Ik onderschrijf je mening over de kracht en pracht van de Kangel. Schitterende beesten mits goed getraind en daar heb ik wel mijn vraagtekens bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:24 schreef Werkperd het volgende:
Waarom doen boeren moeilijk als daar een goede oplossing voor is?
Hier heb je er eentje, de Turkse Kangal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er geen voorstander van dat Kangals als huisdieren gebruikt worden. De kans is inderdaad groot dat na een massa import het dier uiteindelijk zal eindigen in woonwijken. Dat moet je niet willen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:49 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik onderschrijf je mening over de kracht en pracht van de Kangel. Schitterende beesten mits goed getraind en daar heb ik wel mijn vraagtekens bij.
Meeste Hollandse boeren en erfhouders zijn een collie, labrador, boerboel of dobermann gewend. Een Kangel is echt wel even andere koek en die wil je ook echt alleen op een erf zien en niet in een woonwijk.
Ik ben persoonlijk dan ook geen voorstander van het massaal binnenhalen van Kangels ter verdediging van vee.
die beesten zijn nog erger dan wolvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ben er geen voorstander van dat Kangals als huisdieren gebruikt worden. De kans is inderdaad groot dat na een massa import het dier uiteindelijk zal eindigen in woonwijken. Dat moet je niet willen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:08 schreef Werkperd het volgende:
Ben er geen voorstander van dat Kangals als huisdieren gebruikt worden. De kans is inderdaad groot dat na een massa import het dier uiteindelijk zal eindigen in woonwijken. Dat moet je niet willen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
Die beesten zijn nog erger dan wolven.
Overigens allemaal verboden als huisdier.
Dit dus. Ik word een beetje moe van die boeren. Ik kon altijd wel redelijk mijzelf verplaatsen in hun omtrent dat gezeik over stikstof en dat ze uitgekocht zouden worden. Maar met dit gezeik over de wolf ben ik helemaal klaar met dat gezeur en gejank van ze. Ze denken totaal niet in oplossingen, alles moet maar voor hun geregeld worden. De wolf is terug. Wees dankbaar. Doe wat aan dat vee van je, en stop lui te zijn. Er zijn genoeg maatregelen om de wolf te ontmoedigen jouw schaapje te pakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Daarnaast, zijn vossen die af en toe een kip wegjatten bij iemand dan ook nieuwsartikelen waard?
Gaan ze straks dat dier afschieten omdat de mens em niet met rust laat. Zoals de walrus Freya die afgemaakt werd omdat de mensen te dichtbij kwamen en kinderen met stokken gingen gooien waardoor ze bijna niet meer sliep.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:31 schreef deedeetee het volgende:
https://www.nu.nl/295791/(...)lf-op-de-veluwe.html![]()
Komen ze ook het ook op de foto zetten als dit dier wanneer hij volwassen is een mens aanvalt ?
Nou, die hadden we eigenlijk al…. Runderen zijn normaliter niet de makkelijkste prooien, zelfs niet binnen een ruime omheining.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:21 schreef Twiitch het volgende:
Misschien kunnen we bloeddorstige koeien fokken die zo'n wolf helemaal naar de tering helpen. Een roofkoei ofzo.
Wat is een roedel volgens jou? Want de Europese wolf maak niet zulke grote roedels. Meestal zijn het ouderparen met jongen. Zodra die zelfstandig zijn gaan ze meestal weg. Er zijn wel roedels van een stuk of 10, maar niet in deze gebieden. Veel hoger dan 5 a 6 leden komt het meestal niet, iig niet op het jacht terrein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Op zich eens, desalniettemin wint een enkele Kangal over het algemeen niet van een roedel.
Dan bouwen ze een hek van 5600 km.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat doen ze als ze in Australié last hebben van dingo's?
rondom nederland dusquote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan bouwen ze een hek van 5600 km.
Nieuwe realiteit, krullebol. Wen er maar alvast aan.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:15 schreef the-eye het volgende:
[..]Oh, je hebt een foto gevonden op het internet. Knap, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
Men wil al een hek om Friesland neerzetten dus die activiteiten zijn er al welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat heet research Captain. Zou je ook 's moeten doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, je hebt een foto gevonden op het internet. Knap, hoor.
Hek om Friesland? Is het niet makkelijker om Friesland langs de rand los te tikken en te laten wegdrijven? Gaat niemand missen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Men wil al een hek om Friesland neerzetten dus die activiteiten zijn er al wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |