quote:
quote:
LIJFSTRAF!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn stagiair is op mijn vaste flexplek gaan zitten
Niet. Is leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben wel weer klaar met verkouden zijn
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In brand steken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Leerzaam"quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.
Ik zal me er overheen moeten zetten.quote:
Ik ook.quote:
quote:
quote:
Dit is mijn eerste stagiair. Om dan gelijk dit soort dingen toe te passen vind ik wel heftig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.
Ja, lekker is datquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.
Soort seizoensgebonden tourette.
Beter Bedquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beter Bed
Verkoper 1: "kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee dank je, ik wil even rondkijken.'
10 meter verderop verkoper 2: "Goeiemiddag, kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee, zoals ik al tegen je collega zei wil ik even rondkijken.'
Weer 10 meter verder verkoper 3: "Hallo, kan ik ergens..."
'Ja, waar is de uitgang, want je hebt net een klant weggejaagd.'
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr imquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.
Die heb ik nu en had er al vrij snel een kuil in en ik stel het kopen van een nieuwe al drie jaar uit ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr im
Ga naar een beddenwinkel waarvan de naam niet de woorden -concurrent, -koning, -gigant of andere misplaatste verheffingen bevat. Dat scheelt al meer dan de helft van de opdringerigheid.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Matt sleepsquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij 8 - 10 jaarquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
De mijne is 11quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goedquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Mijne zal nu 8 zijn denk ikquote:
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goed
Die smiley zet ik er niet voor niks bijquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?
Waarom sliep je op de bank?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Straf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.quote:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |