Ik heb het ook gemist maar geloof het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb echt geen idee, was zelf 5 dagen offline .....
nee ... heeft het ingetrokken las ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las dat Martin wil vertrekken, is dat nog steeds actueel ?
Nee , ze moesten vandaag ff tot de orde geroepen worden , en kregen een lesje conflicthantering voor groep 4quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las dat Martin wil vertrekken, is dat nog steeds actueel ?
is dat deze wim , " hey de Tamponquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Wim Vroege ... je kent hem ...
Ik zie met enige regelmaat dat mensen in de cos vragen hoe iets zit en dan denk ik, kijk in het filmpjes topic of in de streamverslagen of zo, het wordt ondergewaardeerd waardoor de zin er in minder wordt hč. Jij hebt een hele lange adem.quote:
Utopia Wim , de klusjesman... ja volgens mij diequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat deze wim , " hey de Tampon
is nog warm??
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Utopia Wim , de klusjesman... ja volgens mij die
Hij vond alles, maar zijn bedrijf heeft ook deze loods gebouwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]die komt daar niet, weet je nog als hij de del
van de schrobber gevonden heeft
Dank voor je support, en ja ik heb een hele lange adem ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zie met enige regelmaat dat mensen in de cos vragen hoe iets zit en dan denk ik, kijk in het filmpjes topic of in de streamverslagen of zo, het wordt ondergewaardeerd waardoor de zin er in minder wordt hč.
Jij hebt een hele lange adem.
achzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vond alles, maar zijn bedrijf heeft ook deze loods gebouwd
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor je support, en ja ik heb een hele lange adem ....![]()
Ik plaats geen linkjes meer in dat topic omdat ze dan snel verwijderd worden.
Je wordt toch ook kinderachtig in deze rls.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet heel goed hoe hij zijn grap bedoelt , heus wel ,En ze zijn volwassen mensen
Maar even mezelf voor het eerst promoten uhum, ik heb in de streamverslagen een kort verslag over vanochtend neergepend. Puur theoretisch hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb de ochtend gemist vandaag , maar geloof het wel zo te horen
Bijslapen hč. See you.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst 20-23 uur staat online, en een gedeelte van 07-11 uur, welterusten ..
Oh sorry ... ik weet dat ze er zijn .. kijk er te weinigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar even mezelf voor het eerst promoten uhum, ik heb in de streamverslagen een kort verslag over vanochtend neergepend. Puur theoretisch hoor.
npquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry ... ik weet dat ze er zijn .. kijk er te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben vorige week begonnen met kijken, maar ben Jef zijn toneelstukjes en drama ook wel zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet heel goed hoe hij zijn grap bedoelt , heus wel ,En ze zijn volwassen mensen
Is nep . Zal wel een spel zijn met wat verstopte wijze lessen over zelfreflectiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oei weer fittie tussen Erik en Wendy. Wendy heeft weinig empathie voor Erik.
Hij verveelt zich gewoon te pletter. Ik val hem nog niet af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met kijken, maar ben Jef zijn toneelstukjes en drama ook wel zat.
Elke dag hetzelfde gemeut over Martin en 'de groep'. Lekker naar huis
Erik en nep doen? Vast genoeg toneelstukjes maar op dit uur dan ook nog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is nep . Zal een spel zijn met wat verstopte wijze lessen
Ik ook met kijken, dus geef hem geen ongelijk. Maar hij is gewoon bewust aan het stoken. Dat is even leuk, maar inmiddels ook niet meer leuk. Hij is gewoon nep en heeft het niet naar zijn zin. Lekker naar huis danquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij verveelt zich gewoon te pletter. Ik val hem nog niet af.
Waarom niet ? Het is werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Erik en nep doen? Vast genoeg toneelstukjes maar op dit uur dan ook nog?
het gaat over een fittie, freaky je bent een betweter haha :-Pquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Is geen fittie, Berend zit te roddelen over Erik
Ja, die neem ik nu op, kon ook al geen fittie vinden op stream 1 .....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Is geen fittie, Berend zit te roddelen over Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |