Vandaag weer.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de week zat er ongesteldheid' op de wc pot![]()
Waarom weet ik dit
Whut?quote:
Blijkbaar, KimK was vandaag de gelukkige die schoonmaakdienst had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Whut?
Het is al bekend in de groep dat dit laatst een feit was, en dan is er nog steeds iemand die het achterlaat?
Dat kan maar dat was Mangalies vraag nietquote:
Ff dna onderzoekje..quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Whut?
Het is al bekend in de groep dat dit laatst een feit was, en dan is er nog steeds iemand die het achterlaat?
Ik ga maar niet zeggen wie ik er van verdenkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, KimK was vandaag de gelukkige die schoonmaakdienst had.
Da's waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan maar dat was Mangalies vraag niet
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geel voor een geel spoor, rood voor een rood spoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:15 schreef D. het volgende:
Kwark is op! Kom maar met de onsmakelijke praat!
Ow, wacht...
Waar herken ik die aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?
Gok eens..quote:
Volgens mij hangen er nu rollen wc papier in de toiletten ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Is de wc rol brigade al voorbij gekomen?
Ahh toch wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij hangen er nu rollen wc papier in de toiletten ...
Borsten.quote:
Die hadden ze serieus nog niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eric en Myrthe hebben van de week .. wc-rol hangers gemonteerd in de wcs
Het Klusteam doet ook nog andere zaken dan alleen deuren dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eric en Myrthe hebben van de week .. wc-rol hangers gemonteerd in de wcs
Niet persoonlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Wim Vroege ... je kent hem ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien bewust. Het is ook allemaal sober ingericht dat sanitair en keuken. Die muur in de keuken, die staat nog volledig in de grondverf. Denk dat hier nog wel wat mee gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Wim Vroege ... je kent hem ...
Hiep Hiep Hoeraquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je weleens een leverworst gewonnen?....[ afbeelding ]
Hij is de meterkast? Eh, kastmeter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:25 schreef Hendrik83 het volgende:
Berend loopt de kast op te meten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Leila.. En wie is die andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Is er nog wat gebeurt dan op een eitje na ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er nog verzoeken zijn voor fragmenten van de laatste 24 uur hoor ik het graag ...![]()
Opnames zien er stabiel uit.
Heb echt geen idee, was zelf 5 dagen offline .....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat gebeurt dan op een eitje na ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |