Ik vind het gewoon werken eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij "werken" voor een amusementsprogramma veel geld oplevert.. WIA zijn geen filantropen die op je blauwe ogen geloven
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ja, eigenlijk wel, inderdaad. Ze zit niet arbeidsongeschikt thuis. Het is ook geen vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ik dacht al...hoezo dweilen?quote:
Dat is ook weer waar. Maar neem toch aan als je zoiets openbaar verteld het wel waar moet zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haar verhaal hoeft ook niet te kloppen
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
niet alles of iedereen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.
Volgens mij is dat hier niet.quote:
Semi ambtenaren vallen daar buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
niet alles of iedereen over 1 kam scheren
Nog ff snel koffie pakken danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
nou.. let the games begin.. nog 3 minuten zegt Berend
Die discussie loopt al tientallen jaren maar sinds Natasia van DGK een kortgeding heeft gewonnen om haar maanden als werknemer betaald te krijgen , denk ik er anders overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificeren
Oh wauw dat weet ik nog, dat was best wel een ding zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die discussie loopt al tientallen jaren maar sinds Natasia van DGK een kortgeding heeft gewonnen om haar maanden als werknemer betaald te krijgen , denk ik er anders over
Boze gezichten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Openlijke stemmingen in Utopia was altijd een dingetje en een mooi moment van de maand.
Janet zal niet boos worden, Madeleine wel als ze het niet wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |