Dan moet je hem ook openen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
we raakten al in paniek zonder cos
We zaten op jou te wachtenquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
we raakten al in paniek zonder cos
Die is niet helemaal goed hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Esther tegen Nadir: het is al een paar dagen geleden dat ik een poepje heb gedaan...
quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Esther tegen Nadir: het is al een paar dagen geleden dat ik een poepje heb gedaan...
Nee, een paar dagen zonder poepje doen is niet helemaal goedquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is niet helemaal goed hoor..
Oeh, ik wil ze ook zien.. maar waar?quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed om te zien dat er weer naar de uurfilmpjes wordt gekeken ...
Is mijn moeite niet voor niets ...
Laat maar komen .. ik woon wel richting haar huisquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen komt Wanda achter je aan
Dat is toch nog best netjes ipv die Tokkies die van zich af lopen te schijten terwijl ze in een gesprek met je zittenquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom dit delen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch nog best netjes ipv die Tokkies die van zich af lopen te schijten terwijl ze in een gesprek zitten
ik lig in en deuk hierquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
Mijn poep wilt er niet altijd gemakkelijk uitgaan.. aldus Esther. Vrouw.. hou op..
Van de week zat er ongesteldheid' op de wc potquote:
Hoe opquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de week zat er ongesteldheid' op de wc pot
Waarom weet ik dit
Heeft indruk gemaakt kennelijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
Was dat voor of na het keukendoekje?quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
indruk??? De hele groep was over de zeik!! Bloed ...quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft indruk gemaakt kennelijk
Op jou, en op de pot
Veel! Kennelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
indruk??? De hele groep was over de zeik!! Bloed ...
Rep Roer iedereen daar in shock Wat denk dat dat met mij doet?
Ik wil dat liever ook niet wetenquote:
Ik vond dat best interessantquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil dat liever ook niet weten
Dat was mijn punt
Vandaag weer.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
Whut?quote:
Blijkbaar, KimK was vandaag de gelukkige die schoonmaakdienst had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Whut?
Het is al bekend in de groep dat dit laatst een feit was, en dan is er nog steeds iemand die het achterlaat?
Dat kan maar dat was Mangalies vraag nietquote:
Ff dna onderzoekje..quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Whut?
Het is al bekend in de groep dat dit laatst een feit was, en dan is er nog steeds iemand die het achterlaat?
Ik ga maar niet zeggen wie ik er van verdenkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, KimK was vandaag de gelukkige die schoonmaakdienst had.
Da's waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan maar dat was Mangalies vraag niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geel voor een geel spoor, rood voor een rood spoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:15 schreef D. het volgende:
Kwark is op! Kom maar met de onsmakelijke praat!
Ow, wacht...
Waar herken ik die aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?
Gok eens..quote:
Volgens mij hangen er nu rollen wc papier in de toiletten ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?
Ahh toch wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hangen er nu rollen wc papier in de toiletten ...
Borsten.quote:
Eric en Myrthe hebben van de week .. wc-rol hangers gemonteerd in de wcsquote:
Die hadden ze serieus nog niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eric en Myrthe hebben van de week .. wc-rol hangers gemonteerd in de wcs
Het Klusteam doet ook nog andere zaken dan alleen deuren dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eric en Myrthe hebben van de week .. wc-rol hangers gemonteerd in de wcs
Niet persoonlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Wim Vroege ... je kent hem ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien bewust. Het is ook allemaal sober ingericht dat sanitair en keuken. Die muur in de keuken, die staat nog volledig in de grondverf. Denk dat hier nog wel wat mee gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hiep Hiep Hoeraquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weleens een leverworst gewonnen?....[ afbeelding ]
Hij is de meterkast? Eh, kastmeter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend loopt de kast op te meten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Leila.. En wie is die andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Is er nog wat gebeurt dan op een eitje na ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er nog verzoeken zijn voor fragmenten van de laatste 24 uur hoor ik het graag ...
Opnames zien er stabiel uit.
Heb echt geen idee, was zelf 5 dagen offline .....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat gebeurt dan op een eitje na ?
Ik heb het ook gemist maar geloof het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb echt geen idee, was zelf 5 dagen offline .....
nee ... heeft het ingetrokken las ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las dat Martin wil vertrekken, is dat nog steeds actueel ?
Okay, dank jequote:
Nee , ze moesten vandaag ff tot de orde geroepen worden , en kregen een lesje conflicthantering voor groep 4quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las dat Martin wil vertrekken, is dat nog steeds actueel ?
is dat deze wim , " hey de Tamponquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie met enige regelmaat dat mensen in de cos vragen hoe iets zit en dan denk ik, kijk in het filmpjes topic of in de streamverslagen of zo, het wordt ondergewaardeerd waardoor de zin er in minder wordt hč. Jij hebt een hele lange adem.quote:
Utopia Wim , de klusjesman... ja volgens mij diequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat deze wim , " hey de Tampon
is nog warm??
die komt daar niet, weet je nog als hij de delquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Utopia Wim , de klusjesman... ja volgens mij die
Hij vond alles, maar zijn bedrijf heeft ook deze loods gebouwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
die komt daar niet, weet je nog als hij de del
van de schrobber gevonden heeft
Dank voor je support, en ja ik heb een hele lange adem ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zie met enige regelmaat dat mensen in de cos vragen hoe iets zit en dan denk ik, kijk in het filmpjes topic of in de streamverslagen of zo, het wordt ondergewaardeerd waardoor de zin er in minder wordt hč.
Jij hebt een hele lange adem.
achzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vond alles, maar zijn bedrijf heeft ook deze loods gebouwd
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor je support, en ja ik heb een hele lange adem ....
Ik plaats geen linkjes meer in dat topic omdat ze dan snel verwijderd worden.
Je wordt toch ook kinderachtig in deze rls.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet heel goed hoe hij zijn grap bedoelt , heus wel ,En ze zijn volwassen mensen
Maar even mezelf voor het eerst promoten uhum, ik heb in de streamverslagen een kort verslag over vanochtend neergepend. Puur theoretisch hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb de ochtend gemist vandaag , maar geloof het wel zo te horen
Bijslapen hč. See you.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst 20-23 uur staat online, en een gedeelte van 07-11 uur, welterusten ..
Oh sorry ... ik weet dat ze er zijn .. kijk er te weinigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar even mezelf voor het eerst promoten uhum, ik heb in de streamverslagen een kort verslag over vanochtend neergepend. Puur theoretisch hoor.
npquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry ... ik weet dat ze er zijn .. kijk er te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben vorige week begonnen met kijken, maar ben Jef zijn toneelstukjes en drama ook wel zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet heel goed hoe hij zijn grap bedoelt , heus wel ,En ze zijn volwassen mensen
Is nep . Zal wel een spel zijn met wat verstopte wijze lessen over zelfreflectiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oei weer fittie tussen Erik en Wendy. Wendy heeft weinig empathie voor Erik.
Hij verveelt zich gewoon te pletter. Ik val hem nog niet af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met kijken, maar ben Jef zijn toneelstukjes en drama ook wel zat.
Elke dag hetzelfde gemeut over Martin en 'de groep'. Lekker naar huis
Erik en nep doen? Vast genoeg toneelstukjes maar op dit uur dan ook nog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is nep . Zal een spel zijn met wat verstopte wijze lessen
Ik ook met kijken, dus geef hem geen ongelijk. Maar hij is gewoon bewust aan het stoken. Dat is even leuk, maar inmiddels ook niet meer leuk. Hij is gewoon nep en heeft het niet naar zijn zin. Lekker naar huis danquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij verveelt zich gewoon te pletter. Ik val hem nog niet af.
Waarom niet ? Het is werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Erik en nep doen? Vast genoeg toneelstukjes maar op dit uur dan ook nog?
het gaat over een fittie, freaky je bent een betweter haha :-Pquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Is geen fittie, Berend zit te roddelen over Erik
Ja, die neem ik nu op, kon ook al geen fittie vinden op stream 1 .....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Is geen fittie, Berend zit te roddelen over Erik
eeej jij begon met de term fittie op welke stream, nondeju, waha....thanks wederom voor het opnemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die neem ik nu op, kon ook al geen fittie vinden op stream 1 .....
Er is ook niets aan de hand. Maar het is daar zo saai, dat ze maar blijven doormeuten over dingen die een week geleden gebeurd zijn. Ik had daar allang vrijwillig de deur uitgelopen. Maar het miljoen verdien je door dit soort geneuzel te trosteren.quote:
En daarom is Jeffrey zo recalcitrant aan het doen. Ik denk dat ik dat ook zou doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is ook niets aan de hand. Maar het is daar zo saai, dat ze maar blijven doormeuten over dingen die een week geleden gebeurd zijn. Ik had daar allang vrijwillig de deur uitgelopen. Maar het miljoen verdien je door dit soort geneuzel te trosteren.
Dit gebeurde in Utopia, Big Brother. Als je geen zin hebt in regeltjes van een programa moet je lekker naar huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En daarom is Jeffrey zo recalcitrant aan het doen. Ik denk dat ik dat ook zou doen.
Hij volgt nog steeds de regeltjes maar gaat er op zijn manier mee om. 24 uur naar volgzame schaapjes zitten kijken, bččh, bččh. Hoe hij er op reageert, hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit gebeurde in Utopia, Big Brother. Als je geen zin hebt in regeltjes van een programa moet je lekker naar huis.
Echt ben al het theater van Jeffrey wel zat
Ik denk dat dat de bedoeling is, dat men op een gegeven moment uit de pot geld gaan halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
Ik zeg 2000Ī uit de pot halen en gaan voor een tijdje .... Het lullige is dan dat de FEBO denkt ... " jullie hebben nog geld , dus ook geen verdien opdrachten de komende 2 weken ... " ok 3 eliminaties dan maar .. wat minder zielen te voeden
Geeft gelijk weer vet reuringquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de bedoeling is, dat men op een gegeven moment uit de pot geld gaan halen.
sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er nu echt vandoor, 0900-1500 staat online ... good night
Hij is toch gewoon eerlijk dat hij zegt dat hij met het grootste gedeelte van de inwoners niets heeft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:53 schreef Poesjuh het volgende:
De heren Berend en Jeff wachten ergens op lijkt wel....
En Berend stond niet voor niets de kast op te meten lijkt me
Oh Jeff vindt het weer een kut groep
Nu wel maar hij opende letterlijk met de opmerking dat hij het een kut groep vindtquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon eerlijk dat hij zegt dat hij met het grootste gedeelte van de inwoners niets heeft.
suikerwater is mij verteld weken geledenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:59 schreef Poesjuh het volgende:
En is daar en fles vodka in huis??
In de keuken goot men vandaag steeds dingen bij hun koffie. Doorzichtige fles en doorzichtig en drank. Nadir zag ik ingieten, en hij gaf ook zon beker aan Jeff net een knipoog. Drinken die mensen de hele dag stiekem?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Weer veel te vroeg wakker dus dat wordt uren staren naar slapende mensen.
Erik komt er pas uit als hij licht door de kieren ziet komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
iedereen slaapt nog zeker, zelfs onze Erik
Dat gaat steeds later worden dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Erik komt er pas uit als hij licht door de kieren ziet komen.
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 06:45 schreef Seattle het volgende:
Morning allen! Nog een lid van de ochtendploeg meldt zich. Ben gisteren in slaap gevallen tijdens het streamen. En vervolgens eigate gemist. Nou ja, het zal wel. Las hier ergens dat het gescript leek. Iemand dit gezien?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?
edit:
Bedoel je dit? (Uit het filmpjes topic)
Ja dat bedoelde ik! Denk jij dat het gescript is?
Nee denk niet dat het gescript is. Ze hebben het al tijden over dat het maar een saaie schrale bedoeling is. Ze willen de boel opstoken.quote:
Gaat ook weer een nachtkaars worden zoals alle "Gates" daar.. en paar uur egotrippen en mekkeren en over tot de orde van de dag.. stierlijk vervelend de hele dag liedjes hummen voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het gescript is. Ze hebben het al tijden over dat het maar een saaie schrale bedoeling is. Ze willen de boel opstoken.
Ik denk wel dat het straks gewoon door gaat als ze weer wakker zijn. Lekker regenachtig weer dus iedereen op elkaars lip en dan iedereen pissed off over dat ei.
Heb er zin in.
2 uur lang over een eiquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?
edit:
Bedoel je dit? (Uit het filmpjes topic)
Gatverquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:05 schreef spapaars het volgende:
Ze zeggen dat ik stink.
Opgestaan, toilet geweest, geschoren en dat alles zonder een druppel water te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vroeg ontbijtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:35 schreef spapaars het volgende:
Als dit achter een spoiler moet lees ik het wel
[ afbeelding ]
Vandaar dat hij de kast aan het opmeten was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend c.s. waren van plan om 1 koelkast in de kast te zetten en die kast dicht te schroeven. Ik lees dat ze wel wat voorwerk hebben gedaan, maar het plan is nog niet uitgevoerd.
Met Wendy gaat het ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Eric heeft ruzie met iemand en hij vraagt Jasper om raad hoe te communiceren met iemand.
Gaat dit om Kenzy?
Die is best heel ongeduldig met Eric
Hebben deze twee zich aangemeld als de nieuwe manager?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:29 schreef spapaars het volgende:
Humorloze droogkloot maakt het ongedaan.
[ afbeelding ]
Je moet wat als er niet voldoende eten isquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:35 schreef spapaars het volgende:
Als dit achter een spoiler moet lees ik het wel. en Erik blijft levenslang vrijgezel.
[ afbeelding ]
Nee het gaat nu om Wendy.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Eric heeft ruzie met iemand en hij vraagt Jasper om raad hoe te communiceren met iemand.
Gaat dit om Kenzy?
Die is best heel ongeduldig met Eric
Madeleine en Janet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben deze twee zich aangemeld als de nieuwe manager?
Bij de meeste mannen wat andersquote:
Wie denk jij dat de beste is?quote:
Janet had het beste verhaal maar Madeleine is het leukste voor de streams.quote:
Nou ja zeg.quote:
Dan moeten ze maar voor Madeleine gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet had het beste verhaal maar Madeleine is het leukste voor de streams.
Woensdag gaan we het zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar voor Madeleine gaan.
Adreline dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:21 schreef mootie het volgende:
Ik haat het dat Isaac rosh zegt.
Hij zou daar een boek willen schrijven.
Boekenwijsheid.quote:
Hebben ze het wel zelf moeten betalen van hun huishoudgeld?quote:
Niks over gehoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze het wel zelf moeten betalen van hun huishoudgeld?
Anders klopt het hele verhaal niet meer.
Zeker beter dan die Derrick bril.quote:
Lijkt me een leesbril. Ze had vast ook wel een reservebril bij zich.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jan Willem had een extra bril bij zich. Die heeft hij aan Esther gegeven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spontaan over de schutting naar binnen gewaaid.quote:
update 2quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jan Willem had een extra bril bij zich. Die heeft hij aan Esther gegeven.
Prima te verstaan. Ze zegt wederom goede dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda doe even je zender om muts, ik hoor je niet
Ik heb oordopjes in maar versta er niet veel vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima te verstaan. Ze zegt wederom goede dingen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
Wanda is helemaal over de zeik over dat ei.
Ei-gate is nog niet over.
Wordt al geregeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in maar versta er niet veel van
Thx namens de febo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda doe even je zender om muts, ik hoor je niet
Dat vind ik altijd zo saai.quote:
Yep,is eigenlijk voor zijn loep.quote:
is het mexx zonder slip?quote:
Mexx met string Mario.quote:
dann zit de string in de kimme hoorquote:
Dat is het concept van een string.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann zit de string in de kimme hoor
Meer een Ruudje (BB1), die dook onder zijn bed om zich wat te ontladen.quote:
Hij is DJ bij Radio Emmen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:14 schreef mootie het volgende:
Gj is echt van het presenteren. Spektakel, gedoe, maandgedicht van Ruben.
En bedankt voor deze infoquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer een Ruudje (BB1), die dook onder zijn bed om zich wat te ontladen.
Kim kijkt graag in de spiegel.quote:
pijnlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ziet er raar uit dat masseren/knijpen....
3 uur muziek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:38 schreef HiDiHo het volgende:
Begrijp ik dat ze een feestje hebben vanavond?
3 uur..toemaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |