Nou dan wachten we maar af wat ze gaat doenquote:
Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:02 schreef claire3500 het volgende:
Wat zouden jullie een geweldig spel vinden in de loods
zo ziet het wel eruit he hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Korak het volgende:
Er ligt een dood mexicaans vrouwtje tegen Mirthe aan. Niemand heeft het in de gaten
Dat vond ik ook. Wat ik begreep hadden ze dat even express gedaan, ze vonden beetje spannend maar denk dat ze dat wel de volgende keer gaan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.
Huilen gok ikquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan wachten we maar af wat ze gaat doen
fear factor achtige spellenquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:02 schreef claire3500 het volgende:
Wat zouden jullie een geweldig spel vinden in de loods
Het is een Spelprogramma en zo wordt het ook verkocht, geen EmokutShow daar zijn andere Shows voorquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik vond over de streep wel heel leuk. Zou alleen wat diepgaander kunnen, iets meer ruimte voor persoonlijke verhalen en doorvragen.
Misschien kan iemand een doos tissues dan over het hek gooienquote:
Zo maar echt he. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de 'toon' van het jaar is. Dan gaan ze of letterlijk dood van verveling of ze vermoorden elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
Gut Febo laat de zoemer afgaan. Ze zitten allemaal dood te gaan op de bank
hahahahahah whahaha 'emokutshow' ja ik vond het ook erg leuk 'over de streep' sorryquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een Spelprogramma en zo wordt het ook verkocht, geen EmokutShow daar zijn andere Shows voor
Ja, zodra er een echte harde kwam, was het gelijk de Gamekiller.. niet meer doen dat zielleplukken in een Familie Showquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahah whahaha 'emokutshow' ja ik vond het ook erg leuk 'over de streep' sorry
Z'n buik hangt straks voor de knieën.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jeetje Berend ziet er echt slanker uit zeg. Lijkt wel 20 kilo afgevallen
Gaan ze ontsnappen?quote:
Ja ik vind het wel leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, zodra er een echte harde kwam, was het gelijk de Gamekiller.. niet meer doen dat zielleplukken in een Familie Show
whahahahahahha.Ja ik denk als hij serieus buikoefeningen gaan doen dan kan ie het wel weg trainen een jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Z'n buik hangt straks voor de knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |