Goedemorgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Weer veel te vroeg wakker dus dat wordt uren staren naar slapende mensen.
Erik komt er pas uit als hij licht door de kieren ziet komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
iedereen slaapt nog zeker, zelfs onze Erik
Dat gaat steeds later worden dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Erik komt er pas uit als hij licht door de kieren ziet komen.
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 06:45 schreef Seattle het volgende:
Morning allen! Nog een lid van de ochtendploeg meldt zich. Ben gisteren in slaap gevallen tijdens het streamen. En vervolgens eigate gemist. Nou ja, het zal wel. Las hier ergens dat het gescript leek. Iemand dit gezien?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?
edit:
Bedoel je dit? (Uit het filmpjes topic)
Ja dat bedoelde ik! Denk jij dat het gescript is?
Nee denk niet dat het gescript is. Ze hebben het al tijden over dat het maar een saaie schrale bedoeling is. Ze willen de boel opstoken.quote:
Gaat ook weer een nachtkaars worden zoals alle "Gates" daar.. en paar uur egotrippen en mekkeren en over tot de orde van de dag.. stierlijk vervelend de hele dag liedjes hummen voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het gescript is. Ze hebben het al tijden over dat het maar een saaie schrale bedoeling is. Ze willen de boel opstoken.
Ik denk wel dat het straks gewoon door gaat als ze weer wakker zijn.Lekker regenachtig weer dus iedereen op elkaars lip en dan iedereen pissed off over dat ei.
Heb er zin in.
2 uur lang over een eiquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ei-gate? Zijn ze er achter dat er eieren gejat zijn?
edit:
Bedoel je dit? (Uit het filmpjes topic)
Gatverquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:05 schreef spapaars het volgende:
Ze zeggen dat ik stink.
Opgestaan, toilet geweest, geschoren en dat alles zonder een druppel water te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vroeg ontbijtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:35 schreef spapaars het volgende:
Als dit achter een spoiler moet lees ik het wel
[ afbeelding ]
Vandaar dat hij de kast aan het opmeten was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend c.s. waren van plan om 1 koelkast in de kast te zetten en die kast dicht te schroeven. Ik lees dat ze wel wat voorwerk hebben gedaan, maar het plan is nog niet uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |