Verbaast me niksquote:
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
kon dat maar. Ben zo klaar met die kou
Zo zie je maar, ook jij kan weleens gelijk hebbenquote:Op woensdag 28 september 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben.
Ik had het zonet gewoon warm toen ik heen-en-weer fietste van en naar werk om ff wat op te halen.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef rival het volgende:
Niks mis met de herfstquote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nauwelijks zon gezien hier. Straks de verwarming maar weer aanquote:Op woensdag 28 september 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje vanmorgen was wel lekker. Meteen 23 graden in de woonkamer.
Het wordt nu toch wel weer erg snel grijs buitenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje vanmorgen was wel lekker. Meteen 23 graden in de woonkamer.
Ik ookquote:
quote:
Allemaal dankzij dit topicquote:
Ben jij nou een gezonde hollandse boeren jongen?!quote:Op woensdag 28 september 2022 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Mmmmquote:Op woensdag 28 september 2022 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip tandoori gegeten vandaag.
Misschien komt hij uit Aruba of Bonaire. Dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij nou een gezonde hollandse boeren jongen?!
Jij kent mequote:Op woensdag 28 september 2022 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien alle regen die er gisteren is gevallen kan het niet anders dan dat ze flink nat was.
Nog lang niet goed genoeg.quote:
Ik niet en ik hou van de kouquote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had al het eerste laagje ijs op de autoquote:
Schijnbaar heeft zeesterren ook nadelen...quote:Op donderdag 29 september 2022 08:00 schreef TaMieke het volgende:
Verkeerd gelegen, overal pijn #bejaard
Hij zoekt nog een cursus masseren blijkbaar.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft zeesterren ook nadelen...
Tevens Artic als hij leest dat je overal pijn hebt:
[ afbeelding ]
Het enige dat een man écht over masseren wil weten is hoe lang hij het moet doen (en het liefst zo kort mogelijk!) voordat de stap gemaakt kan worden naar seksuele handelingen.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:20 schreef TaMieke het volgende:
Hij zoekt nog een cursus masseren blijkbaar.
Ik hoop voor TaMieke dat je talent voor masseren groter is dan je gevoel voor humor.quote:
Ik kom hier nog op terug als je weer eens dubbel ligt (hue hue).quote:
Wrijf, wrijf, wrijf…zeesterquote:Op donderdag 29 september 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat een man écht over masseren wil weten is hoe lang hij het moet doen (en het liefst zo kort mogelijk!) voordat de stap gemaakt kan worden naar seksuele handelingen.
Ik zeg toch somsquote:Op donderdag 29 september 2022 08:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kom hier nog op terug als je weer eens dubbel ligt (hue hue).
Laten we hopen op een witte kerstquote:Op donderdag 29 september 2022 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had al het eerste laagje ijs op de auto
Tegen al zijn collega's vertellen dat zijn vriendin niet meer kan lopen na vannacht.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft zeesterren ook nadelen...
Tevens Artic als hij leest dat je overal pijn hebt:
[ afbeelding ]
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 29 september 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen al zijn collega's vertellen dat zijn vriendin niet meer kan lopen na vannacht.
Ik bijnaquote:
Laten we hopen van niet. Sneeuwquote:Op donderdag 29 september 2022 08:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laten we hopen op een witte kerst
Ja, maar nu ben ik er emotioneel nog niet klaar voor als ik smorgens buiten komquote:Op donderdag 29 september 2022 08:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laten we hopen op een witte kerst
Maandag vroeg op om naar Texel te gaan, vaart maar 1 bootquote:Op donderdag 29 september 2022 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook. Nog 1,5 dag....Veel te lang.
Weer naar Texel?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag vroeg op om naar Texel te gaan, vaart maar 1 boot
Ja, wel laatste keer voorlopig, volgend jaar dieper Europa inquote:Op donderdag 29 september 2022 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer naar Texel?
Hoezo gaat er maar 1 boot?
Wij gaan woensdag pas. Maar wil wel nog eens terug naar Vlie
Hop, gewoon in de appgroep met je collega's: nou jongens, ik heb dan wel vakantie maar afgelopen nacht keihard gewerkt *hue hue*quote:
Hoelang doe je daarover? Is dat ook zo'n takke eind rijden?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel laatste keer voorlopig, volgend jaar dieper Europa in
1 boot heeft storing, dus moeten vroeg richting het noorden rijden
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelfquote:Op donderdag 29 september 2022 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang doe je daarover? Is dat ook zo'n takke eind rijden?
Waar willen jullie volgend jaar heen dan?
Tof.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelf
Een lang weekend Berlijn staat op de planning, en ook een treinreis richting Zwitserland/Oostenrijk.
En in 2024 willen we naar Denemarken.
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Jarig duurt nog ff. Moet alleen nog verzinnen wat ik hebben
Doorrijden tot de snelweg ophoudt.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelf
Een lang weekend Berlijn staat op de planning, en ook een treinreis richting Zwitserland/Oostenrijk.
En in 2024 willen we naar Denemarken.
Die valt gelukkig nog wel mee.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.
"Betaal mijn gasrekening."
Een man die je langdurig en zonder seksuele bijbedoelingen masseert?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Jarig duurt nog ff. Moet alleen nog verzinnen wat ik hebben
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doorrijden tot de snelweg ophoudt.
Meest romantische anno 2022!quote:Op donderdag 29 september 2022 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.
"Betaal mijn gasrekening."
De A12 naar Den Haag.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Vreemde mensen moeten sowieso van me afblijven.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een man die je langdurig en zonder seksuele bijbedoelingen masseert?
Dan kom je niet op de boot naar Texel terecht.quote:
Jamaar ik ben geboren voor 25+ gradenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige dat een man écht over masseren wil weten is hoe lang hij het moet doen (en het liefst zo kort mogelijk!) voordat de stap gemaakt kan worden naar seksuele handelingen.
Einde van de A2quote:Op donderdag 29 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij was toch al ijskoud, dus verschil merk je niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Sneeuw
Ik had ook een genotquote:Op donderdag 29 september 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kom je niet op de boot naar Texel terecht.
A9-genot.
Naja, ik woon dus aan het eind van de A9.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Einde van de A2
Rij je zo Amsterdam binnen
Nu weet iedereen je te vindenquote:Op donderdag 29 september 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik woon dus aan het eind van de A9.
Net op.quote:
Uhuh, die twee straten hier.quote:
Kom ik er langs denk ik maandagquote:Op donderdag 29 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, die twee straten hier.
Zeker weten.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom ik er langs denk ik maandag
Zal vroeg zijn, zullen we zwaaien?quote:
Zwaaien.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal vroeg zijn, zullen we zwaaien?
Richting Alkmaarquote:Op donderdag 29 september 2022 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaaien.
Voor 7u ben ik overigens niet wakker en na 8u zit ik een stukje verderop.
Afhankelijk van je route en tijd kunnen we zelfs nog een stukje samen oprijden.
Ja, welke kant Alkmaar langs.quote:
Yup, het stadion ligt rechts van ons, nemen de rotonde en dan de N9 richting Den Helder.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik verwacht dat je de N9 pakt?
Ja, precies, stukje Kooimeer en dan alsmaar rechtdoor.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, het stadion ligt rechts van ons, nemen de rotonde en dan de N9 richting Den Helder.
Ff noteren in mijn stalknotities.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, precies, stukje Kooimeer en dan alsmaar rechtdoor.
Ik zit zelf in Alkmaar Noord, dus dan kom je binnen 5km van m'n huis.
Zal zwaaienquote:Op donderdag 29 september 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies, stukje Kooimeer en dan alsmaar rechtdoor.
Ik zit zelf in Alkmaar Noord, dus dan kom je binnen 5km van m'n huis.
Zal je de gps locatie DMenquote:Op donderdag 29 september 2022 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff noteren in mijn stalknotities.
Boksquote:
Zo helpen we elkaar enzo.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:09 schreef rival het volgende:
Kleine moeite na al die info die ik ontvangen heb
Wel blij dat we tegenwoordig een FOK!cloud hebben ipv een FOK!rar.quote:
Geen USB sticks meer via de postquote:Op donderdag 29 september 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel blij dat we tegenwoordig een FOK!cloud hebben ipv een FOK!rar.
Of via een private FTP met 2,3kb/sec uploaden.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Geen USB sticks meer via de post
Ik zal er straks even op kijken als mn moeder klaar is met bellen.quote:Op donderdag 29 september 2022 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of via een private FTP met 2,3kb/sec uploaden.
Bwehehequote:Op donderdag 29 september 2022 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal er straks even op kijken als mn moeder klaar is met bellen.
Pehehehequote:Op donderdag 29 september 2022 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal er straks even op kijken als mn moeder klaar is met bellen.
You had me in the first half...quote:Op donderdag 29 september 2022 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik neem daar graag de tijd voor. Wil ik andersom namelijk ook
quote:Op donderdag 29 september 2022 16:44 schreef Senn88 het volgende:
Vanochtend te horen gekregen dat ik de opleiding voor buitenlands werk al ga doen dit jaar nog. Enorme eer want normaal start deze pas na 3 jaar ervaring op nationaal gebied. Ik ben nu net een jaar in dienst. Vind het ook heel spannend. Morgen nog even werken en dan ga ik lekker een lang weekend in.
Misschien moet je daar blij mee zijn.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:05 schreef DrMarten het volgende:
Er zit iemand deo te spuiten in de trein
Daarvoor rook ik d'r nog niet, dus zo erg was het nog niet.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet je daar blij mee zijn.
klinkt toch als veel werkquote:Op donderdag 29 september 2022 19:19 schreef Tegan het volgende:
Niets kunnen doen, alleen maar heen en weer met IT gemaild.
Doe dan!quote:Op donderdag 29 september 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had beter met jou kunnen mailen.
Zijn geen snelle tips voor, dat is een kwestie van wennen aan jezelf herinneren aan het feit dat je aan het invullen bent.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi lieve slimme mensen![]()
Ik vroeg mij af of jullie tips hebben om minder in te vullen voor een ander. Als ik een kut dag heb gehad of ongesteld ben heb ik de neiging om veel te invullen voor een ander en mij sneller aangevallen te voelen bij kritiek en ben ik mede beīnvloedbaarder voor negatief ingestelde mensen.
Iemand even vlugge tips hiervoor?
Bedankt voor de reminder iig. Nog maar even geduld hebben danquote:Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn geen snelle tips voor, dat is een kwestie van wennen aan jezelf herinneren aan het feit dat je aan het invullen bent.
Weinig aan te doen als het door je hormonen komt.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef Medusa666 het volgende:
Hoi lieve slimme mensen![]()
Ik vroeg mij af of jullie tips hebben om minder in te vullen voor een ander. Als ik een kut dag heb gehad of ongesteld ben heb ik de neiging om veel te invullen voor een ander en mij sneller aangevallen te voelen bij kritiek en ben ik mede beīnvloedbaarder voor negatief ingestelde mensen.
Iemand even vlugge tips hiervoor?
Aan jezelf twijfelenquote:Op donderdag 29 september 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Niet alles geloven wat je denkt.
De enige juiste tip.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn geen snelle tips voor, dat is een kwestie van wennen aan jezelf herinneren aan het feit dat je aan het invullen bent.
Wijsheid door ervaring helaas.quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige juiste tip.
Wijze vrouw.
Je bent ook maar eens mens. Het feit dat je in staat bent om reëel te zijn over je eigen aandeel in het chagrijn is alleen maar goed.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wijsheid door ervaring helaas.Meestal valt het kwartje na een ochtendje chagrijnen dat ik niet écht zo'n kutwijf ben, maar dat m'n hormonen moeilijk doen.
Het is wel vermoeiend af en toe hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent ook maar eens mens. Het feit dat je in staat bent om reëel te zijn over je eigen aandeel in het chagrijn is alleen maar goed.
Geen toppen zonder dalenquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel vermoeiend af en toe hoor.
Oh, het is ook geen ramp verder hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen toppen zonder dalen
Als dit het grootste drama is in je leven mag je blij zijn
Etc.
Hier een plaatje van twee kittens om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Absoluut. Helemaal blij met de twee die ik weer heb rondlopen. Wat een leuke dieren zijn het toch.quote:
Team Androidquote:Op vrijdag 30 september 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens mijn nieuwe werktelefoon ophalen, die ik vervolgens niet kan installeren omdat ik nog steeds op dat achterlijke accountherstel van Apple zit te wachten
Zit nu stiekem te hopen dat ze me per ongeluk een Samsung hebben opgestuurd ipv een iphone
Ja heel herkenbaar. Vrouw zijn is zwaar somsquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijsheid door ervaring helaas.Meestal valt het kwartje na een ochtendje chagrijnen dat ik niet écht zo'n kutwijf ben, maar dat m'n hormonen moeilijk doen.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het denken of ik met de auto voor het stadhuis wil staan, maar ik kan niet eens vinden hoe ik de vergunning regel.
Als dit je eerste associatie is dan ben je duidelijk 'verder' in het leven. Cali al ten huwelijk gevraagd toevallig?quote:
Hij weet dat ik ga trouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit je eerste associatie is dan ben je duidelijk 'verder' in het leven. Cali al ten huwelijk gevraagd toevallig?
Ik ook. Geen reden om de kans te laten liggen om zijn transformatie van de playboy van de SC naar de burgerlul van de SC te bespotten.quote:
Ditquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Geen reden om de kans te laten liggen om zijn transformatie van de playboy van de SC naar de burgerlul van de SC te bespotten.
Heeft Cali je al als getuige gevraagd?quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit je eerste associatie is dan ben je duidelijk 'verder' in het leven. Cali al ten huwelijk gevraagd toevallig?
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Cali je al als getuige gevraagd?
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
GA JE TROUWEN?!?!!!??! GEFELICITEERD
Ik werd geroepen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Playboys in deze SC? Ik dacht dat er alleen maar perverse tettenpics-smekende oude mannetjes in deze SC zaten.
Jij altijdquote:
Algemeen bekend toch?quote:
Net als jij?quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Playboys in deze SC? Ik dacht dat er alleen maar perverse tettenpics-smekende oude mannetjes in deze SC zaten.
Ik vraag nooit om tettenpics.quote:
Hier zitten alleen AI's.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:38 schreef Medusa666 het volgende:
Hier zitten teddyberen volgens mij. Ook geil
https://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_intelligencequote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat zijn dat… ik ben niet zo hip hoor
Ik wist het. Het is een complot. We hebben allemaal een chip in ons.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_intelligence
Ik een paprika chip nu.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:55 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wist het. Het is een complot. We hebben allemaal een chip in ons.
Kom maar.quote:
Hah, valt wel meequote:
Niet rechtstreeks nee. Desalniettemin is het duidelijk voor iedereen dat tettenpics het achterliggende doel is van je Casanovagedrag.quote:
Dit vat mooi samen hoe jij af en toe overkomt in de SC.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:42 schreef Medusa666 het volgende:
Ufff mn huisgenootje praat echt teveel en soms ook echt om onzin roept ze mij uit haar kamer. Blergh
Denken dat onze casanova niet voor fullbody gaatquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet rechtstreeks nee. Desalniettemin is het duidelijk voor iedereen dat tettenpics het achterliggende doel is van je Casanovagedrag.
Ja, ik moet ook ergens mn frustraties spuienquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vat mooi samen hoe jij af en toe overkomt in de SC.
Ambitieus is hij zeker. Onze mooiboi.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat onze casanova niet voor fullbody gaat
Hij heeft ten minste één rare fetisj...quote:
Oeeee wat dan?quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft ten minste één rare fetisj...
Ik was mijn handen in onschuld. Zoals gezegd; nog nooit om tettenpics gevraagdquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet rechtstreeks nee. Desalniettemin is het duidelijk voor iedereen dat tettenpics het achterliggende doel is van je Casanovagedrag.
Topperquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld. Zoals gezegd; nog nooit om tettenpics gevraagd
Ik geloof je hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld. Zoals gezegd; nog nooit om tettenpics gevraagd
denken als vrouw dat dit de aandacht van een man trekt :’)quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
Bij Barb stuur je die gewoon uit jezelf in de hoop voor aandacht.
Dank voor deze ... ontboezeming.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
quote:
Te lang niet hier geweest denk ik.quote:
Dinsdagmiddagbruiloft joh, de ringen zijn geregeld, gisteren ondertrouw en morgen ga ik kijken voor een leuke outfit en dat was het regelwerk eigenlijk wel.quote:
Ik zou de intentie snappen en opvolgen hoor. Doe je goed.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil alleen maar seks dus ik zie het probleem niet.
Nou, ik moet nog wennen aan de verloving maarquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Te lang niet hier geweest denk ik.
[..]
Dinsdagmiddagbruiloft joh, de ringen zijn geregeld, gisteren ondertrouw en morgen ga ik kijken voor een leuke outfit en dat was het regelwerk eigenlijk wel.
Dan willen ze ook niet. Ze willen de maagden grofgezegd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wil alleen maar seks dus ik zie het probleem niet.
slide je tettenpics in mijn dm!quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag, andere onderwerpen zijn nu verboden.
Ow jij wilt wel. Inschattingsfoutjequote:Op vrijdag 30 september 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slide je tettenpics in mijn dm!
Ik moest dit twee keer lezenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slide je tettenpics in mijn dm!
natuurlijk, niks mis met tettenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:20 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ow jij wilt wel. Inschattingsfoutje
Vul een paar ballonnen met waterquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, niks mis met tetten
Jij snapte dit al voordat ik het had opgeschrevenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de intentie snappen en opvolgen hoor. Doe je goed.
ja, maar een foto van 2 waterballonnen kan ik dan weer niet enthousiast van worden..quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vul een paar ballonnen met waterLekker knijpen
Sinds augustus.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog wennen aan de verloving maar.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij snapte dit al voordat ik het had opgeschreven.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
quote:
quote:
LIJFSTRAF!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn stagiair is op mijn vaste flexplek gaan zitten
Niet. Is leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben wel weer klaar met verkouden zijn
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In brand steken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Leerzaam"quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.
Ik zal me er overheen moeten zetten.quote:
Ik ook.quote:
quote:
quote:
Dit is mijn eerste stagiair. Om dan gelijk dit soort dingen toe te passen vind ik wel heftig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.
Ja, lekker is datquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.
Soort seizoensgebonden tourette.
Beter Bedquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beter Bed
Verkoper 1: "kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee dank je, ik wil even rondkijken.'
10 meter verderop verkoper 2: "Goeiemiddag, kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee, zoals ik al tegen je collega zei wil ik even rondkijken.'
Weer 10 meter verder verkoper 3: "Hallo, kan ik ergens..."
'Ja, waar is de uitgang, want je hebt net een klant weggejaagd.'
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr imquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.
Die heb ik nu en had er al vrij snel een kuil in en ik stel het kopen van een nieuwe al drie jaar uit ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr im
Ga naar een beddenwinkel waarvan de naam niet de woorden -concurrent, -koning, -gigant of andere misplaatste verheffingen bevat. Dat scheelt al meer dan de helft van de opdringerigheid.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Matt sleepsquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij 8 - 10 jaarquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
De mijne is 11quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goedquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Mijne zal nu 8 zijn denk ikquote:
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goed
Die smiley zet ik er niet voor niks bijquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?
Waarom sliep je op de bank?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Straf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.quote:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
Dank voor het aanbod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...
Waarom niet? Het overkomt me gewoon.quote:
Je schrijft beloning foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
quote:
Ook dan... Als je het als beloning ervaart dan is er een goede match tussen behoeften.quote:
Wat zijn relaties? Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:29 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie in jullie relaties dat als jullie tijdelijk even niet op een lijn liggen qua gedachten (onenigheidje ofzo) nog wel even frequent seks dan wanneer dat wel zo is (net als dat je nog steeds iedere dagdeel een maaltijd eet of de hele dag door ademt) of is het dan tijdelijk minder? Lijkt me de perfecte relatie, een die seks als eerste levensbehoefte ziet.
* gooit empathische reactie weer wegquote:
Ik blijf niet meerdere dagen in zo'n onenigheid zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:29 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie in jullie relaties dat als jullie tijdelijk even niet op een lijn liggen qua gedachten (onenigheidje ofzo) nog wel even frequent seks dan wanneer dat wel zo is (net als dat je nog steeds iedere dagdeel een maaltijd eet of de hele dag door ademt) of is het dan tijdelijk minder? Lijkt me de perfecte relatie, een die seks als eerste levensbehoefte ziet.
Dat idd. Onenigheid blijf je niet mee rondlopen dat praat je uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:42 schreef rival het volgende:
Ik blijf niet meerdere dagen in zo'n onenigheid zitten.
Kan me ook niet herinneren zo "boos" naar bed te zijn gegaan dat ik daar geen zin in had
Even een tangootje gedaan over de werkvloer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:22 schreef rival het volgende:
Komt net een nieuwe collega binnen lopen, is het mijn danspartner van vroeger, zo'n 30 jaar geleden
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:22 schreef rival het volgende:
Komt net een nieuwe collega binnen lopen, is het mijn danspartner van vroeger, zo'n 30 jaar geleden
De Don Juan van de sc is weer gespot he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.
Fout.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De Don Juan van de sc is weer gespot he?
FOK! En toen was Danny ook al kaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:08 schreef Q. het volgende:
Vandaag zit ik 22 jaar op FOK!![]()
De helft van mn leven.
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlistquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow dacht zelf meer aan een roadtrip door de EU ofzo
Ik begin net met het ontdekken van de wereld, vind de EU al spannendquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlist
Italië is dan overigens Rome. Dat heb ik nog niet gezien.
Italië schijnt sinds kort ook bij de EU te horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik begin net met het ontdekken van de wereld, vind de EU al spannendok bali klinkt wel heel vet
Sardinie en Sicily zijn prachtigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlist
Italië is dan overigens Rome. Dat heb ik nog niet gezien.
Gaan we lekker roadtrippen maar italie. Gaan we met een iglotentje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Italië schijnt sinds kort ook bij de EU te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |