Zoals altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Vond er niks moois aan. Het kampioenschap was definitief dood vanaf hier en die Hamilton mazzelde weer eens naar de overwinning.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooi was dit manjammer van Verstappen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Zou wel een beastprestatie zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Niet mee eens. Laat ze er maar voor werken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Waarbij sommigen zo weinig van bedrijfsvormen afweten dat ze zichzelf directeur noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ben ik daarvoor van de squashbaan naar huis geracet.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Tuurlijk, het vreemde is alleen dat je de boel aankondigt voor over meer dan een uur. Nul flexibiliteit in deze sport, in plaats van 'goed, er kan nu gereden worden, we gaan gereed maken, start over 20 minuten.'quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Vermoeiende kerels heb je wel eens in de wereld in en rondom de F1.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.
Man man man.
Je bedoelt dat jouw medemod een sok opvreet?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel een beastprestatie zijn
Eigenlijk overal welquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vermoeiende kerels heb je wel eens in de wereld in en rondom de F1.
quote:
Ook dat zal wel gebaseerd zijn op hoe snel de baan opdroogt, anders hadden ze het vast eerder gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, het vreemde is alleen dat je de boel aankondigt voor over meer dan een uur. Nul flexibiliteit in deze sport, in plaats van 'goed, er kan nu gereden worden, we gaan gereed maken, start over 20 minuten.'
Ja, maar wil je racen zien, of botsautotje waarbij 50% achter de safetycar plaatsvind.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Laat ze er maar voor werken.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw medemod een sok opvreet?
Ja, dat zou wel een prestatie zijn
Iedereen rijdt op inter he?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Mention mij even als ze echt gaan beginnen.quote:
Een baan waarop geracet wordt droogt sneller op. Daarbij schuiven de auto's lekker door elkaar, waardoor je meer actie krijgt wanneer het droger wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Ook dat zal wel gebaseerd zijn op hoe snel de baan opdroogt, anders hadden ze het vast eerder gedaan.
[..]
Ja, maar wil je racen zien, of botsautotje waarbij 50% achter de safetycar plaatsvind.
amateursquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Mention mij even als ze echt gaan beginnen.
Ik ga broodjes halen bij de Lidl.
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Worden de auto's eigenlijk straks bijgetankt of duurt de race korter?
Waarom zou je moeten bijtankenquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Tanken mag alleen in de pitbox toch? Dan denk ik dat ze er vooraf genoeg in gegooid hebben voor deze droogrondjes.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Wat zegt de radar?quote:
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebbenquote:
Er past meer in de tank dan nodig is tijdens een natte/vochtige racequote:Op zondag 2 oktober 2022 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebben
oh ja, ze rijden minder hard en zetten minder strakke tijden neer, verbruiken dus ook minder.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er past meer in de tank dan nodig is tijdens een natte/vochtige race
Er is brandstof genoeg, niet precies afgetankt zoals bij de kwalificatie. In de race hou je altijd een paar liter extra over die je kan inzetten voor een iets rijkere verbranding, dus dat is nu wellicht iets minder.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat er nu rondjes worden gereden om de baan droger te maken, dat kost benzine terwijl ze op het eind minstens 1 liter over moeten hebben
Kim Holland is jaloers.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat vNat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat Nat
Nat Nat Nat
hoevaak ik dat woord niet gehoord heb
Waarom vraag je dat?quote:
Omdat het totaal nutteloos is, zoals de meeste screens/GIFs die je plaatst.quote:
Sow!quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat het totaal nutteloos is, zoals de meeste screens/GIFs die je plaatst.
Dat wisten ze vóór 14u ook al niet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay weten ze ook niet meer hoe ze het vol moeten lullen.
SOWquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Jouw teksten zijn interessantquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is nu droog, water is natquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Viaplay weten ze ook niet meer hoe ze het vol moeten lullen.
paar meter maarquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Daniel Ricciardo staat ver verwijderd van zijn normale start posities.
Ehhhh...
Rapper is niet zo rap van begrip, amai Gertjuh.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:45 schreef wdn het volgende:
Will.i.am
LOL .... "out of all the racers he is the best in the rain"
Die kijkt nooit F1
Ben benieuwd naar het statement van de FIA/Pirelli.quote:
Bocht 17 ligt vol water volgens Mickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |