quote:
quote:
Goedenavond allenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben erg moe van de beurs van gisteren. Morgen pas genieten van mijn aankopen, maar dan is het ook fijn
Vandaag wel begonnen met een lijst te maken wat ik uit welk haak/breiboek wil maken.
Vanavond treintjes
Dank je voor de lijst @:praadje , wordt gewaardeerd
Zou leuk zijn ja. Maar een rottijd voor de meesten denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooh! Gaan we weer gezellig doen?
Leuk dat je ook gaat kijken, zijn we al met 3. En wat klinkt dat schattig dat je de Grote Sinterklaasfilm aan het kijken bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen![]()
Ik kijk zo mee naar Overtrederskijk nu De Grote Sinterklaasfilm, die met Martien Meiland
omdat het kan
Thanks gaat op de opname lijstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
@:StephanL , deze telefilm ziet er wel goed uit21.59; Paradise Drifters NPO3 https://www.tvgids.nl/film/paradise-drifters
Ja je weet bijvoorbeeld hoe het afloopt, maar is wel lachen om te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk dat je ook gaat kijken, zijn we al met 3. En wat klinkt dat schattig dat je de Grote Sinterklaasfilm aan het kijken bent
Ja idd. Volgens mij ken ik deze nog niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel een zeiklijster vind ik
Ik ook niet, maar kijk minder lang dan jijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja idd. Volgens mij ken ik deze nog niet.
Oh maar misschien heb ik er een paar gemist hoor. Meestal als er iets spraakmakends gebeurt weet je wel of het oude of nieuwe afleveringen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijk minder lang dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |