Zoals altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Vond er niks moois aan. Het kampioenschap was definitief dood vanaf hier en die Hamilton mazzelde weer eens naar de overwinning.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooi was dit manjammer van Verstappen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Zou wel een beastprestatie zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Niet mee eens. Laat ze er maar voor werken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Waarbij sommigen zo weinig van bedrijfsvormen afweten dat ze zichzelf directeur noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ben ik daarvoor van de squashbaan naar huis geracet.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Tuurlijk, het vreemde is alleen dat je de boel aankondigt voor over meer dan een uur. Nul flexibiliteit in deze sport, in plaats van 'goed, er kan nu gereden worden, we gaan gereed maken, start over 20 minuten.'quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Vermoeiende kerels heb je wel eens in de wereld in en rondom de F1.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.
Man man man.
Je bedoelt dat jouw medemod een sok opvreet?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel een beastprestatie zijn
Eigenlijk overal welquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vermoeiende kerels heb je wel eens in de wereld in en rondom de F1.
quote:
Ook dat zal wel gebaseerd zijn op hoe snel de baan opdroogt, anders hadden ze het vast eerder gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, het vreemde is alleen dat je de boel aankondigt voor over meer dan een uur. Nul flexibiliteit in deze sport, in plaats van 'goed, er kan nu gereden worden, we gaan gereed maken, start over 20 minuten.'
Ja, maar wil je racen zien, of botsautotje waarbij 50% achter de safetycar plaatsvind.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Laat ze er maar voor werken.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw medemod een sok opvreet?
Ja, dat zou wel een prestatie zijn
Iedereen rijdt op inter he?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Mention mij even als ze echt gaan beginnen.quote:
Een baan waarop geracet wordt droogt sneller op. Daarbij schuiven de auto's lekker door elkaar, waardoor je meer actie krijgt wanneer het droger wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Ook dat zal wel gebaseerd zijn op hoe snel de baan opdroogt, anders hadden ze het vast eerder gedaan.
[..]
Ja, maar wil je racen zien, of botsautotje waarbij 50% achter de safetycar plaatsvind.
amateursquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Mention mij even als ze echt gaan beginnen.
Ik ga broodjes halen bij de Lidl.
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Worden de auto's eigenlijk straks bijgetankt of duurt de race korter?
Waarom zou je moeten bijtankenquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Tanken mag alleen in de pitbox toch? Dan denk ik dat ze er vooraf genoeg in gegooid hebben voor deze droogrondjes.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Wat zegt de radar?quote:
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebbenquote:
Er past meer in de tank dan nodig is tijdens een natte/vochtige racequote:Op zondag 2 oktober 2022 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebben
oh ja, ze rijden minder hard en zetten minder strakke tijden neer, verbruiken dus ook minder.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er past meer in de tank dan nodig is tijdens een natte/vochtige race
Er is brandstof genoeg, niet precies afgetankt zoals bij de kwalificatie. In de race hou je altijd een paar liter extra over die je kan inzetten voor een iets rijkere verbranding, dus dat is nu wellicht iets minder.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebben
Kim Holland is jaloers.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat vNat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat
Nat Nat Nat
hoevaak ik dat woord niet gehoord heb
Waarom vraag je dat?quote:
Omdat het totaal nutteloos is, zoals de meeste screens/GIFs die je plaatst.quote:
Sow!quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat het totaal nutteloos is, zoals de meeste screens/GIFs die je plaatst.
Dat wisten ze vóór 14u ook al niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay weten ze ook niet meer hoe ze het vol moeten lullen.
SOWquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Jouw teksten zijn interessantquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is nu droog, water is natquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay weten ze ook niet meer hoe ze het vol moeten lullen.
paar meter maarquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Daniel Ricciardo staat ver verwijderd van zijn normale start posities.
Ehhhh...
Rapper is niet zo rap van begrip, amai Gertjuh.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:45 schreef wdn het volgende:
Will.i.am
LOL .... "out of all the racers he is the best in the rain"
Die kijkt nooit F1
Ben benieuwd naar het statement van de FIA/Pirelli.quote:
Bocht 17 ligt vol water volgens Mickquote:
Inkakken is bijpakken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Buxton is buiten adem met zijn ADHD gedoe ....
Nee voor. Tv ligt achterquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:50 schreef wdn het volgende:
Hmm ik heb een interview met Toto
Lig ik achter?
Wat gaan we dan kijken?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al bijna geen zin meer in de race
DUURT TE FUCKING LANG
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al bijna geen zin meer in de race
DUURT TE FUCKING LANG
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
Is het al bekend of we staande of rollende start doen?
Staande start.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
Denk staande. Een gewone startquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
Neequote:Op zondag 2 oktober 2022 14:50 schreef wdn het volgende:
Hmm ik heb een interview met Toto
Lig ik achter?
City - Unitedquote:
Beste slechtste film ooit.quote:
Dat heeft ie vast niet zelf bedachtquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto bij F1TV weet ook echt niet meer waar hij het over moet hebben.
Voor de vierde keer nu gaat het over hoe ongekend het publiek is in Singapore; dit komen ze nergens anders zo tegen.
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef schommelstoel het volgende:
Was dat will iam achter Lando?
Beetje popie joopie
dat ze die man nog niet ontslagen hebben ...quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto bij F1TV weet ook echt niet meer waar hij het over moet hebben.
Voor de vierde keer nu gaat het over hoe ongekend het publiek is in Singapore; dit komen ze nergens anders zo tegen.
Dat de omstandigheden moeilijk zijn etc etc.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat zegt die? Kijk F1TV dus gemist.
Ja heb ik vaker gehoord ja. Terwijl dat hier helemaal niet gebruikelijk is om je titel voor je naam te benoemenquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Typisch Duits. Hechten ze heel veel waarde aan. Bron: ik werk voor een Duits bedrijf.
Dus de ene kiest Perez, de andere Alonso en de laatste denkt Hamiltonquote:
wees blij dat je het een keer volhoudtquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben het wachten BEU.
Maar goed ik ga alsnog wachten.
Goede kans, gezien zijn tempo gisteren.quote:
Moeten ze ook iet van het regenwater drinkenquote:
Reversed grid?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
3 man denken dat Lewis gaat winnen ......
Chicka denkt Russell
Of... Sky?quote:
Ze weten dat drugs verboden is in Singaporequote:Op zondag 2 oktober 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
3 man denken dat Lewis gaat winnen ......
Chicka denkt Russell
Ik boycot Viaplay.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Of... Sky?
En er zijn meerdere kanalen audio om te kiezen, dus ik hoef niet per se Sky te luisteren, zit ook wel vaak BBC 5 Live te luisteren bij de beelden van F1 TV.
Zelf heb ik dat gevoel bij Viaplay... moet ik dat nou serieus nemen...?
Het gaat regenen.quote:
Hij start vanaf P3, heeft er het hele weekend goed bijgezeten en heeft een gouden pik.quote:
Minimaal 18. Een drupje regen en er komt een rode vlag.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
De echte vraag is hoeveel er vandaag finishen
Schumacher, Stroll, Latifi en Tsunoda in ieder geval niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
De echte vraag is hoeveel er vandaag finishen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Schumacher, Stroll, Latifi en Tsunoda in ieder geval niet.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Minimaal 18. Een drupje regen en er komt een rode vlag.
Zit er puur voor de diversiteit denk ik...quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die Lawrence Barretto maar eng.
Kan zeker, het is alleen wel zo dat ze al hele seizoen bij iedere GP roepen dat Lewis deze wel eens zou kunnen gaan winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij start vanaf P3, heeft er het hele weekend goed bijgezeten en heeft een gouden pik.
Zo heel gek is die gedachte toch niet deze zondag?
A-z dus 26quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel plannen heeft Ferrari dit keer klaar liggen?
jup, bel de sleepwagen maar vastquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef Predator40 het volgende:
gridstart.....dat word helemaal een drama
Checo en Leclrec vallen uit, Max wint.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
Stroll, Yuki, Bottas, Gasly en Ocon vallen uit
Ik voorspel sws een rampogingquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie Lewis wel in de eerste bocht er al uit liggen omdat hij te gierig gaat zijn.Hopelijk blifjt Max wel uit alle rotzooi.
Heel mooi inderdaad lolquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:02 schreef Maanvis het volgende:
"Dat zagen we vorig jaar" Nelson bij een fragment uit 2019
checo kan natuurlijk vol risico de eerste bocht in gaan, of hij pakt de kop en als het uithuilen wordt is het voor RBR ook niet slecht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Checo en Leclrec vallen uit, Max wint.
WDC 2022
Misschien heeft 'ie vorig jaar een herhaling teruggekeken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:02 schreef Maanvis het volgende:
Genoeg om er een potje van te maken lolquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel plannen heeft Ferrari dit keer klaar liggen?
Je vergat er question? achter te typenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Genoeg om er een potje van te maken lol
De Turkse lire dondert wel lekker naar beneden.quote:
kansloos WEERquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:02 schreef Maanvis het volgende:
Het is inmiddels bijna standaard. Dus nee, die was niet vergetenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je vergat er question? achter te typen
Bij Latifi in de auto zonder riemen, dan heb je pas echt lef!quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:00 schreef Sally het volgende:
Latifi via Baord:
moeten de riemen verstellen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Latifi in de auto zonder riemen, dan heb je pas echt lef!
Dan onderin op het tandwieltje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Mensen met ervaring met f1tv... kan ik pas nederlands commentaar kiezen tijdens de race?
Ik kan de stream wel op international zetten, maar vind nergens de optie om taal te kiezen.
Ja, onderaan, of op het wieltje Instellingen - bij AUDIO.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Mensen met ervaring met f1tv... kan ik pas nederlands commentaar kiezen tijdens de race?
Ik kan de stream wel op international zetten, maar vind nergens de optie om taal te kiezen.
Je had me in de eerste helft.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mayhem in bocht 1, herstart en easy win voor VER. Kampioen, tot woensdag bekend gemaakt wordt dat RB 30 miljoen te veel heeft uitgegeven en geschrapt wordt uit de 2021 uitslag en VER 130 punten aftrek krijgt voor dit jaar.
Kan vanaf het begin. Op het tandwieltje klikken en dan audio.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Is ook een apart topic voor, mocht die niet hier beantwoordt worden.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Tandwieltje klikken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Coronel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ben benieuwd wie 'm als eerste de muur in jaagt
tot over 4 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Tijd voor de Livetiming en zulks
Ik zie jullie hier wel weer als ik iets te schelden heb of zo
Betere optie: Nederlands commentaar ontwijken.quote:
volgens mij met tandwielquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mayhem in bocht 1, herstart en easy win voor VER. Kampioen, tot woensdag bekend gemaakt wordt dat RB 30 miljoen te veel heeft uitgegeven en geschrapt wordt uit de 2021 uitslag en VER 130 punten aftrek krijgt voor dit jaar.
quote:
Hoaxquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die rijdt niet tegen muren maar tegen brandweerwagens.
OP het wieltje onder in het scherm klikken, daar kan je de taal slecterenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Refragmental het volgende:
quote:
quote:
Ja, die shit heb ik dus niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, onderaan, of op het wieltje Instellingen - bij AUDIO.
Punten maken is genoeg voor hem.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:11 schreef wdn het volgende:
Russel krijgt een penalty voor pit lane speeding
Hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:11 schreef wdn het volgende:
Russel krijgt een penalty voor pit lane speeding
hij moest nog poepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |