Ik zeg ook 4. Jongens betekent minimaal 2 jongens, meisjes idem.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, je was dus gewoon onduidelijk, duidelijk.![]()
In dat geval zou ik zeggen vier, mits met gebogen armen.
Precies, want anders zou het zelfs met 1 kunnen.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zeg ook 4. Jongens betekent minimaal 2 jongens, meisjes idem.
Met zo’n eerste les is het al knap dat je überhaupt kunt remmenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit gewoon heel erg met het idee van 'moet ik dit nu al beter kunnen, vindt hij me mega slecht?'. Hij doet helemaal van, 'het is normaal dat je het nog niet kan, fouten maken mag', blablabla standaard riedeltje, maar als hij half geïrriteerd doet van 'waarom rem je zo hard?! Je moet wel in je baan blijven!!' etc. dan krijg ik toch gemixte signalen over hoe geduldig hij eigenlijk is
Dit lijkt me gewoon een teken van een gezonde Hollandse inborst.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:31 schreef Guanabana het volgende:
En de factuur is net binnen, dat is ook wel wat traantjes waard.
Is mens eigen, uiteindelijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:36 schreef Arizona het volgende:
Ik twijfel ook zo vaak over mijn eigen kunnen. Met die cursus ook, dan ben ik echt bang dat de andere cursisten veel slimmer zijn
Oh god. Die heb ik ook nog gehadquote:Op donderdag 29 september 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Hitkrant kon je vroeger Emile Ratelband om relatieadvies vragen
Jij hebt Emile Ratelband gehad?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh god. Die heb ik ook nog gehad
Met een elleboog per arm (toch het meest voorkokende aantal) blijft het hoekig met vier personenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, je was dus gewoon onduidelijk, duidelijk.![]()
In dat geval zou ik zeggen vier, mits met gebogen armen.
30 tot 40 lessen is vrij normaal als je meteen de eerste keer slaagt. Het zou heel raar zijn als aan het eind van les 1 al heel veel perfect gaat.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zit gewoon heel erg met het idee van 'moet ik dit nu al beter kunnen, vindt hij me mega slecht?'. Hij doet helemaal van, 'het is normaal dat je het nog niet kan, fouten maken mag', blablabla standaard riedeltje, maar als hij half geïrriteerd doet van 'waarom rem je zo hard?! Je moet wel in je baan blijven!!' etc. dan krijg ik toch gemixte signalen over hoe geduldig hij eigenlijk is
Maar je staat daar niet maar met alleen je elleboog. Het geheel van vingers naar hand via pols langs de elleboog door de schouder over de rug en terug aan de andere kant kan nog best een prima kromming geven.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een elleboog per arm (toch het meest voorkokende aantal) blijft het hoekig met vier personen
Was het de spanning?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, vooral ik die er niet mee kan omgaan
Tsjakka!quote:Op donderdag 29 september 2022 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hebt Emile Ratelband gehad?
quote:
De worst van Ratelbandquote:Op donderdag 29 september 2022 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
En met dat geestbeeld moet ik nu mijn nest in.
Van de voetbal? Zit er al schot (sorryquote:Op donderdag 29 september 2022 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was het de spanning?
Geeft niks. Ik heb vandaag ook gehuild, toen de wethouder, wijkregisseur (jawel, regisseur) en nog eoa ecologie medewerker bij ons waren om de problemen te bespreken.
Eh, de beste man heeft toch rijlessen aan mensen met faalangst, ADD enz?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit ging niet over het trainingsveld, maar over overlast van hangjeugd en vissers.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van de voetbal? Zit er al schot (sorry) in de zaak?
Kotor was het openingsplaatje in het landentopic van Montenegro. Dat succesverhaal zal wel de inspiratiebron van @Redefine zijn.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga dit morgen allemaal googlen, ik ken er niets van
Eng.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
@:Meke ik heb net in opdracht van Elsa windorgels gemaakt om de wind spirit te kalmeren en nu komt Anna in mijn dorp wonen
Als ik mijn inspiratie voor Montenegro uit het ESF moest halen was ik er nooit naartoe gegaanquote:Op donderdag 29 september 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kotor was het openingsplaatje in het landentopic van Montenegro. Dat succesverhaal zal wel de inspiratiebron van @:redefine zijn.
Que?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deed ik bij hem toen hij mij liefdesadvies wilde geven. En niet op de goede manier.
Die is nog niet uitgedroogd. Hij is overal kinderen aan het makenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
De worst van Ratelband![]()
Welterusten
Dan zou je snel Adio zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik mijn inspiratie voor Montenegro uit het ESF moest halen was ik er nooit naartoe gegaan
Waarom als vrouw? Van al die miljarden mannen op de aardbol?quote:Op donderdag 29 september 2022 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die is nog niet uitgedroogd. Hij is overal kinderen aan het maken
Ja ik neig daar nu naar, alleen alle reviews zijn razend enthousiast dus dan moet het aan mij liggen zou je denken. Ik mag ook bijna niemand dus ja.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je twijfelt bij deze instructeur kan het de moeite lonen om eens een andere te proberen. Ik merkte bij mezelf ook dat ik de ene veel beter begreep dan de ander
Zeker. Tegelijkertijd ook een goed voorbeeld van de muzieksmaak aldaar...quote:Op donderdag 29 september 2022 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zou je snel Adio zeggen inderdaad.
Heel veel mensen vinden voetbal leuk, ik niet. Dat vind ik niet mijn schuldquote:Op donderdag 29 september 2022 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik neig daar nu naar, alleen alle reviews zijn razend enthousiast dus dan moet het aan mij liggen zou je denken. Ik mag ook bijna niemand dus ja.
Technisch gezien ben ik geen Drent.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is Drents![]()
Dat doe ik niet, is meer iets voor @:cyan9
Je bent het dichtst bij een Drent dat we hebben!quote:Op vrijdag 30 september 2022 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik geen Drent.
Ja, hier was ik gelukkig al weg.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
De worst van Ratelband![]()
Welterusten
Lekker! Hoop niet dat alles koud is gewordenquote:
Zorg echt echt echt dat je ook op tijd aan de bel trekt als je geen fijne rijleraar hebt. Ik heb regelmatig in de jankend in de auto gezeten en mijne was zo fijn daarinquote:Op donderdag 29 september 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, vooral ik die er niet mee kan omgaan
quote:Op donderdag 29 september 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
@:Meke ik heb net in opdracht van Elsa windorgels gemaakt om de wind spirit te kalmeren en nu komt Anna in mijn dorp wonen
Xboxquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DE DROOM
Welk platform speel je dit?
Goeie. Hij roept vrouwen op zich te melden als ze single zijn en een kind willen.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom als vrouw? Van al die miljarden mannen op de aardbol?
quote:
Je situatie kan veranderen, waardoor je wel een auto nodig hebt en het geeft zoveel vrijheid en ook savonds is het veiliger.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:16 schreef Guanabana het volgende:
Tja weet je, als het een proces is van jankend in de auto zitten weet ik niet eens of ik het wel graag genoeg wil daarvoor. Het is niet of ik een auto dagelijks of wekelijks nodig heb.
Ik vond dit al behoorlijk naar en het gaat nog veel erger worden natuurlijk.
Hij klinkt heel erg als mijn eerste instructeur. Daar heb ik het behoorlijk lang volgehouden, maar ik kwam niet vooruit. Mede omdat dit soort types je vooral vertellen dát je het fout doet i.p.v. tips geven hoe je beter kunt worden. Maar het was een hele aardige vent dus ik dacht dat ik zelf gewoon slecht was. Toen ging de instructeur op vakantie en kreeg ik 2 weken een hele fijne vervanger waarbij ik met sprongen vooruit ging en het rijden weer leuk begon te vinden. Mijn ouders hebben me uiteindelijk gedwongen om te bellen dat ik over wilde stappen (dat moest dus bij de oude instructeurquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:16 schreef Guanabana het volgende:
Tja weet je, als het een proces is van jankend in de auto zitten weet ik niet eens of ik het wel graag genoeg wil daarvoor. Het is niet of ik een auto dagelijks of wekelijks nodig heb.
Ja ook prima natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:16 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |