Volgens mij was die 13-20 een schatting van GJquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:37 schreef HappyCharly het volgende:
de polls in ejvjl ware toch 13-20.. al die mensen zijn geswitcht?
Die brief is voor de manager en niet voor de groep. Staan wat algemene regels in...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:36 schreef engine het volgende:
De eerste brief wordt meteen niet met de groep gedeeld. Eerlijkheid meteen uit het raam
22 welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
Mensen lijken niet heel erg blij met de nieuwe manager
Die op Janet hebben gestemd dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
Mensen lijken niet heel erg blij met de nieuwe manager
Poetin had ook zoiets bij de laatste stemmingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:38 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahaha ja zo komt het niet over
Het is dat of huilend oprotten de poort uitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef claire3500 het volgende:
Ik kan het echt mis hebben maar bij Madeleine krijg ik meteen gevoel, dat dit voor haar heel wat is. Manager zijn.
Ik had precies hetzelfde!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
En gelijk Martin vragen... zucht... maak eigen keuzes en beslissingen over de enveloppen
Hoop echt het laatste, dat het naar de hoofd stijgt en dan stress wegloopt. Vind het geen fijne vrouw door al dat rare geroddel en verkeerd doorgeven wat mensen tegen der zeiden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is dat of huilend oprotten de poort uit
Proestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
De code werkt niet. Nu kan ze het kantoor niet in
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:40 schreef claire3500 het volgende:
Ik kan het echt mis hebben maar bij Madeleine krijg ik meteen gevoel, dat dit voor haar heel wat is. Manager zijn.
Ja alleen het zal der overstijgen heb ik het ideequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..
lekker laten zwemmenquote:
Het getuigd niet bepaald van zelfvertrouwen als ze nog 2 aanspreekpunten heeft benoemd. Dan krijg je toch een gevoel van achterkamertjespolitiek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja het is goed voor haar zelfvertrouwen..
Later :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
Gefeliciteerd...ze mag nu boodschappen doen
Ik geloof het wel...later
Juist wel. Die rent na twee weken de poort uit is de voorspelling van de groep.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
En zo zit de Loods een maand+een week vast aan die Ouwe Droeftoeter Maddie... niet weg te krijgen voorlopig
volgende weken zeer veel scheten van mandelinequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
En zo zit de Loods een maand+een week vast aan die Ouwe Droeftoeter Maddie... niet weg te krijgen voorlopig
HAHHAHAHAHAHA :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende weken zeer veel scheten van mandeline
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Die rent na twee weken de poort uit is de voorspelling van de groep.
en anders heeft Febo wel even geholpen duurde wel bijzonder lang..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaar dat de meesten ook op haar gestemd hebben
Bestorm het kantoorquote:
Je hoeft dit niet meer nieuwe cap te maken, ze zal letterlijk in die kleding voor de tijd blijven zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wen maar aan dit beeld
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |