Ik moest dit twee keer lezenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slide je tettenpics in mijn dm!
natuurlijk, niks mis met tettenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:20 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ow jij wilt wel. Inschattingsfoutje
Vul een paar ballonnen met waterquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, niks mis met tetten
Jij snapte dit al voordat ik het had opgeschrevenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de intentie snappen en opvolgen hoor. Doe je goed.
ja, maar een foto van 2 waterballonnen kan ik dan weer niet enthousiast van worden..quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vul een paar ballonnen met waterLekker knijpen
Sinds augustus.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog wennen aan de verloving maar.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij snapte dit al voordat ik het had opgeschreven.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:01 schreef Tegan het volgende:
Bij Barb stuur je die gewoon uit jezelf in de hoop voor aandacht.
quote:
quote:
LIJFSTRAF!quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn stagiair is op mijn vaste flexplek gaan zitten
Niet. Is leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben wel weer klaar met verkouden zijn
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In brand steken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Leerzaam"quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je een leerzame ervaring van maken.
Ik zal me er overheen moeten zetten.quote:
Ik ook.quote:
quote:
quote:
Dit is mijn eerste stagiair. Om dan gelijk dit soort dingen toe te passen vind ik wel heftig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie aanleiding om voor 9:00 een tussentijds beoordelingsmoment te plannen.
Ja, lekker is datquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Is leuk.
Zit hele tijd tegenaan alsof ik moet niezen maar dan moet ik net niet niezen. Zo irritant.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dan wel inademt en alvast kracht bijeen raapt en dan niet niest, dus alleen HAAAARTSSSS... roept en dan niks.
Soort seizoensgebonden tourette.
Beter Bedquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beter Bed
Verkoper 1: "kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee dank je, ik wil even rondkijken.'
10 meter verderop verkoper 2: "Goeiemiddag, kan ik u ergens mee helpen?"
'Nee, zoals ik al tegen je collega zei wil ik even rondkijken.'
Weer 10 meter verder verkoper 3: "Hallo, kan ik ergens..."
'Ja, waar is de uitgang, want je hebt net een klant weggejaagd.'
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr imquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik ga wel naar de Ikea.
Die heb ik nu en had er al vrij snel een kuil in en ik stel het kopen van een nieuwe al drie jaar uit ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dat zijn ook super fijne matrassen! Die van mij is nu bijna 8 jaar ga aankomend jaar een nieuwe kopen. Maar nog geen kuil dr im
Ga naar een beddenwinkel waarvan de naam niet de woorden -concurrent, -koning, -gigant of andere misplaatste verheffingen bevat. Dat scheelt al meer dan de helft van de opdringerigheid.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook.
Moet nog eens een nieuw matras halen maar ik haat die beddenwinkels met opdringerige verkopers.
Matt sleepsquote:Op maandag 3 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij 8 - 10 jaarquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
De mijne is 11quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Hoelang gaat een matras eigenlijk mee? Ik durf niet hardop te zeggen hoe oud mijne is.
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goedquote:Op maandag 3 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Mijne zal nu 8 zijn denk ikquote:
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goed
Die smiley zet ik er niet voor niks bijquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?
Waarom sliep je op de bank?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Straf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.quote:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
Dank voor het aanbod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...
Waarom niet? Het overkomt me gewoon.quote:
Je schrijft beloning foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
quote:
Ook dan... Als je het als beloning ervaart dan is er een goede match tussen behoeften.quote:
Wat zijn relaties? Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:29 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie in jullie relaties dat als jullie tijdelijk even niet op een lijn liggen qua gedachten (onenigheidje ofzo) nog wel even frequent seks dan wanneer dat wel zo is (net als dat je nog steeds iedere dagdeel een maaltijd eet of de hele dag door ademt) of is het dan tijdelijk minder? Lijkt me de perfecte relatie, een die seks als eerste levensbehoefte ziet.
* gooit empathische reactie weer wegquote:
Ik blijf niet meerdere dagen in zo'n onenigheid zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:29 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie in jullie relaties dat als jullie tijdelijk even niet op een lijn liggen qua gedachten (onenigheidje ofzo) nog wel even frequent seks dan wanneer dat wel zo is (net als dat je nog steeds iedere dagdeel een maaltijd eet of de hele dag door ademt) of is het dan tijdelijk minder? Lijkt me de perfecte relatie, een die seks als eerste levensbehoefte ziet.
Dat idd. Onenigheid blijf je niet mee rondlopen dat praat je uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:42 schreef rival het volgende:
Ik blijf niet meerdere dagen in zo'n onenigheid zitten.
Kan me ook niet herinneren zo "boos" naar bed te zijn gegaan dat ik daar geen zin in had
Even een tangootje gedaan over de werkvloer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:22 schreef rival het volgende:
Komt net een nieuwe collega binnen lopen, is het mijn danspartner van vroeger, zo'n 30 jaar geleden
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:22 schreef rival het volgende:
Komt net een nieuwe collega binnen lopen, is het mijn danspartner van vroeger, zo'n 30 jaar geleden
De Don Juan van de sc is weer gespot he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.
Fout.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat je gevoosd hebt of meer met die collega in op minstens 97%.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De Don Juan van de sc is weer gespot he?
FOK! En toen was Danny ook al kaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:08 schreef Q. het volgende:
Vandaag zit ik 22 jaar op FOK!![]()
De helft van mn leven.
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlistquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow dacht zelf meer aan een roadtrip door de EU ofzo
Ik begin net met het ontdekken van de wereld, vind de EU al spannendquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlist
Italië is dan overigens Rome. Dat heb ik nog niet gezien.
Italië schijnt sinds kort ook bij de EU te horenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik begin net met het ontdekken van de wereld, vind de EU al spannendok bali klinkt wel heel vet
Sardinie en Sicily zijn prachtigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het ding is dat ik er daar al 4 van achter de rug heb en die andere staan nog op mijn bucketlist
Italië is dan overigens Rome. Dat heb ik nog niet gezien.
Gaan we lekker roadtrippen maar italie. Gaan we met een iglotentje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Italië schijnt sinds kort ook bij de EU te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |