhoudelijke bijdrage laat je lopen.
Het is wel genieten hoor, deze discussie tussen jou en @Weltschmerzquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij de KvK staat hij als directeur, hij is dus DGA en heeft dus een inkomen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:53 schreef trein2000 het volgende:
Euhm we hebben een centrum-rechtse coalitie.
Bedoel je de VVD-regeringen van de laatste 20 jaar ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Viesdik het volgende:
. De coalitie/links demoniseert rechts al decennia
Er zijn weer 1 of 2 posts van mij verwijderd waarmee de stupiditeit onweersproken blijft dus ik ben weer weg hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is wel genieten hoor, deze discussie tussen jou en @:Weltschmerz
Benieuwd of hier ook nog verweer op komt, of dat-ie inmiddels doorheeft dat-ie zich weer eens in een hoek gekletst heeft.
Hou toch op, er bestaat gewoon belastingwetgeving over het inkomen van een DGA.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn weer 1 of 2 posts van mij verwijderd waarmee de stupiditeit onweersproken blijft dus ik ben weer weg hier.
Dat soort slachtoffergedrag toont echt een enorme loser-mentaliteit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Viesdik het volgende:
De coalitie/links demoniseert rechts al decennia en het boeit hen geen mallemoer of de bevindingen waar zijn, zolang rechts maar slecht en negatief in het nieuws komt.
Sterk verweer, in vakkringen ook wel bekend als 'staart tussen de benen'.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn weer 1 of 2 posts van mij verwijderd waarmee de stupiditeit onweersproken blijft dus ik ben weer weg hier.
Gewoon heerlijk hoe elk argument van @Weltschmerz door @Hanca vakkundig onderuit geschoffeld werd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, er bestaat gewoon belastingwetgeving over het inkomen van een DGA.
Je kunt als DGA niet jezelf geen loon geven, je kunt jezelf ook niet zomaar het minimumloon geven.
Dat jij dat niet weet kan zo zijn, dat je iemand die dat wel weet en uitlegt vervolgens voor van alles en nogwat uitmaakt omdat het niet in je straatje qua Baudet past is gewoon triest.
Als Jetten hetzelfde zou doen zou je de eerste zijn om het luid schreeuwend te veroordelen.
Wat stond er in Welt zijn post dat deze overtrof qua verwijderbaarheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:34 schreef Hexagon het volgende:
De FvD is gewoon de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen geworden.
Ben trots op je hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sterk verweer, in vakkringen ook wel bekend als 'staart tussen de benen'.
Je kunt het noemen wat je wilt maar we hebben al jaren geen links kabinet gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:16 schreef Sportex het volgende:
Ja als je het een rechts kabinet noemt op dit moment, heb je het niet helemaal begrepen.
Als DGA ben je verplicht om salaris aan jezelf uit te keren, dus geen idee hoe dit zou moeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee hoor. Als zijn BV geen winst aan hem uitkeert heeft hij geen inkomsten om op te geven.
Zolang je geen dividend uitkeert komt dat niet zo precies omdat het verplichte salaris ertoe dient om te voorkomen dat men zo het hogere belastingtarief ontwijkt. Ik denk dat zijn pennenvruchten niet als werkzaamheden voor de BV gelden maar als in natura ingebracht vermogen, dus dan gaat om de gebruikelijke vergoeding van de directeursactiviteiten en daarvan zijn er natuurlijk niet veel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als DGA ben je verplicht om salaris aan jezelf uit te keren, dus geen idee hoe dit zou moeten.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zolang je geen dividend uitkeert komt dat niet zo precies omdat het verplichte salaris ertoe dient om te voorkomen dat men zo het hogere belastingtarief ontwijkt. Ik denk dat zijn pennenvruchten niet als werkzaamheden voor de BV gelden maar als in natura ingebracht vermogen, dus dan gaat om de gebruikelijke vergoeding van de directeursactiviteiten en daarvan zijn er natuurlijk niet veel.
Dat is dus gewoon niet waar: als DGA heeft hij een inkomen, of hij zichzelf dat nu uit keert of niet. Zo simpel is het, dat zal iedere accountant je vertellen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zolang je geen dividend uitkeert komt dat niet zo precies omdat het verplichte salaris ertoe dient om te voorkomen dat men zo het hogere belastingtarief ontwijkt. Ik denk dat zijn pennenvruchten niet als werkzaamheden voor de BV gelden maar als in natura ingebracht vermogen, dus dan gaat om de gebruikelijke vergoeding van de directeursactiviteiten en daarvan zijn er natuurlijk niet veel.
Ik had je originele post al gezien, ik wil er wel even op ingaan hoorquote:
Dit heb ik gemist (al lijkt het me alsnog geen reden om de rest van de lange argumentatie in de posts volledig te verwijderen) maar mijn punt heb ik gemaakt met mijn eerdere vraag die je genegeerd hebt. Vandaar ook: laat maar. Als je dat soort sfeerverpestende afzeikposts toelaat dan boeit de rest eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had je originele post al gezien, ik wil er wel even op ingaan hoor
Ja, ik ben fervent tegen de FvD. Dat mag hier gewoon net zoals je fervent voor de FvD mag zijn. Niks mis mee, lijkt mij.
Echter, aankomen met een argument dat mensen met argumenten komen om een discussie hun kant op te draaien lijkt mij zelfs voor FvD'ers wel erg lachwekkend. Tenzij jij denkt dat dit het nivo is van de FvD'er. Het hele idee achter FOK! en POL is dat je met argumenten komt om je punt te maken.
En stellen dat iedereen zijn mening gewoon opzij moet zetten omdat Baudet iets anders van mening is idem. Maar van mij mag je dat gewoon geloven en hier posten.
Sorry, wat? Ik heb niets verwijderd uit een post. Je denkt blijkbaar te weten wie wat gemodereerd heeft maar dat is niet zo. Ik heb bewust niets verwijderd, een collega wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist (al lijkt het me alsnog geen reden om de rest van de lange argumentatie in de posts volledig te verwijderen) maar mijn punt heb ik gemaakt met mijn eerdere vraag die je genegeerd hebt. Vandaar ook: laat maar. Als je dat soort sfeerverpestende afzeikposts toelaat dan boeit de rest eigenlijk niet eens.
Rechts gaat ook met zijn tijd mee en moeten uiteindelijk de realiteit onderkennen. Dan ontkomt zelfs een VVD er niet aan om klimaatopwarming en energietransitie enzo aan te pakken. Alleen fringe partijtjes als FvD en PVV blijven halsstarrig volhouden. Betekent niet dat de rest niet meer rechts is.Betekent alleen dat groen zijn geen links dingetje meer is, maar gewoon een centrumdingetje is geworden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:16 schreef Sportex het volgende:
Ja als je het een rechts kabinet noemt op dit moment, heb je het niet helemaal begrepen.
Ja, en als zoiets als "De FvD is gewoon de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen geworden." binnen de kaders valt, maar dat andere niet, dan rest mij, nogmaals, niet meer dan te zeggen: laat maar en succes ermee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
(mits binnen de normale kaders in POL)
Gelukkig weet jij daar feilloos doorheen te prikken met ijzersterke feiten en argumentenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Je probeert het allemaal goed te praten.
Er waait al decennialang een rechtse wind door (politiek) Nederland, but no alles is de schuld van links. Stockholmsyndroom?quote:De coalitie/links demoniseert rechts al decennia en het boeit hen geen mallemoer of de bevindingen waar zijn,
Hebben ze "links" niet voor nodig.quote:zolang rechts maar slecht en negatief in het nieuws komt.
Mimimimi LinKsE mEnSenquote:En linkse mensen zoals jij vinden het allemaal maar prachtig.
Je weet het donders goed maar je doet gewoon moedwillig mee met de leugens
Dit laten we ook staan:quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, en als zoiets als "De FvD is gewoon de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen geworden." binnen de kaders valt, maar dat andere niet, dan rest mij, nogmaals, niet meer dan te zeggen: laat maar en succes ermee.
En ditquote:Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
Selectief verontwaardigd zijn is prima maar even een pro-tip. als mod sprekend, doe dat wel in Feedback en niet in het topic voortaan?quote:Groen en rood.
Volgens mij werd dat bruin, toch?
Te ironisch gezien je ondertussen de reactie op de kolder hieronder hebt weggehaaldquote:
En,quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik zo zie door wie, en vooral op welke wijze, Baudet en zijn kornuiten verdedigd worden dan kan ik haast niet anders dan concluderen dat de FvD inderdaad een de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen (geworden) is.
En dan laat ik de onzin die FvD-figuren uitkramen, en de figuren van 'twijfelachtig' allooi waarmee ze zich graag associëren, nog buiten beschouwing ook.
hoe is dit op dezelfde manier beledigend naar andere/mede-users?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
Koekoekquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
Hij heeft net een kind gekregen en als familie van dat kind ga je je toch zorgen maken om de omgeving waarin hij verkeerd. Ik zou dit als opa/oma in ieder geval doodeng vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.
Maar o-wee wanneer je zegt dat mensen die achter Baudet aanhuppelen niet helemaal goed in hun paasei zijn. Dat is dan demoniseren en projecteren. Kom nouquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag dit serieus: Zit Thierry aan de drugs of is hij psygisch niet helemaal in orde? Of beide?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.
Baudet roept het nog net wat harder. Dus niet alleen dat Rutte fout is, maar dat Rutte kwaadaardig is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.
Bij de debatten wel interessant.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
We gaan het zien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |