Boeit me niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:50 schreef mangalie het volgende:
Wendy doet nog een peuk en een wijntje
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ijsspeedway doet ie nu ... vroeger 1 keer gezien ... best wel gevaarlijk met die spikes in de banden .... maar altijd al een Russische sport
Die heb ik vroeger idd zien speedwayen ... was goed ...quote:
Ben ook wel benieuwd wat ze zei...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, na 9 minuten explodeert het, kan iemand het schelden van Moirama vertalen ....
Wat kan ie acteren hčquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef Harry het volgende:
Nadir vindt EJVJL datgene is wat Nederland nodigt heeft. Harmonie!
Vroeger was er toch iemand die kon vertalen? May oid?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, na 9 minuten explodeert het, kan iemand het schelden van Moirama vertalen ....
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, net even de ruzie van vanochtend terug gezocht, was wel aardig ....![]()
[ afbeelding ]Top dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dayquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Vroeger was er toch iemand die kon vertalen? May oid?
Awwww Erik, ik hoop het zo voor hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:04 schreef Harry het volgende:
Erik tegen Nadir: er zijn zoveel deksels op een potje, dat komt wel goed. Iemand die mij wil vinden vindt mij wel. Op een andere manier. Zo moeilijk is dat niet.
Hij denk op stream 2 te liggen zeker ?!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
Wiet bestellen bij bol.com, tuurlijk![]()
Wordt nu toch niet uitgezonden zegt Nadir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |