Dat kan je prima weigeren lijkt me?quote:Op maandag 26 september 2022 21:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en dat van mag ik u telefoontje even hebben
Ze hebben geen enkele autoriteit.quote:Op maandag 26 september 2022 21:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kan je prima weigeren lijkt me?
Dan komt een van die alfamannetjes een week bij je inwonen, om je in de gaten te houdenquote:Op maandag 26 september 2022 21:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat kan je prima weigeren lijkt me?
Ik ging je bijna met veel gezag opsporen.quote:Op maandag 26 september 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Even topic gekaapt om de OP later bij te kunnen werken…
quote:Op maandag 26 september 2022 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ging je bijna met veel gezag opsporen.
Geen koffie geven!quote:Op maandag 26 september 2022 21:09 schreef schooierd het volgende:
[..]
Dan komt een van die alfamannetjes een week bij je inwonen, om je in de gaten te houden
Er volgt op dag 3 een aanwijzing over extractiepunt op die gsmquote:Op maandag 26 september 2022 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
Huh wat was er nou met die telefoon? En waarom gebruiken ze überhaupt telefoons die al bekend zijn?
Komt een hint op, dus ze hebben hun telefoon nodig.quote:Op maandag 26 september 2022 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
Huh wat was er nou met die telefoon? En waarom gebruiken ze überhaupt telefoons die al bekend zijn?
Ik stel me nu voor dat ie manager is in het bedrijfsleven, dat zou ook lekker gaan.quote:Op maandag 26 september 2022 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
Marcel schudt weer stoere oneliners uit z'n mouw alsof het niks is .
Ze mogen zich nergens veilig voelen.quote:Op maandag 26 september 2022 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ondersteboven, binnenstebuiten, overhoop, nu tempo maken, gas erop...
quote:Op maandag 26 september 2022 21:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er volgt op dag 3 een aanwijzing over extractiepunt op die gsm
Thnx was later ingeschakeld.quote:Op maandag 26 september 2022 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt een hint op, dus ze hebben hun telefoon nodig.
Hoe eerder we van dat irritante stemmetje verlost zijn hoe beter.quote:Op maandag 26 september 2022 21:14 schreef Momo het volgende:
Marco en Jade gaan als eerste gepakt worden
Marcel trekt alles weer ouderwets binnen…quote:Op maandag 26 september 2022 21:14 schreef Revanches het volgende:
Marcel: Nu de boel dichtgooien/vastzetten en we pakken ze!!!
Zal je nu net zien dat juist een ander koppel wordt gepakt door deze aanwijzing.quote:Op maandag 26 september 2022 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe eerder we van dat irritante stemmetje verlost zijn hoe beter.
Ja zo kut dat ze het spel elke keer zo inrichten dat je verneukt kan worden door stommiteiten van andere koppels.quote:Op maandag 26 september 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zal je nu net zien dat juist een ander koppel wordt gepakt door deze aanwijzing.
Is Jade ook slechthorend?quote:Op maandag 26 september 2022 21:15 schreef Felagund het volgende:
Dat stemmetje van Jade doet me denken aan Kim Feenstra.
Dat wist ik niet dat het daardoor kwam.quote:Op maandag 26 september 2022 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is Jade ook slechthorend?
Hoef je niet voor te blozen!quote:Op maandag 26 september 2022 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dat het daardoor kwam.
Into The Wild vond ik helemaal niets en hoeft voor mij dan ook niet terug te komen.quote:Op maandag 26 september 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was een leuk begin. Vond Into The Wild toch een gaver concept ergens
Het adres van PostNL hoeven ze niet meer te ontvangen, dat zal al in die envelop. En er gaat natuurlijk een koppel gepakt worden dat dat briefje nog bij zich heeft.quote:Op maandag 26 september 2022 21:08 schreef alpeko het volgende:
Wel link dat er een hint op hun eigen mobiel komt.
1) hunters gaan die hint sowieso te zien krijgen
2) weten hun exacte locatie op dat moment
Wel weer beetje flauw. Hopelijk niet een hint waarin direct het adres van de PostNL automaat incl pincode in staat want dan is het wel erg makkelijk. Adres is overigens ook al niet leuk want dan kun je daar gaan posten.
Dat lijkt me wel ja. Zij komen nu relatief veel in beeld, dus de kans is heel groot dat ze snel gepakt worden. Of de montage moet dit jaar opeens heel anders gedaan zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 21:14 schreef Momo het volgende:
Marco en Jade gaan als eerste gepakt worden
Helemaal mee eensquote:Op maandag 26 september 2022 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Into The Wild vond ik helemaal niets en hoeft voor mij dan ook niet terug te komen.
Misschien omdat ik een stadsmens en geen natuurfreak ben, maar omdat er in beeld vrijwel niets gebeurde, was dat dodelijk saai…
Gelukkig hebben ze dit jaar in elk geval allemaal hun eigen puntquote:Op maandag 26 september 2022 22:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het adres van PostNL hoeven ze niet meer te ontvangen, dat zal al in die envelop. En er gaat natuurlijk een koppel gepakt worden dat dat briefje nog bij zich heeft.
Is dat zo? Ik dacht voor iedereen dezelfde PostNL-locatie. Ik hoop dat jij gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 04:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dit jaar in elk geval allemaal hun eigen punt
Allemaal een ander puntquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht voor iedereen dezelfde PostNL-locatie. Ik hoop dat jij gelijk hebt.
Ik weet niet precies waar die controlevraag die ze op het begin in moesten vullen nou voor nodig hebben, maar het zou natuurlijk kunnen dat de Hunters die hint om die reden niet kunnen openen. Tenminste, als de kandidaten een goede controlevraag hebben bedacht Maar dat gaan we zien.quote:Op maandag 26 september 2022 21:08 schreef alpeko het volgende:
Wel link dat er een hint op hun eigen mobiel komt.
1) hunters gaan die hint sowieso te zien krijgen
2) weten hun exacte locatie op dat moment
Wel weer beetje flauw. Hopelijk niet een hint waarin direct het adres van de PostNL automaat incl pincode in staat want dan is het wel erg makkelijk. Adres is overigens ook al niet leuk want dan kun je daar gaan posten.
Oh gelukkig. Maar PostNL kwam al bij twee koppels langs toch? Dus al zijn dat twee verschillende locaties: er zit wel een overkoepelend patroon in als iedereen een ander PostNL distributiecentrum als locatie heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal een ander punt
Het is een PostNLautomaat. Eigenlijk dus gewoon verstuurd via de pakketpost naar zo'n automaat. Bij dat dc zal ook wel zo'n ding staan.quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Maar PostNL kwam al bij twee koppels langs toch? Dus al zijn dat twee verschillende locaties: er zit wel een overkoepelend patroon in als iedereen een ander PostNL distributiecentrum als locatie heeft.
Niet iedereen hoeft naar een PostNL distributiecentrum. Yasmin en Melvin moeten bijvoorbeeld naar deze automaat bij een tankstation. En Rob en Damy moeten naar een DHL Servicepunt. Er lijkt dus (gelukkig) geen patroon in te zitten anders dan dat het een plek is waar je pakketjes uit een automaat kunt halen. Dat zijn er heel veel...quote:Op dinsdag 27 september 2022 11:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Maar PostNL kwam al bij twee koppels langs toch? Dus al zijn dat twee verschillende locaties: er zit wel een overkoepelend patroon in als iedereen een ander PostNL distributiecentrum als locatie heeft.
Zij hadden al meteen de envelop geopend en wisten dus dat ze terug naar huis moesten voor de telefoon. Dan kan ik me voorstellen dat je niet naar Limburg wilt. Ze zei ook dat Limburg de verkeerde kant op was. Ik neem aan ten opzichte van thuis.quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:53 schreef marcel.de het volgende:
Ik zit in Huizen en alle Hunterteams komen deze kant op.
Wat, gaat u helemaal naar Limburg? Nee dan gaan we niet met u mee
Of ben ik de enige die dat opvalt (ben nu gemist aan t kijken)
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar die controlevraag die ze op het begin in moesten vullen nou voor nodig hebben, maar het zou natuurlijk kunnen dat de Hunters die hint om die reden niet kunnen openen. Tenminste, als de kandidaten een goede controlevraag hebben bedacht Maar dat gaan we zien.
Zou je niet gewoon mogen afpreken een fout antwoord op te schrijven? Dan weet je in elk geval dat alleen jullie twee het wetenquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.
Haha, dat zou wel slim zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon mogen afpreken een fout antwoord op te schrijven? Dan weet je in elk geval dat alleen jullie twee het weten
Dat zijn allemaal redelijk makkelijk na te zoeken vragen/antwoorden voor de hunters.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal redelijk makkelijk na te zoeken vragen/antwoorden voor de hunters.
Wat je eigenlijk moet doen is iets als: vraag: "wat hebben we zojuist afgesproken?"
En dan samen terplekke het antwoord afspreken. Bijvoorbeeld "de derde van links" of "gifgroene hockeystick" of "3232323232" of maar net wat je terplekke verzint.
Kwestie van vaak herhalen naar elkaar toe, dan vergeet je het echt niet.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.
Maar wat nou als je geen kind hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.
Samen een fout antwoord afspreken lijkt me wel slim, mits het een antwoord is dat wel betekenis heeft. Niet iets willekeurigs. Dat je bijv. afspreekt te vragen naar de naam van je eerste kat, maar het antwoord is de naam van je oudste kind.
Dan heb je je slecht voorbereid.quote:Op woensdag 28 september 2022 00:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geen kind hebt?
Maar… zij hebben toch een laptop met VPN…? Daar heeft nog niemand in tig jaren Hunted aan gedacht, dus die zullen nooit gepakt gaan worden. Die kunnen nu dus onbeperkt gebruik maken van hun laptop en zullen een enorm voordeel ten opzichte van andere koppels hebben. Dat heeft die vader zelf aan ons uitgelegd. Nee, die zullen niet snel gepakt gaan worden hoor. Bij vrienden vlakbij je ouderlijk huis logeren nadat je je eigen mobiel thuis even hebt gebruikt lijkt me ook iets waar nog niemand in eerdere seizoenen door gepakt is.quote:Op maandag 26 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Zij komen nu relatief veel in beeld, dus de kans is heel groot dat ze snel gepakt worden. Of de montage moet dit jaar opeens heel anders gedaan zijn.
alles eens.... maar toch als je slim bent..... kun je zoiets ook bewust uitspelen om zelf juist geen hunters direct achter je aan te krijgen. Die gaan dan naar in dit geval huis van de andere koppels, waardoor ze zelf tijdje buiten beeld kunnen gaan blijven. Maar dan hadden ze niet in eigen netwerk in eigen stad moeten blijven(alhoewel de hunters wellicht denken zo stom zullen ze ook wel niet zijn, die zijn snel regio uit).quote:Op woensdag 28 september 2022 15:05 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens als laatste; wel zuur dat alle andere koppels enorm worden benadeeld door dat vader/dochter koppel die door terug naar huis te gaan en die telefoon aan en uit te zetten een enorm groot spoor aan de Hunters geven.
Zelfs ik kon meteen bedenken dat daar dus informatie op zal komen of al is gekomen en dat dus alle andere koppels ook terug naar huis zullen moeten.
Dit.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Vader en dochter vielen me tegen.
Die man met die honden deed het anders uitstekend die loog echt op iedere vraag van die hunter met een stalen gezicht alsof die het dagelijks deed haha. “Wat moest je daar halen dan” ja lampjes… hehe.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net teruggekeken. Weer veel snitches.
Plus ik vond het sterk van die jongens dat ze daarna zijn gaan lopen om de banden met de helpers te verbreken.quote:Op donderdag 29 september 2022 03:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die man met die honden deed het anders uitstekend die loog echt op iedere vraag van die hunter met een stalen gezicht alsof die het dagelijks deed haha. “Wat moest je daar halen dan” ja lampjes… hehe.
Er was niemand thuis, dat was een voordeel anders hadden ze die fietsen vast gevonden. Nu kan het ook onbewust zijn of iets wat bewust is gedaan om hunters op het verkeerde spoor te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
alles eens.... maar toch als je slim bent..... kun je zoiets ook bewust uitspelen om zelf juist geen hunters direct achter je aan te krijgen. Die gaan dan naar in dit geval huis van de andere koppels, waardoor ze zelf tijdje buiten beeld kunnen gaan blijven. Maar dan hadden ze niet in eigen netwerk in eigen stad moeten blijven(alhoewel de hunters wellicht denken zo stom zullen ze ook wel niet zijn, die zijn snel regio uit).
ik heb er nog steeds mijn twijfels bij of zijn computer met VPN nu echt wel zo veilig is. Hij zat al rustig te surfen dus wellicht worden ze toch daarop gepakt.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:46 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Er was niemand thuis, dat was een voordeel anders hadden ze die fietsen vast gevonden. Nu kan het ook onbewust zijn of iets wat bewust is gedaan om hunters op het verkeerde spoor te zetten.
Wij weten nu dat het een domme actie is maar de hunters op dat moment niet natuurlijk, dat kan ze nog redden.
Maar ze zullen het niet lang redden iig.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef JJ76 het volgende:
[..]
ik heb er nog steeds mijn twijfels bij of zijn computer met VPN nu echt wel zo veilig is. Hij zat al rustig te surfen dus wellicht worden ze toch daarop gepakt.
Is het niet zo dat je provider nog steeds gewoon kan zien dat jij het bent en ook vanaf waar je het internet op gaat? Alleen de sites die je bezoekt denken dat het signaal ergens anders vandaan komt, dan waar het werkelijk vandaan komt, omdat het omgeleid wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Vraag me af of vader en dochter niet tegen de lamp gaan lopen omdat ze in eigen woonplaats overnachten bij iemand uit eigen kring (vriend van ouders).
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Idd als jij je google account aan hebt staan voor bijv gmail, youtube, dan laat google in een account log zien waar je bent ingelogd en met welk ip. Gelukkig werk je dan met VPN. Maar als je de beveiligingsinstellingen niet aanpast, dan ga je alsnog mis. Youtube geschiedenis van wat je keek, maps zoekgeschiedenis of traject als je hem als navigatie gebruikte, google search zoekgeschiedenis enzovoort.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:29 schreef Pippi het volgende:
Er zijn andere manieren om je identiteit te achterhalen
Als je bij bijvoorbeeld Google bent ingelogd, kun je wel met een buitenlandse VPN-server verbinden, maar kan Google toch een profiel over jou als internetgebruiker opmaken. Het kan dan namelijk je zoekopdrachten aan je Google-account koppelen. Het maakt in dit geval niet uit dat je jouw IP-adres met een VPN hebt gemaskeerd.
Er zijn nog meer manieren waarop partijen je identiteit achterhalen waartegen een VPN geen bescherming biedt. Als je Google Maps bijvoorbeeld gebruikt, moet je vaak je GPS-locatie aanzetten. Je GPS geeft dan jouw locatie door aan Google.
Daarnaast zijn er nog geavanceerdere manieren om het mysterie van jouw identiteit te ontrafelen, zoals browser fingerprinting. Welke browser en apparaat je gebruikt en hoe je deze gebruikt worden ingezet om je te onderscheiden van andere internetgebruikers. Aan de hand van je handelingen kan iemand dus je identiteit bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |