Ze maken elkaar daar allemaal zwart, oké de één erger dan de ander, maar ik denk niet dat je kan verwachten dat er daarom een bewoner uit gezet wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Niemand heeft iets verzonnen over bedreiging of opzettelijk iemand laten vallen. Maar als jij het anders ziet prima. Ik hou niet van dat soort rare manieren om iemand zwart te maken. Sterker nog wettelijk gezien kan Kenzy en Kim D hier echt wat mee...want het is nu echt iemand zwart maken op TV.
vind Ruben wel erg ver gaan in zijn verhalenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maken elkaar daar allemaal zwart, oké de één erger dan de ander, maar ik denk niet dat je kan verwachten dat er daarom een bewoner uit gezet wordt
Oei.. wat zou de andere kant kiezen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:35 schreef D. het volgende:
Kenzy eruit dus, is het plan van Wanda en consorten nu
Maar kan geen reden zijn om eruit gezet te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Ruben wel erg ver gaan in zijn verhalen
Ik vind over iemand roddelen echt totaal anders dan dingen gaan verzinnen wat iemand echt schade kan geven maar goed. Ieder zijn kijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maken elkaar daar allemaal zwart, oké de één erger dan de ander, maar ik denk niet dat je kan verwachten dat er daarom een bewoner uit gezet wordt
Volgens mij Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei.. wat zou de andere kant kiezen?
Die zien we op stream 1....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
Ik wil de manager zien of ligt ze al huilend in d'r bed
Je bedoelt net zoals Jeffrey tegen Martin deedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik vind over iemand roddelen echt totaal anders dan dingen gaan verzinnen wat iemand echt schade kan geven maar goed. Ieder zijn kijk
Hoezo of? Juist danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:37 schreef juul. het volgende:
Ik wil de manager zien of ligt ze al huilend in d'r bed
of wat jeffrey vanmorgen tegen moriana deed en zei.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Jeffrey tegen Martin deed
Hij gaf zelf aan dat het ook niet goed was, wat ie deed. Dat is sterk. Ik heb zelf aangegeevn: Een rechtszaak starten is wel overdreven want het valt letterlijk gezien niet onder smaad en al helemaal niet meer, als ie zelf toegeeft dat niet oke was. Is wel iets anders dan bedreigen en aangeven dat iemand je opzettelijk letsel wil toedoen. Maar nogmaals ieder zijn kijk :-).quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Jeffrey tegen Martin deed
Ben echt benieuwd of haar vriend vaak genoeg kijkt en wat hij van haar gedrag vindt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:34 schreef itsme46 het volgende:
Zo, kat is eindelijk van mijn schoot af.
Man man man, hoe is het toch mogelijk dat een vrouw zo kan zijn. Ze is ook veel in beeld.
Leuk voor de familie zeg.
Eigenlijk kan en wil ik er niet naar luisteren, maar ik kan ook niet afsluiten.
Hoe kan iemand zo vals en gemeen zijn en maar roddelen.
Waar haalt ze het vandaan.
Waarom blijf je zo doorgaan? Ze deden beiden uitschelden maar geen 1 van beide verzon iets over de ander wat schade kan toebrengen. Ze stonden beiden voor lul in dat opzicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
of wat jeffrey vanmorgen tegen moriana deed en zei.
Die is misschien net zo erg dus ziet dat niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:41 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of haar vriend vaak genoeg kijkt en wat hij van haar gedrag vindt.
HAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Waarom blijf je zo doorgaan? Ze deden beiden uitschelden maar geen 1 van beide verzon iets over de ander wat schade kan toebrengen. Ze stonden beiden voor lul in dat opzicht.
quote:
Ja vanaf dag 1 heeft ze op mij gemunt omdat ik lach. Ben er zo klaar mee, met haar en der gang. Wanda 2 is het. maar je hebt gelijk thanks lieverdquote:
Wel sneu als je dat als volwassen vrouw niet zelf in de gaten kan houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
GJ moet in de gaten houden, of ze niet teveel drinkt. Hebben ze afgesproken
Ergens wel, aan de andere kant vind ik het ook krachtig als je hulptroepen durft in te schakelenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel sneu als je dat als volwassen vrouw niet zelf in de gaten kan houden
En drinkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:54 schreef D. het volgende:
Zijn ze weer een paar weken gestopt, is er weer geld, gaan ze weer roken
Op TV niet, maar op streams maakt het niet uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:56 schreef schizolientje het volgende:
ik dacht dat je op tv geen rokers meer mocht zien bij BB toch ook niet meer??
Als ex-roker kan ik het me wel voorstellen dat ze weer trek hebben in een sigaret als er weer geld is, het is een verslaving hèquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik me nog een beetje voorstellen, daar wilde ook niemand graag mee stoppen
Als ex-roker zou ik juist blij zijn met de mogelijkheid dat het daar zo moeilijk isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ex-roker kan ik het me wel voorstellen dat ze weer trek hebben in een sigaret als er weer geld is, het is een verslaving hè
Ik rook 7 jaar niet , maar vanmiddag vloog het me naar de keel: een peuk..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ex-roker kan ik het me wel voorstellen dat ze weer trek hebben in een sigaret als er weer geld is, het is een verslaving hè
Ik had ook moeite om het te typenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
hm, tja, dan moet ik met tegenzin haar nu ook een complimentje geven
Telt dat niet gewoon als roken dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:01 schreef itsme46 het volgende:
Ik heb nu maar weer mijn e-sig in gebruik.
precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : Ik dacht dat dit uitgezonden werd....... dit is echt superchill.
Heh .. ik denk dat ze streams bedoelt
Ja tot vandaag hahaha. Toen Alicia en Babette aan kwamen lopen toen zeiden ze gelijk 'Neeee......'quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei net iets als dat ze al 5 weken zonder deed
Er staan anderen op mijn lijstjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, nu mag ze van mij ook naar huis
misschien denkt hij dat hij dan stoer lijkt?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:12 schreef mangalie het volgende:
Martin spuugt na elk haaltje van de sigaret, kan toch niet lekker zijn dan
Maar misschien waren ze geen ex-roker toen ze erin gingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als ex-roker zou ik juist blij zijn met de mogelijkheid dat het daar zo moeilijk is
Ben blij voor hem dat hij geen manager meer isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh ze zijn echt best blij met Martin, ik vind het helemaal lief
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:14 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien denkt hij dat hij dan stoer lijkt?
Zij niet nee, maar volgens mij zagen de meeste de mogelijkheid er eentje te worden wel zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien waren ze geen ex-roker toen ze erin gingen.
Ik zou ook niet graag naast hem staan nu....voor je het weet heb je een fluim met tabaksslierten te pakkenquote:
Hebben ze shag in plaats van sigaretten?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:12 schreef mangalie het volgende:
Martin spuugt na elk haaltje van de sigaret, kan toch niet lekker zijn dan
Shag met filters geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze shag in plaats van sigaretten?
Het sukkeltje wil er ook bij horen, ik weet niet wat het is, ik vind hem één van de ergste van de groep, zo'n sneakquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:18 schreef Jen24 het volgende:
Weet niet wat voor joint Nadir vroeger gerookt heeft. Maar het klinkt meer als één of andere pilletje! Trippen van een joint en dingen zien die er niet zijn?? Uuuh
Die flipt al op een paracetemolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:18 schreef Jen24 het volgende:
Weet niet wat voor joint Nadir vroeger gerookt heeft. Maar het klinkt meer als één of andere pilletje! Trippen van een joint en dingen zien die er niet zijn?? Uuuh
Staat bovenaan mijn lijstjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Het sukkeltje wil er ook bij horen, ik weet niet wat het is, ik vind hem één van de ergste van de groep, zo'n sneak
Triestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Het sukkeltje wil er ook bij horen, ik weet niet wat het is, ik vind hem één van de ergste van de groep, zo'n sneak
Ik denk dat mijn ergernis aan Wanda het streamplezier vergroot (lekker ergeren), bij Nadir heb ik dat niet, alleen walgingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bovenaan de mijne, samen met Wanda
We houden elkaar mooi in evenwicht, want ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ergernis aan Wanda het streamplezier vergroot (lekker ergeren), bij Nadir heb ik dat niet, alleen walging
Hahahaha NADIR met z'n vraagtekenfiguur (joke van iemand anders) maar ik vind het nog steeds hilarischquote:
Van Chanel las ik, want @Charmian was niet zo grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:27 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha NADIR met z'n vraagtekenfiguur (joke van iemand anders) maar ik vind het nog steeds hilarisch
Ik vond hem ook wel passendquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:27 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahahaha NADIR met z'n vraagtekenfiguur (joke van iemand anders) maar ik vind het nog steeds hilarisch
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:27 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hele aparte chemie tussen die 2....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
Babette wil gezellig bij Alicia in bed liggen of andersom.. en net als ze zegt: kunnen we net doen of.. streamlock
Helaas zachte Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:35 schreef puzziepie het volgende:
Bern wil neuken.
Lastig lastig
[ afbeelding ]
Babette heeft een klein beetje teveel wijn op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:34 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Hele aparte chemie tussen die 2....
Hij heeft inderdaad wel een wat wanhopige blikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:35 schreef puzziepie het volgende:
Bern wil neuken.
Lastig lastig
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk stelquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel een wat wanhopige blik
Heb ik dan weer geen moeite mee dat mensen dat leuk vinden.. make love not warquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:36 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Babette heeft een klein beetje teveel wijn op.
Vroeger, toen je nog kind was van een jaar of 8, sliep je bij een vriendinnetje.
Toen wel.
Maar 2 volwassen vrouwen..sja.
Ik denk dat ie er voor de zekerheid al eentje om heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Grootverpakking condooms ligt onder het kussen..
Ja maar Bern is andurssssquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Grootverpakking condooms ligt onder het kussen..
Ik kan het ook niet aanzien, dat gefrunnik aan elkaarquote:
Hij heeft een gehaakt condoom onder zijn kussen liggen?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een gehaakt condoom onder zijn kussen liggen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een gehaakt condoom onder zijn kussen liggen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:46 schreef juul. het volgende:
Mirthe vertelt dat ze uit een christelijk gezin komt die er tegen waren dat ze hieraan ging mee doen
Ze hebben een hekel aan SBS, ze wilde haar eigen keuze eens maken ondanks de vele ruzies hier over, ze hoopt dat haar familie dit niet hoort
Die zullen vast niet kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:46 schreef juul. het volgende:
Mirthe vertelt dat ze uit een christelijk gezin komt die er tegen waren dat ze hieraan ging mee doen
Ze hebben een hekel aan SBS, ze wilde haar eigen keuze eens maken ondanks de vele ruzies hier over, ze hoopt dat haar familue dit niet hoort
En dan ga jij het twee keer posten. Misschien leest haar familie wel op FOK!quote:
Ik gok dat Fok ook verboden terrein isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan ga jij het twee keer posten. Misschien leest haar familie wel op FOK!
Die had ik ook even gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag in de uitzending nam Maddy afstand van de twee vertrouwenspersonen, en nu zit ze er weer mee. Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Die heeft ze op de achtergrond weer aangesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag in de uitzending nam Maddy afstand van de twee vertrouwenspersonen, en nu zit ze er weer mee. Wat is er in de tussentijd gebeurd?
Nou breekt me klomp...en ze wilde graag transparantie.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft ze op de achtergrond weer aangesteld.
Nee, dat was enkel een verkiezingsbeloftequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou breekt me klomp...en ze wilde graag transparantie.
Dat had je kunnen weten, ze is alles behalve transparant, open en eerlijk. Mensen die dat zo hard roepen, moet je niet gelovenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou breekt me klomp...en ze wilde graag transparantie.
HAHAHAHAHHA valt op hequote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:52 schreef Seattle het volgende:
Sasha is ineens g**l na zo’n dagje beslissen en regelen
Komt me bekend voor uit de echte wereld...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was enkel een verkiezingsbelofte
Het is meer dat ze het niet begrijpt, warrigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Te goed van vertrouwen mssn?
Gaat nog wel een dingetje worden...Ze heeft nu al veel mensen die haar doorzien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was enkel een verkiezingsbelofte
Zijn ze dat niet allemaal een beetje? Yup hij vast ook, moet wel in zo'n programmaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:00 schreef juul. het volgende:
Kim D in een onderonsje met de onbetrouwbare Isaac
Ze waren aanspreekpunten, dus bewoners zouden die 2 ook kunnen aanspreken als maddy bezig was oid. Dat heeft ze afgeschaft. Die 2 zijn nog wel gewoon haar hmm assistenten, vertrouwelingen, poppenspelersquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat nog wel een dingetje worden...Ze heeft nu al veel mensen die haar doorzien.
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze waren aanspreekpunten, dus bewoners zouden die 2 ook kunnen aanspreken als maddy bezig was oid. Dat heeft ze afgeschaft. Die 2 zijn nog wel gewoon haar hmm assistenten, vertrouwelingen, poppenspelers
Vind haar echt tofquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Kim is wel okay. Best lief over de andere bewoners en maakt wel haar eigen keuze.
KimD wel,die andere is het slaafje van Marrciano.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Kim is wel okay. Best lief over de andere bewoners en maakt wel haar eigen keuze.
KimD? Ze roddelt niet veel, maar zit ook wel echt vastgebakken in haar kliekje en klept daar vrolijk mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Beide mogen eruit, saaie bendequote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KimD wel,die andere is het slaafje van Marrciano.
Zij ruikt echt aan alles, ielgh.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
Hahaha Mirthe loopt langs Rupert en snuift diep aan zn nek .... Hmmm je ruikt mog steeds lekker ...
Als dr ouders dit zien ....
Had geen beeld maar alleen geluid. Vaag verhaal over een man zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano doet onaardig tegen Martin.. Kim komt voor Martin op.. ik kan niet inschatten of Marciano serieus is
Maar Rupert roddelt dus net zo hard mee.. wat een roddeltantes zegquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Rupert roddelen in de keuken, ze kan er maar niet mee stoppen. Wanda zegt het is hier zo nep als wat, bedoeld ze zichzelf zeker mee. Onvoorstelbaar, kan ze nou nooit eens iets positiefs over iemand zeggen?
Ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
Iedereen heeft Martin zijn piemel gezien.
Swong er mee voor de dames bij de douchesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
Iedereen heeft Martin zijn piemel gezien.
Rupert waait met alle winden mee, men men ik kijk te veelquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Rupert roddelt dus net zo hard mee.. wat een roddeltantes zeg
Vraag Martin even dan showed hij em.quote:
Nee dat kan zij echt niet, sommigen mensen zijn zo triest. Die blijven pijlen op anderen richten en zijn niet ontwikkeld genoeg om te reflecteren uberhaupt positief na te denken. Eigenlijk is het een meisje die heel erg triest.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Rupert roddelen in de keuken, ze kan er maar niet mee stoppen. Wanda zegt het is hier zo nep als wat, bedoeld ze zichzelf zeker mee. Onvoorstelbaar, kan ze nou nooit eens iets positiefs over iemand zeggen?
enorm jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Rupert roddelt dus net zo hard mee.. wat een roddeltantes zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
12.5 cm minimaalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:28 schreef just me het volgende:
Martin's piemel is kleiner dan die van de gemiddelde fokker wat ik dan gehoord heb hè
![]()
nice, die heb ik gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net even de ruzie van vanochtend terug gezocht, was wel aardig ....![]()
[ afbeelding ]
Komt zo online met de andere filmpjes tot 1200 uur.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:28 schreef just me het volgende:
Martin's piemel is kleiner dan die van de gemiddelde fokker wat ik dan gehoord heb hè
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net even de ruzie van vanochtend terug gezocht, was wel aardig ....![]()
[ afbeelding ]Heb je ook het interview met GJ van vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Martin vertelde het, ik heb niets gezien en dat vind ik niet ergquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:28 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:30 schreef engine het volgende:
Genoeg over Martin zijn piemel gehoord. Door met Wanda
Zit er ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Martin vertelde het, ik heb niets gezien en dat vind ik niet erg
Best een mooie eikel.quote:
Zoe wel, ze vraagt inmiddels voor de dertigste keer of hij het nog eens wil doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Martin vertelde het, ik heb niets gezien en dat vind ik niet erg
Die krijgt m de volgende keer te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:33 schreef mangalie het volgende:
Zoë zit helemaal te soppen en wil de piemel van Martin zien...
Liever niet hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:30 schreef engine het volgende:
Genoeg over Martin zijn piemel gehoord. Door met Wanda
Net pas thuis, moet nog terugkijken, maar had de andere stream denk ik ....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb je ook het interview met GJ van vanavond?
Het piemeltje!*** ok ik log uit tijd om te gaan slapen denk ik zo pffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:39 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Oh wacht bedoek liever niet door met Wanda en ook niet met de piemeltje van Martin
boksen met gewichten tegen een bokszak ....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:40 schreef Jen24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Iman aan het doen is? :|
ijsspeedway doet ie nu ... vroeger 1 keer gezien ... best wel gevaarlijk met die spikes in de banden .... maar altijd al een Russische sportquote:
Handigste is met gyazo.comquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe maak je een screenshot en voeg je die toe aan de chat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is voor op pc of laptop, kan het nu niet uitleggen want op iPadquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke thanks, dat zegt me niks..
Ah kijk Nadir heeft net nog een slok gehad , maar hij drinkt verder niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie wel wat shotjes heeft uitgedeeld.. minder dan de 1e keer
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas thuis, moet nog terugkijken, maar had de andere stream denk ik ....
Boeit me niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:50 schreef mangalie het volgende:
Wendy doet nog een peuk en een wijntje
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ijsspeedway doet ie nu ... vroeger 1 keer gezien ... best wel gevaarlijk met die spikes in de banden .... maar altijd al een Russische sport
Die heb ik vroeger idd zien speedwayen ... was goed ...quote:
Ben ook wel benieuwd wat ze zei...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, na 9 minuten explodeert het, kan iemand het schelden van Moirama vertalen ....
Wat kan ie acteren hèquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef Harry het volgende:
Nadir vindt EJVJL datgene is wat Nederland nodigt heeft. Harmonie!
Vroeger was er toch iemand die kon vertalen? May oid?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, na 9 minuten explodeert het, kan iemand het schelden van Moirama vertalen ....
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]Top dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dayquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Vroeger was er toch iemand die kon vertalen? May oid?
Awwww Erik, ik hoop het zo voor hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:04 schreef Harry het volgende:
Erik tegen Nadir: er zijn zoveel deksels op een potje, dat komt wel goed. Iemand die mij wil vinden vindt mij wel. Op een andere manier. Zo moeilijk is dat niet.
Hij denk op stream 2 te liggen zeker ?!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
Wiet bestellen bij bol.com, tuurlijk![]()
Wordt nu toch niet uitgezonden zegt Nadir
Dit klinkt best raar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben dat fragment over de piemel van Martin nu aan het monteren ....
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe wasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben dat fragment over de piemel van Martin nu aan het monteren ....
De piemel speciaal voor Zoe die iedereen heeft gezien behalve Zoe. Die piemelquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe was
Dat lokt mensen gok ik, zeker rond deze tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een mooie TT voor de volgende COS ....
Ze bleef erover praten, maar het moet gezien de streams een hele snelle verborgen flash zijn geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! de piemel die speciaal voor Zoe was
Welk kamp is Nadir ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Nadir heeft een goed gesprek gehad met Isaac. Die heeft ook niet door dat Isaac beide kampen played
En ook nog wat andere dingenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie in Jeffrey wel een beetje een Huub, hij moet alleen nog een beetje rijpen ...
Arme Mexx die keekquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze bleef erover praten, maar het moet gezien de streams een hele snelle verborgen flash zijn geweest
[ afbeelding ]
Ik ben net als Jeffrey.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie in Jeffrey wel een beetje een Huub, hij moet alleen nog een beetje rijpen ...
Zoe ? ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ... Jeff,Wendy Babette, Kim, Berend ?
Zoe is een spionquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoe ? ...
Zat Nadir vroeger bij de mocro maffia ? Hij heeft het over zn verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |