Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:02 schreef claire3500 het volgende:
Wat zouden jullie een geweldig spel vinden in de loods
zo ziet het wel eruit he hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Korak het volgende:
Er ligt een dood mexicaans vrouwtje tegen Mirthe aan. Niemand heeft het in de gaten
Dat vond ik ook. Wat ik begreep hadden ze dat even express gedaan, ze vonden beetje spannend maar denk dat ze dat wel de volgende keer gaan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.
Huilen gok ikquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan wachten we maar af wat ze gaat doen
fear factor achtige spellenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:02 schreef claire3500 het volgende:
Wat zouden jullie een geweldig spel vinden in de loods
Het is een Spelprogramma en zo wordt het ook verkocht, geen EmokutShow daar zijn andere Shows voorquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.
Misschien kan iemand een doos tissues dan over het hek gooienquote:
Zo maar echt he. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de 'toon' van het jaar is. Dan gaan ze of letterlijk dood van verveling of ze vermoorden elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
Gut Febo laat de zoemer afgaan. Ze zitten allemaal dood te gaan op de bank
hahahahahah whahaha 'emokutshow' ja ik vond het ook erg leuk 'over de streep' sorryquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een Spelprogramma en zo wordt het ook verkocht, geen EmokutShow daar zijn andere Shows voor
Ja, zodra er een echte harde kwam, was het gelijk de Gamekiller.. niet meer doen dat zielleplukken in een Familie Showquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahah whahaha 'emokutshow' ja ik vond het ook erg leuk 'over de streep' sorry
Z'n buik hangt straks voor de knieën.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jeetje Berend ziet er echt slanker uit zeg. Lijkt wel 20 kilo afgevallen
Gaan ze ontsnappen?quote:
Ja ik vind het wel leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, zodra er een echte harde kwam, was het gelijk de Gamekiller.. niet meer doen dat zielleplukken in een Familie Show
whahahahahahha.Ja ik denk als hij serieus buikoefeningen gaan doen dan kan ie het wel weg trainen een jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n buik hangt straks voor de knieën.
Wacht rustig af, er zullen nog veel normen en waarden verdwijnen naarmate die ¤970.000 binnen bereik gaan kome nquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk voor de afwisseling.
Dat is helemaal waar! De reuring mag er wel in.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht rustig af, er zullen nog veel normen en waarden verdwijnen naarmate die ¤970.000 binnen bereik gaan kome n
ja iddquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:17 schreef engine het volgende:
Die lui zijn al twee weken tactiek aan het bepalen en niemand wordt geëlimineerd
whahahhaha echt he.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:17 schreef engine het volgende:
Die lui zijn al twee weken tactiek aan het bepalen en niemand wordt geëlimineerd
Nog boven op die week lang Loodsbaas kiezen tussen twee incompetente ouwe wijvenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:17 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog boven op die week lang Loodsbaas kiezen tussen twee incompetente ouwe wijven
woensdag is het uur Uquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog het spannendste ja. Wat eigenlijk ook veel te lang duurt. Het is al een paar dagen oktober.
Welnee.. het is nu al bekend, Sjanet wordt het .. Maddie is een Emowrakquote:
whahahahahahahahha jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:22 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik: Als we hem hier bouwen zijn we wel het licht binnen kwijt"
Alsof er geen tv lampen overheersen binnen van weetniethoeveelduizendwatt
voor de kijkers thuis, djeez hoe lang loop je nou al mee?quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee.. het is nu al bekend, Sjanet wordt het .. Maddie is een Emowrak
Zijn alweer in beeld, valt ook weinig te zien ze liggen te slapenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:24 schreef claire3500 het volgende:
Pffff gaan we weer met Saai en Saai.
oh en maddie vindt zelf van niet ik geloof haarquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee.. het is nu al bekend, Sjanet wordt het .. Maddie is een Emowrak
De kijkers thuis hebben niets te vertellen en die gasten daar weten allang wat een vervelend labiel onzekere vervelende kut Maddie is.... die hele verkiezing is een lachertjequote:Op maandag 3 oktober 2022 17:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor de kijkers thuis, djeez hoe lang loop je nou al mee?
sowiesoquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkers thuis hebben niets te vertellen en die gasten daar weten allang wat een vervelend labiel onzekere vervelende kut Maddie is.... die hele verkiezing is een lachertje
Ze gaan de boom op maat maken.. Kijk zo pak je dingen aanquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:30 schreef Seattle het volgende:
Buurman&Buurman&Buurman&Buurman&Buurman op Stream 1
Ze gaan morgen beginnenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Duo HandjesInDeZak.. weet het beter.. eerst maar een tekening maken enzo
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze gaan het gewoon doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Duo HandjesInDeZak.. weet het beter.. eerst maar een tekening maken enzo
[ afbeelding ]
Tis dat. Ik geniet van die mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:36 schreef Seattle het volgende:
Toch kan ik wel genieten van lekker ongecompliceerde praat. Veel fijner dan dat geroddel
We zien het morgen wel of hij twee linkerhand heeft of nietquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:37 schreef IkFok het volgende:
Die marciano doet wel of die er aardig verstand van heeft maar ik heb zo mijn twijfels
quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:38 schreef Seattle het volgende:
Het klinkt gek, maar je ziet gewoon de slanke Berend verschijnen. Hoe hij er uit zal zien als hij die buik helemaal kwijt is
Ik durf er niks van te zeggen. Heb echt 2 linker handen helaasquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:37 schreef IkFok het volgende:
Die marciano doet wel of die er aardig verstand van heeft maar ik heb zo mijn twijfels
Hij is idd wel wat kilootjes kwijt, kan vaak al snel in iemand gezicht zienquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:38 schreef Seattle het volgende:
Het klinkt gek, maar je ziet gewoon de slanke Berend verschijnen. Hoe hij er uit zal zien als hij die buik helemaal kwijt is
dat heb ik ook. Ik denk dat hij er super goed uit gaat zienquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:38 schreef Seattle het volgende:
Ik kan die twee niet meer aan. Heb gewoon seksquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja... die twee nemen het er nog even snel van.. nu iedereen aan het Overkappen is
[ afbeelding ]
Na-aaperdquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja... die twee nemen het er nog even snel van.. nu iedereen aan het Overkappen is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Precies.. kap met die droogneuk flauwekul, de hele Loods weet het al, hang een bordje op de deur.. We Neuke Nie Storequote:Op maandag 3 oktober 2022 17:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik kan die twee niet meer aan. Heb gewoon seks
Liefquote:
Maar seks is bahquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. kap met die droogneuk flauwekul, de hele Loods weet het al, hang een bordje op de deur.. We Neuke Nie Store
Neeheeee. een handboormachine die ze al haddenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
Hebben ze ook boormachine en zo gekregen ?
Neequote:
hij heeft een grootverpakking condooms bij zich...maar vooralsnog heeftie alleen maar blauwe balletjesquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
Straks over negen maandjes een kindje in de loods.
Sasha denkt natuurlijk dat hij wel extra lang z’n best moet doen nu. Ze hebben alle tijdquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft een grootverpakking condooms bij zich...maar vooralsnog heeftie alleen maar blauwe balletjes
Hij wil door haar mandquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Nou SasjeRoerMeNie valt nu wel door de mand.. Moe als ze is
[ afbeelding ]
Rupert lacht eindelijk. En Wendy mag koken onder supervisie van Rupert.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:52 schreef Seattle het volgende:
Ik vind Wendy trouwens leuk bij mensen als Rupert.
Maar dan wel lekker op dat moment zodat ze het orgasme verpestenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Offff de grote zoemer als Sasha en Bern eindelijk seks hebben
Ik ook niet, maar het lijkt grappig te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:54 schreef Seattle het volgende:
Jammer dat ik Rupert niet versta. Of hij nou Papiaments praat of niet
sekteleider bern heeft met z'n zalvende stemmetje een van z'n volgers het bed ingelokt, brrrquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Nou SasjeRoerMeNie valt nu wel door de mand.. Moe als ze is
[ afbeelding ]
Sommige mensen worden leuker van bij elkaar zijn en andere mensen (Bern en Sasha) niet. Net als sommige meiden leuker zijn als ze niet met Wanda zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:54 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Rupert lacht eindelijk. En Wendy mag koken onder supervisie van Rupert.
Niks mis mee, die 2 kunnen goed met elkaar overweg.
14 -16 pakken a 300 gram voor 33 personen = minimaal 125 gram per persoon ...quote:
Keek daar in begin ook vreemd naar, dacht ook dat er iets in had gezeten..quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:58 schreef Seattle het volgende:
Die schalen in de vensterbank: denk de hele tijd dat daar hutspot in heeft gezeten en dat die nog afgewassen moeten worden
quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:59 schreef Seattle het volgende:
Wie lacht daar in de keuken als Ernie van Bert en Ernie? Is dat Imidiniminie?
Doet mij ook denken aan een tekenfilm figuur was een dier maar kan er even niet op komenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:59 schreef Seattle het volgende:
Wie lacht daar in de keuken als Ernie van Bert en Ernie? Is dat Imidiniminie?
Das weer een beste hapquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
14 -16 pakken a 300 gram voor 33 personen = minimaal 125 gram per persoon ...
Ik weet welke je bedoeld.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doet mij ook denken aan een tekenfilm figuur was een dier maar kan er even niet op komen
Met een man die blauwe jas draagt volgens mij en een hoed rijden dan in zo'n zijspanquote:
Die ja,met een moterbril.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een man die blauwe jas draagt volgens mij en een hoed rijden dan in zo'n zijspan
Yep ben al aan t zoekenquote:
HAHAHAHAHAH precies!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. kap met die droogneuk flauwekul, de hele Loods weet het al, hang een bordje op de deur.. We Neuke Nie Store
WHAHAAHHAHAHquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Offff de grote zoemer als Sasha en Bern eindelijk seks hebben
Als ze toch niet neuken , kunnen ze ook wel gestoord wordenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vanavond om 22:45 de zoemer.... nacht opdracht tot Donderdag, en iedereen MOET meedoen!quote:
is toch een hond die dat lachje heeft?quote:
Wat is dit nou?quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd me te verdiepen in een jaar van je leven..
Gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanavond om 22:45 de zoemer.... nacht opdracht tot Donderdag, en iedereen MOET meedoen!
Komen ze in de huiskamer ligt er 'n berg doperwtjes en velderwtjes die moeten ze tellen en sorteren,
Klopt heb het al gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
is toch een hond die dat lachje heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music picks you up from where people leave you..♪
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt heb het al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Blijkbaar heeft de Febo dezelfde opvatting als JW....quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Janet vindt t raar dat sommige lui overdag zo lang kunnen slapen.. JW zegt dat ze dat zelf moeten weten etc
Valt me op dat Janet beter campagne aan het voeren is dan Madeleine.quote:
die is aan het loeren of anderen niet naar haar loeren zodat ze kan zeggen dat ze in de gaten wordt gehoudenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de Febo dezelfde opvatting als JW....
Deze moest ik even 2 keer lezen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is aan het loeren of anderen niet naar haar loeren zodat ze kan zeggen dat ze in de gaten wordt gehouden
mensen die para zijn doen datquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moest ik even 2 keer lezen.
Ze wil er niet boven staan en baasje spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me op dat Janet beter campagne aan het voeren is dan Madeleine.
Dit MOET gewoon!! Febo MOET dit doen hahhahahahahquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanavond om 22:45 de zoemer.... nacht opdracht tot Donderdag, en iedereen MOET meedoen!
Komen ze in de huiskamer ligt er 'n berg doperwtjes en velderwtjes die moeten ze tellen en sorteren,
Doet ze best goed.Leuke 1 op 1 gesprekken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze wil er niet boven staan en baasje spelen.
Is meer aan het peilen wat men nodigt denkt te hebben
Zekerquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet ze best goed.Leuke 1 op 1 gesprekken.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt heb het al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
En een hamburgerquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
Noodles met alleen diepvriesgroente?
Denk daarom iemand andersquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Die kan ook niet plaatsen maar lijkt alsof het Ruben is? Ze noemde wel zijn naam
Ja lastig maar ze gaan wel op Djedi omdat ze weten dan gaat ruben ook maar dat geloof ik ook. ik vind het een slimme zetquote:
Leuke combi.quote:
Zou goed kunnen, ik weet het niet.quote:
Wie is toch die man die op zondag het vlees snijdt?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:31 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano weer de porties bepalen. Is die bang dat die wat te kort komt.
whahahahahahhaahhahhah komt er straks ruzie over dat iemand een grotere hamburger had dan een anderquote:
Volgens mij niet nee..quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:38 schreef claire3500 het volgende:
Maar morgen hebben ze niks toch? Waarom halveren ze dan nu niet
Ze denken dat de FEBO hun wel wat toestopt morgenquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:38 schreef claire3500 het volgende:
Maar morgen hebben ze niks toch? Waarom halveren ze dan nu niet
Ja helaas doen ze dat ook nog. Weer blikjes gooien en dan zijn de prijzen: bestellen bij thuisbezorgd zodat ze eten hebben morgen. En ook nog boodschap bestellen voor de rest van de week.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze denken dat de FEBO hun wel wat toestopt morgen
ze is de enige slimme daarmeequote:Op maandag 3 oktober 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
Esther bewaard alvast wat voor morgen.
[ afbeelding ]
quote:
OH JAAA dat word dan wat. Als het weg is dan gaat ze los!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar waar gaat ze het bewaren.
In de koelkast? dikke kans dat het morgen weg is
precies pfff nu al drama op komst. Hoop dat de alarm afgaat en eliminatie is morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
En morgen mensen miepen dat zij wel kan eten
Onder haar kussen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar waar gaat ze het bewaren.
In de koelkast? dikke kans dat het morgen weg is
Rupert had het er eerder over met Maddyquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:46 schreef claire3500 het volgende:
Is er vanavond een debat tussen Maddy en Janet?
Oh oke :-). Voor de streams/ons hoop ik van wel..quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupert had het er eerder over met Maddy
Maar volgens mij is daar verder niet op doorgegaan
Precies maar Febo die hun pampert zal wel een spel verzinnen waardoor ze in de avond alsnog eten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ze morgen alsnog een spel hebben dan moeten ze de boodschappen nog bestellen, dus alsnog geen eten
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gatver
Dikke bruine bonen in haar andere oor
Niet te doen, vooral het tempo niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft haar bordje leeg,verder met stoken en roddelen.
Ze kan ook niks anders dan dat.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft haar bordje leeg,verder met stoken en roddelen.
Boef, dat is een instant noedels fabrikant.quote:
Is niet veel, maar beter iets dan niets.quote:
Ik heb altijd Yum Yum in huis.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
nudel van yum yum ik snap gee ball
met de mak je toch geen pasta
quote:
als je het gevonden heeft moet je dat meldenquote:
Ik hoop echt op even honger. Ze kijken niet vooruit en dat is dom. Misschien leren ze ervanquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies maar Febo die hun pampert zal wel een spel verzinnen waardoor ze in de avond alsnog eten hebben
dun haarquote:
Waren noedels van de Jumbo huismerk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
nudel van yum yum ik snap gee ball
met de mak je toch geen pasta
Alles dun aan haarquote:
ook de liefde voor bern?quote:
Cutequote:
Voor liefde heb je warmte nodigquote:
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff doet vriendelijk, hij scoort weer een beetje bij me
ik willt nur weten welke zort nudel dat zijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren noedels van de Jumbo huismerk.
quote:
Jumbo noedelsquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt nur weten welke zort nudel dat zijn
OH ER IS LICHTquote:
woknoedelsquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt nur weten welke zort nudel dat zijn
quote:
Maar niemand thuis lijkt het.quote:
Bern moet erin, dan is er iemand thuisquote:
oke dus chinesischquote:
Alles bij elkaar. Het streamen, laatste BB vond ik ook niets. Maar dit is cos ..dus offtopicquote:
Wie niet ....quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eunice heeft volgens mij een oogje op Jeff
quote:
quote:
nee hoezo?quote:
Misschien ben ik raar, maar ik begrijp dat echt nietquote:
Jij hebt meestal gelijk.quote:
Zijn hartje stopte met kloppenquote:
Geen geld daar, duivengehakt vandaag.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen geld daar, duivengehakt vandaag.
Het is nog niet uit haar hoofd gepraat? Die arme meid gaat traantjes laten of boos worden als iemand haar afkraaktquote:
Dat is het risico, zo vlak naast een vliegveld en een kartbaanquote:
Zij niet alleen denk ik, er zijn daar wel een paar met een tres petit incasseringsvermogenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nog niet uit haar hoofd gepraat? Die arme meid gaat traantjes laten of boos worden als iemand haar afkraakt
Mij.quote:
Klopt, maar die hebben niet dat ideequote:Op maandag 3 oktober 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij niet alleen denk ik, er zijn daar wel een paar met een tres petit incasseringsvermogen
de duif was toch niet meer in de loods heeft 3quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn hartje stopte met kloppen
Ze moeten meedoenquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben niet dat idee
Haske morsdood.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de duif was toch niet meer in de loods heeft 3
dagen niemand gezien
hoezo weten ze dat nu?
Wahahahaha jaquote:
snap geen ball is dat norwegisch?quote:
Nope, gewoon Nederlandsquote:
quote:
oh whahahahahahahah lekker snuggerquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Boef, dat is een instant noedels fabrikant.
Ze kregen de duif via de post terug in 'n klein wit doosjequote:Op maandag 3 oktober 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de duif was toch niet meer in de loods heeft 3
dagen niemand gezien
hoezo weten ze dat nu?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
zei dat jemand op stream dat de dier dood is?
Postduifquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kregen de duif via de post terug in 'n klein wit doosje
De boerderij die verder op staatquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
is niet waar hoor
de duif is helemaal niet dood
die is gewoon terug naar huis
preciesquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De boerderij die verder op staat
man ben je domquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kregen de duif via de post terug in 'n klein wit doosje
Misschien was hij daar idd ontsnapt..quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
precies
en daar zit hij samen met al zijn duivenvriendjes
Oke misschien weet ik helemaal niet maar hij is en komt het plaatje van google......maar laat me nou denken dat het oke is met de duifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:37 schreef spapaars het volgende:
gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |