Oh oke :-). Voor de streams/ons hoop ik van wel..quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupert had het er eerder over met Maddy
Maar volgens mij is daar verder niet op doorgegaan
Precies maar Febo die hun pampert zal wel een spel verzinnen waardoor ze in de avond alsnog eten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ze morgen alsnog een spel hebben dan moeten ze de boodschappen nog bestellen, dus alsnog geen eten
quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gatver![]()
Dikke bruine bonen in haar andere oor
Niet te doen, vooral het tempo niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft haar bordje leeg,verder met stoken en roddelen.
Ze kan ook niks anders dan dat.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft haar bordje leeg,verder met stoken en roddelen.
Ik heb altijd Yum Yum in huis.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
nudel van yum yum ik snap gee ball
met de mak je toch geen pasta
Ik hoop echt op even honger. Ze kijken niet vooruit en dat is dom. Misschien leren ze ervanquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies maar Febo die hun pampert zal wel een spel verzinnen waardoor ze in de avond alsnog eten hebben
Waren noedels van de Jumbo huismerk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
nudel van yum yum ik snap gee ball
met de mak je toch geen pasta
Alles dun aan haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |