Mijne zal nu 8 zijn denk ikquote:
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het langer dan 5 jaar is doe je iets niet goed
Die smiley zet ik er niet voor niks bijquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels dat jouw matras al 17 jaar oud is?
Waarom sliep je op de bank?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Straf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:14 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik slaap ook gewoon veel op de bank en die is pas 10 jaar.
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.quote:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
Dank voor het aanbod.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:59 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog wat extra vliegerlijn liggen, dus als je nog wat nodig hebt...
Waarom niet? Het overkomt me gewoon.quote:
Je schrijft beloning foutquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 07:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karig hoor. Vroeger, toen je een dame gewoon naakt aan touwen vastgebonden boven de eettafel hing als straf.
quote:
Ook dan... Als je het als beloning ervaart dan is er een goede match tussen behoeften.quote:
Wat zijn relaties? Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:29 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie in jullie relaties dat als jullie tijdelijk even niet op een lijn liggen qua gedachten (onenigheidje ofzo) nog wel even frequent seks dan wanneer dat wel zo is (net als dat je nog steeds iedere dagdeel een maaltijd eet of de hele dag door ademt) of is het dan tijdelijk minder? Lijkt me de perfecte relatie, een die seks als eerste levensbehoefte ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |