quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We zitten inbetween managers. Straks stemming.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu nog niet, nog even wachten ze gaan zo stemmen
Ik hoop dat Janet het wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]![]()
Ok, ff kijken dan, ik ben benieuwd
Dat hoor ik ook, ben gelijk nieuwsgierig wat die klachten zijn en of voor JdM werken daar niet mee strookt....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ook iets over een letstelschade advocaat,
Ze heeft lichamelijke klachten door een ongeluk
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, ben gelijk nieuwsgierig wat die klachten zijn en of voor JdM werken daar niet mee strookt....![]()
Edit
Ester is idd minder lenig
Schijnbaar ook geestelijkequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoorde ook iets over een letstelschade advocaat,
Ze heeft lichamelijke klachten door een ongeluk
je bent wel erg negatief over iemandquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Cargamelk het volgende:
Jeffrey weer aan het woord en meteen een SL (de eikel)
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschatquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.
Ze vind het slecht geregeld in Nederland.
ja caps an om dat me sonst bij fulltempo hier niemand bemerktquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt niet echt, maar het schijnt wel van invloed te zijn op haar toeslagen.
Ze vind het slecht geregeld in Nederland.
Hoezo? WIA is toch inkomensonafhankelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschat
quote:
Zijn er mensen die dat wel kunnen dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:06 schreef Gia het volgende:
Ze kan met haar neus haar knieen niet aanraken! 't Is wat!
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je bent wel erg negatief over iemand
Geen idee. Ik niet. Maar ik ben dan ook afgekeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel kunnen dan?
Ze is iig haar uitkering kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die pot wint kan ze die volledig terugbetalen aan de UWV als ik haar verhaal zo inschat
Ja dat vertelde ze wel zit vreemd inelkaar zoals ze het verteldequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij "werken" voor een amusementsprogramma veel geld oplevert.. WIA zijn geen filantropen die op je blauwe ogen gelovenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? WIA is toch inkomensonafhankelijk!
PCL staat hier op naam van mijn man. Mochten we een grote prijs winnen, dan heeft dat geen invloed op de WAO. Inkomen van mijn man heeft er ook geen invloed op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is iig haar uitkering kwijt
Dat is voor mij wel een reden om niet mee te doen aan een loterij
Maar ja... zij zal beter weten dan ik hoe de WIA werkt, maar ze neemt een behoorlijk risico door hieraan mee te doen.
Maar zo werkt dat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja caps an om dat me sonst bij fulltempo hier niemand bemerkt
Gymdocentquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Maar ik ben dan ook afgekeurd.
Kan ook geen baan verzinnen waar je dat voor moet kunnen.
Voor pesten in een RLS bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
vor mobben in rls werd je in andre
landen disqualifiziert
Haar verhaal hoeft ook niet te kloppenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze wel zit vreemd inelkaar zoals ze het vertelde
Ik vind het gewoon werken eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij "werken" voor een amusementsprogramma veel geld oplevert.. WIA zijn geen filantropen die op je blauwe ogen geloven
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ja, eigenlijk wel, inderdaad. Ze zit niet arbeidsongeschikt thuis. Het is ook geen vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ik dacht al...hoezo dweilen?quote:
Dat is ook weer waar. Maar neem toch aan als je zoiets openbaar verteld het wel waar moet zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haar verhaal hoeft ook niet te kloppen
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
niet alles of iedereen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.
Volgens mij is dat hier niet.quote:
Semi ambtenaren vallen daar buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
niet alles of iedereen over 1 kam scheren
Nog ff snel koffie pakken danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
nou.. let the games begin.. nog 3 minuten zegt Berend
Die discussie loopt al tientallen jaren maar sinds Natasia van DGK een kortgeding heeft gewonnen om haar maanden als werknemer betaald te krijgen , denk ik er anders overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificeren
Oh wauw dat weet ik nog, dat was best wel een ding zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die discussie loopt al tientallen jaren maar sinds Natasia van DGK een kortgeding heeft gewonnen om haar maanden als werknemer betaald te krijgen , denk ik er anders over
Boze gezichten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Openlijke stemmingen in Utopia was altijd een dingetje en een mooi moment van de maand.
Janet zal niet boos worden, Madeleine wel als ze het niet wordtquote:
Gebeurd er iets dat spannender is dan?quote:
Daarom, Janet it is!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet zal niet boos worden, Madeleine wel als ze het niet wordt
Helemaal waar. Die gaat dan weer een verhaal maken dat ze haar zwak willen maken en dat ze sterker word, ze heeft een bizarre kijk op dingenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet zal niet boos worden, Madeleine wel als ze het niet wordt
Omdat dat stukje zeker wordt uitgezondenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
En voor het stemmen heeft iedereen zich opgetut
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen
Arme Martin
Ja dit slaat nergens op ze staan nog steeds in doodse stiltequote:
Tja... maar dat weet je van te voren nooit zeker wat uitgezonden wordt (ja van dit wel, maar de rest niet) dan kan je beter er of altijd slonzig bij lopen of altijd netquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat dat stukje zeker wordt uitgezonden
Tot ze mogen stemmenquote:
Pizzaquote:
Denk dat ze stil staan/zijn van de spanningquote:
Dan wil Martin een herstemmingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kom op zeg.. effe allemaal op rood en groen gaan staan klaar!
O zie het al ze zijn aan het stemmen, alleen zagen wij dat nietquote:
Ik dacht ze weer op een gekleurd kleed moesten gaan staanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie het al ze zijn aan het stemmen, alleen zagen wij dat niet
Zo kan de Febo nog manipulerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:25 schreef freaky40 het volgende:
Vorige stemmingen konden we mee gluren.
Ja met een motivatie er bij, dat was wel leuk geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
jammer dat er geen open stemmingen zijn
Ik vind dit ook wel een gemiste kans jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
jammer dat er geen open stemmingen zijn
Het blijft een televisieprogrammaquote:
De wegen van Febo zijn ondoorgrondelijk, maar ze willen geen labiele wrakken aan hun monitor bijvoorbeeldquote:
Ik zie Janet op stream 2 en de andere om en om op stream 1quote:
omdat ze willen weten of dat truitje nog naar beneden gaatquote:
waarom niet, hij is toch niet in de racequote:
Maar de vaste kijker welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wegen van Febo zijn ondoorgrondelijk, maar ze willen geen labiele wrakken aan hun monitor bijvoorbeeld
Lijkt mij wel vind anders wel heel raarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden we de precieze uitslag krijgen op het scherm? Echt van 15 voor Madeleine en 18 voor Janet?
Zijn maar 31 stemmers.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden we de precieze uitslag krijgen op het scherm? Echt van 15 voor Madeleine en 18 voor Janet?
HAHAHHAHAHAHA :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze willen weten of dat truitje nog naar beneden gaat
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Janet op stream 2 en de andere om en om op stream 1
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze willen weten of dat truitje nog naar beneden gaat
Heb je v1 of v2, als v1 hebt even op live klikken als je v2 hebt pagina refreshenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2
Ik zie heul geen knopquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Als ik het goed observeer, via de handbeweging, dan zit de knop van Janet links.
O dat afwisselen zie ik ook maar op s1 zie ik degene die gaat stemmen. Heb je hem niet vast staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2
Ze rolt het op met een elastiek of ze knoopt het, of zet het vast met der bha ofzo, doet Alicia, Djedi, Kim van Marciano o.a. ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo is
Ik vraag me af of ze wel in de spiegel gekeken heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo is
Zie ook veel op een zelfde kant klikken, geen idee wie daar zitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Als ik het goed observeer, via de handbeweging, dan zit de knop van Janet links.
scherp hoor :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja, links is Janet, rechts Maddy. Wanda klikt net op rechts
Misschien wisselen ze wel af en toequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja, links is Janet, rechts Maddy. Wanda klikt net op rechts
Tis oorverdovend.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:33 schreef Dotteke het volgende:
Wachten............. nog ff wachten........... doodse stilte in de loods
Ja wie?quote:
Lijkt wel of regie het al eerder wistquote:
Madeleinequote:
Ja maar velen wilden ook op Madeleine omdat ze weten dat ze over spanning raakt en weglooptquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
huhhh dus toch madeleine???? Iedereen ging daar toch op Janet????
Yeahquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:35 schreef claire3500 het volgende:
Er komt draamaaaaaaaaaaaaaa deze maand
Was niet te horen op één stream.quote:
Arme Janetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Madeleine 22 stemmen Jannet 9 stemmen
Die wilde het ook niet worden had ik gehoord/gelezenquote:
code van de deur, denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze begint al lekker met niet willen delen van de inhoud van de brief
Volgens mij was die 13-20 een schatting van GJquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:37 schreef HappyCharly het volgende:
de polls in ejvjl ware toch 13-20.. al die mensen zijn geswitcht?
Die brief is voor de manager en niet voor de groep. Staan wat algemene regels in...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:36 schreef engine het volgende:
De eerste brief wordt meteen niet met de groep gedeeld. Eerlijkheid meteen uit het raam
22 welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
Mensen lijken niet heel erg blij met de nieuwe manager
Die op Janet hebben gestemd dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
Mensen lijken niet heel erg blij met de nieuwe manager
Poetin had ook zoiets bij de laatste stemmingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahaha ja zo komt het niet over
Het is dat of huilend oprotten de poort uitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef claire3500 het volgende:
Ik kan het echt mis hebben maar bij Madeleine krijg ik meteen gevoel, dat dit voor haar heel wat is. Manager zijn.
Ik had precies hetzelfde!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
En gelijk Martin vragen... zucht... maak eigen keuzes en beslissingen over de enveloppen
Hoop echt het laatste, dat het naar de hoofd stijgt en dan stress wegloopt. Vind het geen fijne vrouw door al dat rare geroddel en verkeerd doorgeven wat mensen tegen der zeiden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is dat of huilend oprotten de poort uit
Proestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
De code werkt niet. Nu kan ze het kantoor niet in
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef claire3500 het volgende:
Ik kan het echt mis hebben maar bij Madeleine krijg ik meteen gevoel, dat dit voor haar heel wat is. Manager zijn.
Ja alleen het zal der overstijgen heb ik het ideequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..
lekker laten zwemmenquote:
Het getuigd niet bepaald van zelfvertrouwen als ze nog 2 aanspreekpunten heeft benoemd. Dan krijg je toch een gevoel van achterkamertjespolitiek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..
Later :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
Gefeliciteerd...ze mag nu boodschappen doen
Ik geloof het wel...later
Juist wel. Die rent na twee weken de poort uit is de voorspelling van de groep.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
En zo zit de Loods een maand+een week vast aan die Ouwe Droeftoeter Maddie... niet weg te krijgen voorlopig
volgende weken zeer veel scheten van mandelinequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
En zo zit de Loods een maand+een week vast aan die Ouwe Droeftoeter Maddie... niet weg te krijgen voorlopig
HAHHAHAHAHAHA :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende weken zeer veel scheten van mandeline
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Die rent na twee weken de poort uit is de voorspelling van de groep.
en anders heeft Febo wel even geholpen duurde wel bijzonder lang..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebben
Bestorm het kantoorquote:
Je hoeft dit niet meer nieuwe cap te maken, ze zal letterlijk in die kleding voor de tijd blijven zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wen maar aan dit beeld
[ afbeelding ]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Martin helpt haar wel, maar niet scheutig.. ik geen 'm gelijk.. ze wou die plek.. eat it
wanda is de schaduwmanagerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het getuigd niet bepaald van zelfvertrouwen als ze nog 2 aanspreekpunten heeft benoemd. Dan krijg je toch een gevoel van achterkamertjespolitiek.
Hij helpt ook. Tegelijkertijd heeft hij alles zelf moeten uitzoeken en werd daarbij continu bekritiseerd. Maddy mag ook wel wat zelfstandigheid tentoonspreidenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?
Hij gaf toch ook gewoon antwoord? Verder zoekt ze het zelf maar uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik wel flauw van Martin. Het is niet zo dat het de schuld van Madeleine is dat hij geen manager meer is. Hij was maar manager voor 1 maand, van te voren bekend. Hij kan toch gewoon even Madeleine helpen met het een en ander?
Daarom, ridicuul! Doe het dan zelf met je grootsmoel! Lekker verschuilenquote:
Dan zijn er 2 managers.. Maddie blijft dit een maand lang doen bij iedereen, gelijk afkappenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Idd denk dat een flink aantal strategies gekozen hebben.quote:
Ja Kenzy. Hij is zo boos en wil met FEBO praten of dit allemaal mag?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat hoor ik Ruben nu zeggen: hij zou iemand 2 x bedreigd hebben? Iemand?
Ook een manier om iemand te naaien of er uit te krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja Kenzy. Hij is zo boos en wil met FEBO praten of dit allemaal mag?
Ja precies vind heel vaag verhaalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook een manier om iemand te naaien of er uit te krijgen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:54 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda: wij moeten viezer en sneakier worden.
Laten we het hopen, dat zullen zij niet zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:54 schreef claire3500 het volgende:
Ze vergelijken nu hoe het gaat in de loods met een film whahaha. De goodguys winnen altijd op het eind whahahahahah
Precies!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat zullen zij niet zijn
Dat hadden ze eigenlijk moeten doen zei ze. Dan hadden ze de andere groep echt tuk gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
whahahahahah ze wilde stiekem eigenlijk Janet?
Klopt, er zijn er al 7 weg en ze hebben lekker geld dus de komende 2 weken weer nix.. Het enig wat spannend zóu kunnen zijn is het boodschappengeld opvrete per week en Febo dwingen geld te leveren met kutspelletjes als het eten op isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:53 schreef Ebinas het volgende:
Zo dit was het dan qua actie vanuit de Febo.
Verdienspel en oooooooooit een keer elimineren duurt wel weer even
Oke heel apart opeensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden ze eigenlijk moeten doen zei ze. Dan hadden ze de andere groep echt tuk gehad.
1) Wanda, Ruben, KimK, Jerrold, Mirthe, Maddy, Dedj, Mexx?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Ik snap alleen de verdeling van "kampen" nog niet helemaal.
1) Wanda, Ruben, KimK, Jerrold, Mirthe, Maddy, Dedj, Mexx?
2)
Ik snap echt niet dat het mag, ze gaat zo ver, zo geobsedeerd. Iemand op twitter wilde ook al petitie starten om haar eruit te krijgen, dat mens moet eruit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:56 schreef Gia het volgende:
Wat een gifkikker, die Wanda. Bah! En maar stoken!!
De ballonnen blazen laat al zien dat Febo zich al laat dwingenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er zijn er al 7 weg en ze hebben lekker geld dus de komende 2 weken weer nix.. Het enig wat spannend zóu kunnen zijn is het boodschappengeld opvrete per week en Febo dwingen geld te leveren met kutspelletjes als het eten op is
Of Febo zich op dergelijke manier gaat laten chanteren is de vraag
Die POT moet een keer lager worden... hoe dan ook
Ze heeft gewonnen en alsnog is Wanda ontevredenquote:
Nee toch? Echt alleen Jeffrey. Daar zit Jasper dan ook bij en Kim D ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
1) Wanda, Ruben, KimK, Jerrold, Mirthe, Maddy, Dedj, Mexx?
2) Jeffrey
ik denk omdat ze toch bang is om te verliezen.. ik heb bij haar idee dat ze gekker en gekker word als ze de controle dreigt te verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft gewonnen en alsnog is Wanda ontevreden
Eens. Opdonderenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat het mag, ze gaat zo ver, zo geobsedeerd. Iemand op twitter wilde ook al petitie starten om haar eruit te krijgen, dat mens moet eruit.
Ja, dat was beschamend.. aldus moeten we rekenen op ruim 10 maanden Nixbijzonders dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De ballonnen blazen laat al zien dat Febo zich al laat dwingen
Maar ze feliciteerde wel, wat Kim K dus niet deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:56 schreef Gia het volgende:
Wat een gifkikker, die Wanda. Bah! En maar stoken!!
Echt niet te doen medelijden met degene die met haar samen moeten leven buiten JvjLquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft gewonnen en alsnog is Wanda ontevreden
Oh niet eens gezien! Goed van Wanda en triest van die andere twee maar weet je, dat soort dingen ziet Madeleine dus weer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ze feliciteerde wel, wat Kim K dus niet deed.
Je ziet dat Marciano even tegen haar wat zegt en knikt naar Madeleine, maar ze gaat niet.
Laat haar er maar in hoor. Ik kijk de streams juist om me te irriteren aan mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat het mag, ze gaat zo ver, zo geobsedeerd. Iemand op twitter wilde ook al petitie starten om haar eruit te krijgen, dat mens moet eruit.
Een petitie starten om haar eruit te krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze zet zich wel heel erg negatief neer of zou dat ook een rol zijn, zoals Babet zei over Jeffrey. ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo verrot is als Wanda?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt niet te doen medelijden met degene die met haar samen moeten leven buiten JvjL
hahahahhaha lol ik vind dat zij wel echt te ver gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:00 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Laat haar er maar in hoor. Ik kijk de streams juist om me te irriteren aan mensen
Vrees van wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, dat was beschamend.. aldus moeten we rekenen op ruim 10 maanden Nixbijzonders dus
Ik denk dat ze echt zo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zet zich wel heel erg negatief neer of zou dat ook een rol zijn, zoals Babet zei over Jeffrey. ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo verrot is als Wanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |