abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2022 @ 09:57:38 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206348166
Als ik zo zie door wie, en vooral op welke wijze, Baudet en zijn kornuiten verdedigd worden dan kan ik haast niet anders dan concluderen dat de FvD inderdaad een de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen (geworden) is.

En dan laat ik de onzin die FvD-figuren uitkramen, en de figuren van 'twijfelachtig' allooi waarmee ze zich graag associëren, nog buiten beschouwing ook :') .
Huilen dan.
pi_206348861
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2022 09:14 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, en als zoiets als "De FvD is gewoon de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen geworden." binnen de kaders valt, maar dat andere niet, dan rest mij, nogmaals, niet meer dan te zeggen: laat maar en succes ermee.
Dit laten we ook staan:

quote:
Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
En dit

quote:
Groen en rood.
Volgens mij werd dat bruin, toch?
Selectief verontwaardigd zijn is prima maar even een pro-tip. als mod sprekend, doe dat wel in Feedback en niet in het topic voortaan?
pi_206348919
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Dit laten we ook staan:
Te ironisch gezien je ondertussen de reactie op de kolder hieronder hebt weggehaald :')

quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2022 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik zo zie door wie, en vooral op welke wijze, Baudet en zijn kornuiten verdedigd worden dan kan ik haast niet anders dan concluderen dat de FvD inderdaad een de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen (geworden) is.

En dan laat ik de onzin die FvD-figuren uitkramen, en de figuren van 'twijfelachtig' allooi waarmee ze zich graag associëren, nog buiten beschouwing ook :') .
En,

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
hoe is dit op dezelfde manier beledigend naar andere/mede-users?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206349007
Feedback hoort in Feedback. Off topic geneuzel tussen 2 users mag in de SC
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:27:08 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206349266
Tja mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen vinden dat natuurlijk nooit van zichzelf. Maar de hele wijze waarop de FvD handelt en anderen aanvalt met leugens en manipulatie wijst daar duidelijk op.

Voortdurend liegen, zaken verdraaien, mensen beschuldigen van de verschrikkelijkste dingen. En verder volstrekt geen enkele zelfreflectie. Alles ligt allemaal aan een ander. En dan ook nog voortdurend respect eisen en zich als een sneeuwvlokje gedragen terwijl ze zichzelf het recht toe-eigenen de ergste mond-diarree in de ruimte te gooien.

Met zulk gedrag is het niet zo raar dat mensen de schurft aan die partij krijgen. Zulke labiele figuren kosten alleen maar energie en je hebt er alleen maar ellende aan. De enige aandacht die het mag krijgen moet van de AIVD zijn.
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:56:58 #181
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206350568
twitter

Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
pi_206350600
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.
pi_206350602
quote:
[ twitter ]

Koekoek 8)7 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 17 oktober 2022 @ 12:59:43 #184
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206350612
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.
Hij heeft net een kind gekregen en als familie van dat kind ga je je toch zorgen maken om de omgeving waarin hij verkeerd. Ik zou dit als opa/oma in ieder geval doodeng vinden.
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:14:14 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206350850
quote:
[ twitter ]

Maar o-wee wanneer je zegt dat mensen die achter Baudet aanhuppelen niet helemaal goed in hun paasei zijn. Dat is dan demoniseren en projecteren. Kom nou :') .

Wat die man nodig heeft is een GGZ-traject, geen podium in de Tweede Kamer. Inb4 'hij bedoelt het niet zo jullie snappen hem niet en leggen hem woorden in de mond'.
Huilen dan.
pi_206350942
LOL, hij klinkt alsof hij twee flessen wijn in een half uur tijd naar binnen heeft gegoten. Maar goed, kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, dus dit is wat hij werkelijk denkt blijkbaar.

Rijp voor een inrichting imo, maar het kan ook zijn dat ik in een bubble leef hoor en dat dit inmiddels the new normal is. Dunno...
pi_206350958
quote:
[ twitter ]

Ik vraag dit serieus: Zit Thierry aan de drugs of is hij psygisch niet helemaal in orde? Of beide?
Цой жив
  maandag 17 oktober 2022 @ 13:20:30 #188
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206350968
Ah, de nieuwste aflevering van Complot Inside staat online, tof.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206351084
Tsja, ik begrijp best dat je je aangevallen voelt wanneer iemand benoemt dat aanhangers van Baudet veelal kampen met ontwikkelings- en gedragsstoornissen. Erg verbindend is het niet, dus als het wordt verwijderd zou ik dat begrijpen. Het dingetje is alleen: het klopt. Als je ziet dat Baudet tegenwoordig willekeurige mensen van de meest weerzinwekkende zaken beschuldigd kun je al concluderen dat normaal functionerende mensen daar niet van gecharmeerd zijn. Ik merk het ook in mijn omgeving, het handjevol Baudetstemmers dat ik nog ken kampen allemaal met vergaande psychische problematiek met bijbehorende diagnose.
Incelfrikandel
pi_206351108
quote:
[ twitter ]

Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206351146
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.
Цой жив
pi_206351165
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:32 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206351189
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.
Baudet roept het nog net wat harder. Dus niet alleen dat Rutte fout is, maar dat Rutte kwaadaardig is.
Цой жив
pi_206351209
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.

Mijn opa zei altijd: God heeft vreemde kostgangers.
Incelfrikandel
pi_206351258
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
pi_206351311
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
Bij de debatten wel interessant.

"U had het over evil reptiles, hoe zien die eruit en wat eten ze? Hebben ze warmtelampen nodig?"

Baudet:

"Huilt u wel eens?"
  Moderator maandag 17 oktober 2022 @ 13:43:01 #197
236264 crew  capricia
pi_206351346
Vind het echt overkomen als een verward persoon. Een groot persoonlijk drama voor huize Baudet, lijkt me. Als het maar niet erfelijk is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206351429
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
We gaan het zien.
Incelfrikandel
pi_206351435
oja...mensen genoeg die achter een grote bek aan, willen meemarcheren.
Zie Trumps volgelingen. Tientallen miljoenen Amerikanen geloven zijn leugen dat er een complot was van Democrats die de verkiezingsuitslagen vervalste.
Geen bewijs... en ook rechtse media en opiniemakers zeggen dat: geen bewijs, niet gebeurd.
pi_206351511
quote:
12s.gif Op maandag 17 oktober 2022 13:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
We gaan het zien.
Dus niet, want dit soort filmpjes worden helaas niet breed genoeg gedeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')