Topic hunterquote:Op zondag 25 september 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon het niet laten hem snel te sluiten
Goed bezigquote:Op zondag 25 september 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ren door heel FOK om snel dit te doen, ook in topics waar ik normaal nooit kom
Avond Drassquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Beetje tennis kijken en vanavond ned-bel
Mathieu was lokale tijd ook zo vroeg wakker :pquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanochtend om 2 uur opgestaan (WK wielrennen in Australië). Tot nu toe houd ik de ogen nog prima open.
Die zat toen nog achter de traliesquote:Op zondag 25 september 2022 18:46 schreef Drass het volgende:
[..]
Mathieu was lokale tijd ook zo vroeg wakker :p
Ha, ik wist het.quote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanochtend om 2 uur opgestaan (WK wielrennen in Australië). Tot nu toe houd ik de ogen nog prima open.
quote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivelsquote:Op zondag 25 september 2022 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivelsquote:Op zondag 25 september 2022 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond Drass
Voetbal ga ik ook kijken.
Zal lastig worden zonder Depay en Frenkie
België fluitend.4-2quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivels
Ik denk dat jullie gaan winnen. Nederland mist een paar grote namen en België is gebrand op revanche na die smadelijke nederlaag in juni.quote:Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd of wij gaan winnen of jullie #rodeduivels
Geen tennis meer vanavondquote:Op zondag 25 september 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Zeg dat wel...Romário de Souza Faria en Ed de Goeij zijn al 55+quote:Op zondag 25 september 2022 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voetballers uit mijn jeugd zijn oude knarren geworden
Hahaha die ken ik niet. Dacht aan Arjan Robben en zoquote:Op zondag 25 september 2022 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel...Romário de Souza Faria en Ed de Goeij zijn al 55+
Ik ben denk ik een paar jaar ouder (thirty somethingquote:Op zondag 25 september 2022 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha die ken ik niet. Dacht aan Arjan Robben en zo
Ik ben 34quote:Op zondag 25 september 2022 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een paar jaar ouder (thirty something)
Robben zag trouwens op z'n 23e er al bejaard uit.
In november begint het WK in Qatar...het is altijd leuk en gezellig om mee te posten in de WK-topics. Voetbal is daar bijzaak.quote:Op zondag 25 september 2022 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben 34alleen niet zo van het voetballen om eerlijk te zijn. De kans dat ik WK/EK? ga kijken is zeer nihil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WcPot
@Ole
@Tassendief
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@monkyyy
Snowsquall![]()
@Van_Poppel
@Lavenderr
@Dotteke
@Drass
@ChildoftheStars
quote:Op maandag 26 september 2022 09:23 schreef praadje het volgende:
Vanaf vanavond interessante docuserie;
Breuklijnen.Thanks, gaan we opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Ja, lekkere lijst wel.quote:Op maandag 26 september 2022 18:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Komt weer veel op tv vanavond.
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.quote:Op maandag 26 september 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond lastige keuze. Of Hunted, of Robinson, of Meiland... Ik begin bij Hunted en de rest kijk ik terug denk ik
Snap ik wel hoor. Dat heb ik met Gilles en het eeuwige negatieve gezeurquote:Op maandag 26 september 2022 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.
Thanks.quote:Op maandag 26 september 2022 13:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ojee, dat klinkt niet best. Beterschap lieverd
Oh overheen gelezen, sorry. Hoe gaat het met je? Toch geen covid hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thanks.Hoe bevalt je elektrische snuggie. Ik heb hem vandaag weer tevoorschijn getoverd, heerlijk.
Geen covid, keelpijn en hoofdpijn, gewoon een griepje ofzo. Kan nog prima functioneren gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2022 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen, sorry. Hoe gaat het met je? Toch geen covid hoop ik?
Heerlijk hey. Vooral s'morgens is het lekker om niet de kachel aan te zetten maar gewoon even te snugglen en warm te wordenquote:Op maandag 26 september 2022 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thanks.Hoe bevalt je elektrische snuggie. Ik heb hem vandaag weer tevoorschijn getoverd, heerlijk.
Beterschap, gelukkig functioneer je nog. Al is griep net zo irritantquote:Op maandag 26 september 2022 19:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen covid, keelpijn en hoofdpijn, gewoon een griepje ofzo. Kan nog prima functioneren gelukkig.
Oei dat is wel koud ja. Lekker even de kachel aan om de kou eruit te halen. Hier is het nog 20 graden binnen.quote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de kachel aangezet... eventjes... vijftien graden was het in huis
Dankquote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap, gelukkig functioneer je nog. Al is griep net zo irritant
Mee eens, het begint steeds meer een herhaling van zetten te worden.quote:Op maandag 26 september 2022 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een beetje Meiland moe aan het worden ben. Dat eeuwige gegil enzo. Hier zoiezo Robinson en Breuklijnen ga ik zeker weten opnemen.
Avond lieve Poppel_God. Ja inderdaad, het is een herhaling van zetten. Ik ga Robinson kijken en die docuserie van Can. Heb er een topic over geopend.quote:
brrrrrrquote:Op maandag 26 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de kachel aangezet... eventjes... vijftien graden was het in huis
Ja overdag trek ik het wel, maar nu even niet meer. Voel me wel schuldig dat de kachel nu aan staatquote:
Ohh gekkie, natuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Het is ook gewoon heel erg omschakelen. We waren echt al zo gewend aan die hele hoge temperaturen dat deze temperatuur extra koud aanvoelt.quote:Op maandag 26 september 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja overdag trek ik het wel, maar nu even niet meer. Voel me wel schuldig dat de kachel nu aan staat
Naja... achttien graden vind ik lekker. Dus dat is niet extreem warm en vijftien in huis wel koud. Dus tja... naja... overdag blijft hij sowieso uitquote:Op maandag 26 september 2022 20:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh gekkie, natuurlijk moet je je niet schuldig voelen. Het is ook gewoon heel erg omschakelen. We waren echt al zo gewend aan die hele hoge temperaturen dat deze temperatuur extra koud aanvoelt.
Fijne avond mop, geniet van je pepernoten en fijn dat je weer rustig bent.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje , lekker grote lijst trouwens
En goedenavond iedereen
Hier Gilles kijken, lekker met de eerste pepernoten van het jaar.
Beetje down vandaag, de haakclub was teveel. Beetje teveel wappie-gepraat waar ik nogal panisch van werd in de schizofrenie die ik heb. Gelukkig ben ik nu weer rustig
quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
En goedenavond iedereen
Beetje down vandaag, de haakclub was teveel. Beetje teveel wappie-gepraat waar ik nogal panisch van werd in de schizofrenie die ik heb. Gelukkig ben ik nu weer rustig
Dank je wel, jij ookquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijne avond mop, geniet van je pepernoten en fijn dat je weer rustig bent.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
En goedenavond iedereen
quote:
Avondquote:
Ja idd, mis dat welquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:23 schreef praadje het volgende:
Het zou leuk zijn als alle vriendjes en vriendinnetjes er weer zijn en we gezellig Overtreders kunnen kijken op de vrijdagavonden. Met snackjes
Ja die ga ik ook kijken heb ik zo'n vermoeden. Die criminele moeder uit een Huis Vol schijnt erin te zitten.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Dank je wel @:praadje
Ik ga Five Days Inside kijken, lijkt me interessant vanavond
Vandaag ging het goed met de planning. Ik ben trots op mezelf
Slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 28 september 2022 17:44 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Na een dag hard werken en net lekker gegeten gaat deze dame even een dutje doen.
Tot later
quote:Op woensdag 28 september 2022 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja die ga ik ook kijken heb ik zo'n vermoeden. Die criminele moeder uit een Huis Vol schijnt erin te zitten.
Avond lief Potjequote:
Avond lieve schatquote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Potje
[..]
Avond lieve schatDie kijk ik erna en anders morgen. Voel je je al iets beter?
Nope.quote:
Hugsquote:Op woensdag 28 september 2022 20:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nope.Griepje, komt wel weer goed.
quote:
Avond lieve Monk.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:00 schreef monkyyy het volgende:
AvondIk ben wel benieuwd naar Rampvlucht, maar die kijk ik terug. Vanavond schaatsles.
Avond moppie. Hmm dat is goed dat ze dat even onderzoeken dan. Kun je veel vage klachten van hebben. Vanavond lekker relaxen dan jijquote:Op donderdag 29 september 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier gaan we vanavond naar Rampvlucht kijken en eventueel zet ik beste zangers op
Vandaag was ik even naar de huisarts, vage klachten, die denkt aan slaapapneu, dus binnenkort een slaaponderzoek. 'k Ben moe van alle spanningen die een bezoekje aan een dokter brengt. Dus lekker een kopje koffie en onderuit
Flinke waslijst weer.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
18.20; Een jaar van je leven SBS6
18.55; Lang Leve de liefde SBS6
19.26; First Dates NPO3
19.55; Per seconde wijzer NPO2
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
20.30; De vuilste jobs van Nederland RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/de-vuilste-jobs-van-nederland
20.30; Mr. Frank Visser doet uitspraak SBS6
20.57; Break free NPO3 https://www.tvgids.nl/inf(...)formatief/break-free
Serie;
21.36; Rampvlucht NPO1 (1/5) https://www.tvgids.nl/serie/rampvlucht
Docu/Reportage/Informatief;
22.19; Breuklijnen NPO2
Amusement;
20.30; Fout maar goud RTL4
20.34; Beste zangers NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/beste-zangers
Actueel;
19.04; Khalid & Sophie NPO1
19.30; HLF8 SBS6
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.26; Arjen Lubach NPO1
22.56; OP1 NPO1
Veel liefs, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud
Ja inderdaad, best een lange lijst. Altijd wel fijn als de avonden langer worden. En goedenavondquote:Op donderdag 29 september 2022 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flinke waslijst weer.
De dagen worden dan ook weer korter, de avonden langer…
Ik ben die dagelijkse stille lurker, als het gaat om je TV gids.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, best een lange lijst. Altijd wel fijn als de avonden langer worden. En goedenavond
Ja, het is maar spannend allemaal.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond moppie. Hmm dat is goed dat ze dat even onderzoeken dan. Kun je veel vage klachten van hebben. Vanavond lekker relaxen dan jij
Jaaaa de donkere dagen voor kerst komen eraanquote:Op donderdag 29 september 2022 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flinke waslijst weer.
De dagen worden dan ook weer korter, de avonden langer…
Leuk dat je het waardeert. En geen dank, graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben die dagelijkse stille lurker, als het gaat om je TV gids.
Daarvoor maar weer eens mijn dank!
Ik heb net ons aanstaande kerstmenu mogen lezen.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa de donkere dagen voor kerst komen eraan
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2022 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net ons aanstaande kerstmenu mogen lezen.
Na 2 mislukte pogingen moet het dit jaar lukken. Toch…?
Nee, tenzij het een aanbod is voor een alternatief kerstdiner, als het toch weer niet door mocht gaan.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom je anders boos naar Grunn?
Hahaha zal mijn moeder blij mee zijnquote:Op donderdag 29 september 2022 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tenzij het een aanbod is voor een alternatief kerstdiner, als het toch weer niet door mocht gaan.
We zijn met 4 personen…
Zo je bent er vroeg bijquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:05 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Een latertje vandaag dus bij deze alvast de gids. Fijne dag allemaal
quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo je bent er vroeg bij![]()
Bedankt en tot later
Graag gedaan. Ik kijk Rampvlucht denk ik van het weekend terug. De eerste aflevering heb ik ook nog niet gezien want ik moest om 5.00 uur op dus vroeg naar bed.Ben net pas thuis van het werk dus ik ga even een dutje doen en vanavond een beetje niksen achter de pc. En lekker 4 dagen vrijquote:Op vrijdag 30 september 2022 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen vroege vogel(s)
Dank je wel voor de gids @:praadje
Vanavond kijk ik naar Flikken en Rampvlucht. Die laatste vind ik zo'n goede serie, zat gisteren met open mond te kijken
Vijf uur, poeh dat is heel erg vroeg. Slaap lekker en geniet van je avond en lange weekendquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik kijk Rampvlucht denk ik van het weekend terug. De eerste aflevering heb ik ook nog niet gezien want ik moest om 5.00 uur op dus vroeg naar bed.Ben net pas thuis van het werk dus ik ga even een dutje doen en vanavond een beetje niksen achter de pc. En lekker 4 dagen vrij![]()
Oh shit, die had ik op willen nemen. Nou ja, maar even terugkijken van het weekend. Ja, het is een raar en naar mannetje maar ik vind ze beiden fascinerend. Ook hoe zij zich heeft laten verbouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Curiosity het volgende:
Ik zit nu Andy en Melisa te kijken.
Hij maakt echt de gehele tijd grapjes over Melisa.
Wat een raar/naar mannetje is het ook.
Net gekeken. Niet leuk. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind het tot nu toe niet echt je dat. Maar wellicht zal dat nog komen. Dat die hele familie voor die prikjes gaat moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:07 schreef Curiosity het volgende:
Haha ja, familie-uitje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe niet echt je dat. Maar wellicht zal dat nog komen. Dat die hele familie voor die prikjes gaat moest ik wel om lachen
Ik kan het allemaal wel betalen maar ik vind het wel oplichterij. 3x meer betalen voor exact hetzelfde productquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zitten jullie ook allemaal met kromme tenen te wachten tot je de nieuwe prijzen van het gas en licht te horen krijgt? Vooral van het gas
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zitten jullie ook allemaal met kromme tenen te wachten tot je de nieuwe prijzen van het gas en licht te horen krijgt? Vooral van het gas
Oxxio heeft hier plechtig beloofd (tenzij de spreekwoordelijke pleuris uitbreekt) de prijzen tot eind november niet aan te passen. Vanaf januari treedt het plafond in werking…ik heb me iig voorgenomen er niet van in de stress te schieten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zijn mijn tarieven:quote:
De EU was voor 40% afhankelijk van Russisch gas…zonder dat gas is het logisch dat de prijzen stijgen. Het is wat het is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal wel betalen maar ik vind het wel oplichterij. 3x meer betalen voor exact hetzelfde product
Ik heb ook nog 6 zonnepanelen en die leveren meer op dan ik verbruikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn nog schappelijke tarieven, WcPot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 6 zonnepanelen en die leveren meer op dan ik verbruik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
En qua gasverbruik zal het denk ook wel meevallen in jouw appartement denk ik.
Dat heb je keurig voorelkaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de verwarming nog niet aangehad.
Ook netjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb je keurig voorelkaar.![]()
Ik zat vorige maand op 2m3 gas (gruwelijk kort douchen) en 164kWh elektra. In juli zat ik overigens op circa 260kWhinmiddels besloten 3/4 van de koelkasten/vriezers/koelvriescombi's uit te zetten en de TV op de spaarstand te zetten.
Dat zijn oude systemen met een waakvlam oid. Bij een collega hoorde ik dat hij hiervoor 1m3/dag verstookte. Dat is gewoon weggegooid geld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook netjes.Op internet lees ik ook wel verhalen van mensen die op vakantie zijn geweest dus niet thuis alles uit hebben gezet. En dan krijgen ze toch nog dat ze gas hebben verbruikt hoe zou dat kunnen.
Dat is inderdaad jammer van het geld helemaal met de huidige prijzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn oude systemen met een waakvlam oid. Bij een collega hoorde ik dat hij hiervoor 1m3/dag verstookte. Dat is gewoon weggegooid geld.
CV niet op eco gezet. Dan houdt hij 24/7 een voorraadje warm tapwater op temperatuur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook netjes.Op internet lees ik ook wel verhalen van mensen die op vakantie zijn geweest dus niet thuis alles uit hebben gezet. En dan krijgen ze toch nog dat ze gas hebben verbruikt hoe zou dat kunnen.
Er zal wel saffraan in zitten. Dat is duur spul.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Overigens heb ik een warmtepomp gevonden die ik wel wil hebben. Kost slechts ¤8.900!!!!!
Waarom is dat spul zo duur. Een airco kun je laten hangen voor ¤1.500, is ook een warmte pomp. Is hij bekleed met goud ofzo
Hopelijk houdt mijn 11 jaar oude cv ketel het nog een jaartje of 5 uit en zijn die dingen dan wat goedkoper geworden, anders sta ik onder een koude douche.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zal wel saffraan in zitten. Dat is duur spul.
Binnen enkele jaren kun je waarschijnlijk geen conventionele cv-ketel meer laten installeren;quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hopelijk houdt mijn 11 jaar oude cv ketel het nog een jaartje of 5 uit en zijn die dingen dan wat goedkoper geworden, anders sta ik onder een koude douche.
Dat scheelt misschien gas maar dan gebruik je toch veel meer stroom? En die is ook een pak duurder geworden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Overigens heb ik een warmtepomp gevonden die ik wel wil hebben. Kost slechts ¤8.900!!!!!
Waarom is dat spul zo duur. Een airco kun je laten hangen voor ¤1.500, is ook een warmte pomp. Is hij bekleed met goud ofzo
Waarom heb jij zoveel koel/vries/combi's in huis staan. Voor al je bierquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heb je keurig voorelkaar.![]()
Ik zat vorige maand op 2m3 gas (gruwelijk kort douchen) en 164kWh elektra. In juli zat ik overigens op circa 260kWhinmiddels besloten 3/4 van de koelkasten/vriezers/koelvriescombi's uit te zetten en de TV op de spaarstand te zetten.
Ik heb een klein inbouwkoelkastje in de keuken. Dat hebben de vorige bewoners zo geregeld. Mijn koelvriescombinatie staat in de hal. Aangezien het vriesgedeelte vrij klein is en de boodschappen slechts 1 keer per week worden bezorgd heb ik boven een extra vriezer staan. Verder staat er nog een koelkast op zolder (waar mijn gaming PC zich bevindt).quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel koel/vries/combi's in huis staan. Voor al je bier
Aha, op die manier. Ik dacht alquote:Op zondag 2 oktober 2022 09:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een kleine inbouwkoelkastje in de keuken. Dat hèbben de vorige bewoners zo geregeld. Mijn koelvriescombinatie staat in de hal. Aangezien het vriesgedeelte vrij klein is en de boodschappen slechts 1 keer per worden bezorgd heb ik boven een extra vriezer staan. Verder staat er nog een koelkast op zolder (waar mijn gaming PC zich bevindt).
Het toppunt van decadentie…I know
Klopt, maar de vuistregel is dat je voor iedere kuub gas die je bespaart circa 2 kWh meer stroom verbruikt. Dus het kan wel uit financieel gezien op termijn, vergt alleen een grote investeringquote:Op zondag 2 oktober 2022 09:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat scheelt misschien gas maar dan gebruik je toch veel meer stroom? En die is ook een pak duurder geworden.
Nee hoor. Maar wat is de reden dat er alleen maar koffermannen zijn en geen mix meer?quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Vanavond bij Weekendmiljonairs alleen maar koffermannen. Geen vrouwen meer. Terwijl er eerder een mix was. Moet ik me als heteroman gaan schamen dat ik op vrouwen val???
Poppeltjes_Godquote:
PraadjeGodinquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Poppeltjes_GodVanaf vrijdag https://www.tvgids.nl/amusement/de-tijd-van-ons-leven . 4 Afleveringen.
Ik heb hem ook al in de gids gezet voor vrijdagquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PraadjeGodin![]()
Dank voor de kijktip
Avond moppie. Wat leuk en gezellig. Ik heb gisteren en vandaag de eerste twee afleveringen bekeken dus ik ben weer bij.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Dit weekend bij mijn beste vrienden geslapen. Was super gezellig, ben nu erg moe
Vanavond lekker rampvlucht kijken
Geen idee, kwam voorbij in het nieuws. Het is wel eens eerder gebeurd, maar dat was in de tijd dat er alleen koffervrouwen waren. Dat snap ik goed, er zijn ook vrouwelijke kijkers die mooie mannen willen zien, dus afwisseling, helemaal een dikke plus. Daarna is de boel gemixed, hartstikke goed.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar wat is de reden dat er alleen maar koffermannen zijn en geen mix meer?
Ik heb net nummer twee ingehaald. Vrijdag moest ik vroeg naar bed. Moest om zeven uur de deur uit. Niks in vergelijking met jouw tijden, maar voor mij extreem vroeg.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond moppie. Wat leuk en gezellig. Ik heb gisteren en vandaag de eerste twee afleveringen bekeken dus ik ben weer bij.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Hello. Mijn naam mag wel uit de lijst van de tv gids 😉
Is goed lieverd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Hello. Mijn naam mag wel uit de lijst van de tv gids 😉
Ja dat is inderdaad een beetje raar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Geen idee, kwam voorbij in het nieuws. Het is wel eens eerder gebeurd, maar dat was in de tijd dat er alleen koffervrouwen waren. Dat snap ik goed, er zijn ook vrouwelijke kijkers die mooie mannen willen zien, dus afwisseling, helemaal een dikke plus. Daarna is de boel gemixed, hartstikke goed.
Bij de Formule 1 zijn de pitspoezen weggehaald omdat mannen misschien te ver gingen? Met hun ogen? Dat kan zijn, ik heb het niet helemaal meegekregen, want ik volg Formule 1 niet.
Maar nu krijg ik een beetje de indruk dat mannen een beetje neergezet worden als viespeuken die vrouwen met hun ogen uitkleden. Natuurlijk zijn die er, maar de meeste mannen zijn gewoon normaal.
Haha dat is maar 1 of 2x per week en dan ook nog maar twee dagen achter elkaar en daarna ben ik meestal 3/4 dagen vrij. Dus het is te doen voor mij hoor, die tijden.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb net nummer twee ingehaald. Vrijdag moest ik vroeg naar bed. Moest om zeven uur de deur uit. Niks in vergelijking met jouw tijden, maar voor mij extreem vroeg.
De serie is echt heel sterk. Weet alleen niet of ik vanavond nummer drie aankan, hele goede serie, maar je moet er echt voor zitten. Al duurt het nog twee uur, dus ik kan eerst even domme dingen kijken voordat ik me ga concentreren
Snap ikquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha dat is maar 1 of 2x per week en dan ook nog maar twee dagen achter elkaar en daarna ben ik meestal 3/4 dagen vrij. Dus het is te doen voor mij hoor, die tijden.
Jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ikik zou het niet trekken
maar ja, ik heb ook geen eerbaar beroep zoals jij
Leukquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:40 schreef praadje het volgende:
Zaterdag weer treintjes kijken @:WcPot![]()
https://www.tvgids.nl/amusement/de-grote-kleine-treinencompetitie
Ha jij kijkt daar ook graag naar dus? Zijn dat nieuwe afleveringen van De Deurwaarders?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vanaf vanavond ook twee afleveringen per avond om 18:30 ongeveer van Deurwaarders Uk op rtl5
Dar is super leuk. Ook al heet ik teen wcpotquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:40 schreef praadje het volgende:
Zaterdag weer treintjes kijken @:WcPot![]()
https://www.tvgids.nl/amusement/de-grote-kleine-treinencompetitie
Dat geeft toch niets mop. Ik wist alleen van Potje dat hij het graag kijkt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dar is super leuk. Ook al heet ik teen wcpot
Denk het wel. Al lopen ze in jaren een aantal achter maar volgens mij niet eerder uitgezonden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha jij kijkt daar ook graag naar dus? Zijn dat nieuwe afleveringen van De Deurwaarders?
Heb hem in de lijst gezet. Ik vond het altijd wel leuk om te kijken maar toen werden het allemaal herhalingen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk het wel. Al lopen ze in jaren een aantal achter maar volgens mij niet eerder uitgezonden.
Avondquote:
Avond lieve Stephan, lekker genieten van je weekje vrij.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
O ja Hunted komt ook weer. Gezellig.
Lekker een week vrij trouwens hier vanaf afgelopen zaterdag
Bedankt ga ik zeker doen, al was ik daar al mee bezigquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan, lekker genieten van je weekje vrij.
Vooral volhouden danquote:Op maandag 3 oktober 2022 19:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt ga ik zeker doen, al was ik daar al mee bezig![]()
Ik heb nu vier weken zomervakantie. Met af en toe nog een dagje vakantiewerkquote:Op maandag 3 oktober 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
O ja Hunted komt ook weer. Gezellig.
Lekker een week vrij trouwens hier vanaf afgelopen zaterdag
Zo dat is ook lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nu vier weken zomervakantie. Met af en toe nog een dagje vakantiewerk![]()
Zit nu alweer in week 4 gaat best snelquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo dat is ook lekkergeniet er ook lekker van
Ja vrije tijd gaat altijd snelquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit nu alweer in week 4 gaat best snel
Lekker joh.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nu vier weken zomervakantie. Met af en toe nog een dagje vakantiewerk![]()
Nog even hard genieten danquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit nu alweer in week 4 gaat best snel
Is dat leuk Poldermocro's? Ik heb tot nu toe alles opgenomen maar nog niet kunnen kijken. En goedenavond trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Voetbal hier tenzij het niks is. En aantal dingen neem ik op zoals poldermocro's
Ja is wel leuk. Gaat over dilemma's als geloof en hoever ze daar in gaan. 1tje is bijvoorbeeld tiktokker die filmpjes maakt waarop die danst. de ander vind dat bijvoorbeeld weer haram(onrein).quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat leuk Poldermocro's? Ik heb tot nu toe alles opgenomen maar nog niet kunnen kijken. En goedenavond trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de moeite waard dus. Ja dat is wel waar dat ze hier conservatiever zijn, die hebben de moderne ontwikkelingen in Marokko niet meegemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Gaat over dilemma's als geloof en hoever ze daar in gaan. 1tje is bijvoorbeeld tiktokker die filmpjes maakt waarop die danst. de ander vind dat bijvoorbeeld weer haram(onrein).
Ook een terechte opmerking die de presentator maakte is dat de Marokkaan hier conservatiever is dan in Marokko zelf en daar progressiever zijn ondanks dat ze nog bepaalde waarden en normen behouden.
Nee precies. Denk dat het wel de moeite is om te kijken voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah de moeite waard dus. Ja dat is wel waar dat ze hier conservatiever zijn, die hebben de moderne ontwikkelingen in Marokko niet meegemaakt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond GillesSterkte ChildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond GillesAch lieverd toch. Adem in en adem uit. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach dan kijk je straks naar Gilles en denkt "bij mij valt het nog mee"quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik had eigenlijk met mijzelf afgesproken om naar de sportschool te gaan maar bij nader inzien heb ik geen zin.
Scherm en RL kan enorm verschillenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:55 schreef StephanL het volgende:
Fred Teeven bij Hlf8. Ooit gezien in de kantine in Haarlem toen ik pauze had daar![]()
Ik herkende hem eerst niet eens, moest even twee keer kijken
Zeker weten ja. Ziet er heel anders uit als buschauffeur dan in zo’n nette pak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Scherm en RL kan enorm verschillen
Ik heb het helemaal gemist, ga ik morgen lekker bingenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik kijk de Bodyguard. Leuk programma, met die grote irritante vent![]()
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist, ga ik morgen lekker bingen
Beetje zoals dat programma met spion worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje zoals dat programma met spion worden?
Ik heb vrijdag een drukke dag, dus dekentje, thee en een zak pepernoten erbij
Staat op NPO: I Spyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Veel succes dan vrijdag
Avond mop. Leuk, een dagje uit. Heel veel plezier.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond vroeg naar bed. Morgen om tien voor zeven de deur uit voor een dagje uitDussss om negen uur max lig ik erin
Morgen wordt een leuke dagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop. Leuk, een dagje uit. Heel veel plezier.
Ik vind het trouwen een erg leuk programma! Zit nu aflevering twee te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.
Ja soms heb je dat, dat je er op geattendeerd moet worden. Er is tenslotte soms zoveel op tv dat je het allemaal niet bij houdt en soms zitten daar leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het trouwen een erg leuk programma! Zit nu aflevering twee te kijkenDank je wel voor de tip
Ja inderdaad, ik had erover gelezen en vergetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat, dat je er op geattendeerd moet worden. Er is tenslotte soms zoveel op tv dat je het allemaal niet bij houdt en soms zitten daar leuke dingen tussen.
Vind het erg goed gemaakt en niet te druk over de top.
Mwa, vind hem totaal niet boeiend. Zap!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
Ik heb hem opgenomen. Volgens mij zitten wij wel op een lijn qua programma's die onze interesses hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
Ik geef eerlijk toe misschien niet de beste docu die ik over een persoon gezien heb, maar vind het wel interessante man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 06:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen. Volgens mij zitten wij wel op een lijn qua programma's die onze interesses hebben.
Ik vond het echt boeiend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe misschien niet de beste docu die ik over een persoon gezien heb, maar vind het wel interessante man.
Lekker nuchtig, lijkt wel een Nederlander
Dank voor de tip, al ga ik het waarschijnlijk terugkijken. Vanavond ga ik voor dom geouwehoer (Vandaag Inside)quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel , even een reminder 21.30; De tijd van ons leven NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/de-tijd-van-ons-leven
Ook lekker. Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de tip, al ga ik het waarschijnlijk terugkijken. Vanavond ga ik voor dom geouwehoer (Vandaag Inside)
Avond praadjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
En avond. Heerlijk, weekend. Ik mag morgen nog een dagje. 4.30 opstaan
Dankjewel. En het is vroeg maar het is maar 1x per twee weken normaal gezien. En daarna weer 4 dagen vrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Dat is wel heel erg vroeg.![]()
Alvast werkze
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben erg moe van de beurs van gisteren. Morgen pas genieten van mijn aankopen, maar dan is het ook fijn
Vandaag wel begonnen met een lijst te maken wat ik uit welk haak/breiboek wil maken.
Vanavond treintjes
Dank je voor de lijst @:praadje , wordt gewaardeerd
Graag gedaan lieverdKan me voorstellen dat je van zo'n dag moet bijkomen. Maar fijn dat je genoten hebt. Veel plezier met de treintjes, samen kijken met @WcPot
Ooooooh! Gaan we weer gezellig doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
Ik ga zo eens Overtreders kijken. Ik heb het idee dat het nieuwe afleveringen zijn.
quote:
quote:
Goedenavond allenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben erg moe van de beurs van gisteren. Morgen pas genieten van mijn aankopen, maar dan is het ook fijn
Vandaag wel begonnen met een lijst te maken wat ik uit welk haak/breiboek wil maken.
Vanavond treintjes
Dank je voor de lijst @:praadje , wordt gewaardeerd
Zou leuk zijn ja. Maar een rottijd voor de meesten denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooh! Gaan we weer gezellig doen?
Leuk dat je ook gaat kijken, zijn we al met 3. En wat klinkt dat schattig dat je de Grote Sinterklaasfilm aan het kijken bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen![]()
Ik kijk zo mee naar Overtrederskijk nu De Grote Sinterklaasfilm, die met Martien Meiland
omdat het kan
Thanks gaat op de opname lijstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
@:StephanL , deze telefilm ziet er wel goed uit21.59; Paradise Drifters NPO3 https://www.tvgids.nl/film/paradise-drifters
Ja je weet bijvoorbeeld hoe het afloopt, maar is wel lachen om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk dat je ook gaat kijken, zijn we al met 3. En wat klinkt dat schattig dat je de Grote Sinterklaasfilm aan het kijken bent
Ja idd. Volgens mij ken ik deze nog niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel een zeiklijster vind ik
Ik ook niet, maar kijk minder lang dan jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja idd. Volgens mij ken ik deze nog niet.
Oh maar misschien heb ik er een paar gemist hoor. Meestal als er iets spraakmakends gebeurt weet je wel of het oude of nieuwe afleveringen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijk minder lang dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |