Dit laten we ook staan:quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, en als zoiets als "De FvD is gewoon de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen geworden." binnen de kaders valt, maar dat andere niet, dan rest mij, nogmaals, niet meer dan te zeggen: laat maar en succes ermee.
En ditquote:Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
Selectief verontwaardigd zijn is prima maar even een pro-tip. als mod sprekend, doe dat wel in Feedback en niet in het topic voortaan?quote:Groen en rood.
Volgens mij werd dat bruin, toch?
Te ironisch gezien je ondertussen de reactie op de kolder hieronder hebt weggehaaldquote:
En,quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik zo zie door wie, en vooral op welke wijze, Baudet en zijn kornuiten verdedigd worden dan kan ik haast niet anders dan concluderen dat de FvD inderdaad een de partij voor mensen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen (geworden) is.
En dan laat ik de onzin die FvD-figuren uitkramen, en de figuren van 'twijfelachtig' allooi waarmee ze zich graag associëren, nog buiten beschouwing ook.
hoe is dit op dezelfde manier beledigend naar andere/mede-users?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wacht al jaren op het moment dat Rutte helemaal doordraait. Helaas gebeurt dat nog steeds niet.
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
Koekoekquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Je zou verwachten dat er vanuit zijn directe omgeving op een gegeven moment wordt ingegrepen en hij opgenomen wordt. Alles aan hem straalt uit dat hij mentaal niet meer aanwezig is.
Hij heeft net een kind gekregen en als familie van dat kind ga je je toch zorgen maken om de omgeving waarin hij verkeerd. Ik zou dit als opa/oma in ieder geval doodeng vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Psychotisch, mogelijk gestopt met z'n medicijnen.
Maar o-wee wanneer je zegt dat mensen die achter Baudet aanhuppelen niet helemaal goed in hun paasei zijn. Dat is dan demoniseren en projecteren. Kom nouquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag dit serieus: Zit Thierry aan de drugs of is hij psygisch niet helemaal in orde? Of beide?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:56 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dat nog wel lukt. Genoeg mensen die stemmen op degene die het hardst roept dat Rutte stom is.
Baudet roept het nog net wat harder. Dus niet alleen dat Rutte fout is, maar dat Rutte kwaadaardig is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dat doet een Van der Plas of een Wilders ook. Niet dat ik die kan waarderen, maar die zijn niet volslagen gek geworden, zoals Baudet.
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Laat alle grote nieuwssites dit nou ook eens oppakken, dan kan ik me niet voorstellen dat hier nog steun genoeg voor een zetel over blijft. We hebben veel gekken hier, maar toch niet 1 op de 150 Nederlanders?
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik wel. Gewoon minimaal 3 zetels bij elke serieuze peiler in september.
Bij de debatten wel interessant.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
We gaan het zien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar veel van die potentiële stemmers krijgen dit soort geraaskal helemaal niet mee. Die volgen de politiek niet en al helemaal niet de twitteraccounts van politici of politiek duiders. Ik weiger te geloven dat 1 op de 50 Nederlanders als hij of zij zo'n filmpje ziet, toch nog op Baudet stemt.
Dus niet, want dit soort filmpjes worden helaas niet breed genoeg gedeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |