Laten we hopen op een witte kerstquote:Op donderdag 29 september 2022 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had al het eerste laagje ijs op de auto
Tegen al zijn collega's vertellen dat zijn vriendin niet meer kan lopen na vannacht.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft zeesterren ook nadelen...
Tevens Artic als hij leest dat je overal pijn hebt:
[ afbeelding ]
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 29 september 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen al zijn collega's vertellen dat zijn vriendin niet meer kan lopen na vannacht.
Ik bijnaquote:
Laten we hopen van niet. Sneeuwquote:Op donderdag 29 september 2022 08:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laten we hopen op een witte kerst
Ja, maar nu ben ik er emotioneel nog niet klaar voor als ik smorgens buiten komquote:Op donderdag 29 september 2022 08:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laten we hopen op een witte kerst
Maandag vroeg op om naar Texel te gaan, vaart maar 1 bootquote:Op donderdag 29 september 2022 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook. Nog 1,5 dag....Veel te lang.
Weer naar Texel?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag vroeg op om naar Texel te gaan, vaart maar 1 boot
Ja, wel laatste keer voorlopig, volgend jaar dieper Europa inquote:Op donderdag 29 september 2022 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer naar Texel?
Hoezo gaat er maar 1 boot?
Wij gaan woensdag pas. Maar wil wel nog eens terug naar Vlie
Hop, gewoon in de appgroep met je collega's: nou jongens, ik heb dan wel vakantie maar afgelopen nacht keihard gewerkt *hue hue*quote:
Hoelang doe je daarover? Is dat ook zo'n takke eind rijden?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel laatste keer voorlopig, volgend jaar dieper Europa in
1 boot heeft storing, dus moeten vroeg richting het noorden rijden
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelfquote:Op donderdag 29 september 2022 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang doe je daarover? Is dat ook zo'n takke eind rijden?
Waar willen jullie volgend jaar heen dan?
Tof.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelf
Een lang weekend Berlijn staat op de planning, en ook een treinreis richting Zwitserland/Oostenrijk.
En in 2024 willen we naar Denemarken.
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Jarig duurt nog ff. Moet alleen nog verzinnen wat ik hebben
Doorrijden tot de snelweg ophoudt.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot aan de boot ongeveer anderhalf uur, wellicht iets langer. En als je de snelwegen aanhoudt kom je er vanzelf
Een lang weekend Berlijn staat op de planning, en ook een treinreis richting Zwitserland/Oostenrijk.
En in 2024 willen we naar Denemarken.
Die valt gelukkig nog wel mee.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.
"Betaal mijn gasrekening."
Een man die je langdurig en zonder seksuele bijbedoelingen masseert?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Jarig duurt nog ff. Moet alleen nog verzinnen wat ik hebben
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doorrijden tot de snelweg ophoudt.
Meest romantische anno 2022!quote:Op donderdag 29 september 2022 09:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Artic lief aankijken en iets heel duurs in zijn oor fluisteren.
"Betaal mijn gasrekening."
De A12 naar Den Haag.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Doorrijden tot de snelweg ophoudt.
Meh. Vreemde mensen moeten sowieso van me afblijven.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een man die je langdurig en zonder seksuele bijbedoelingen masseert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |