Ik heb hem opgenomen. Volgens mij zitten wij wel op een lijn qua programma's die onze interesses hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
Ik geef eerlijk toe misschien niet de beste docu die ik over een persoon gezien heb, maar vind het wel interessante man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 06:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen. Volgens mij zitten wij wel op een lijn qua programma's die onze interesses hebben.
Ik vond het echt boeiend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe misschien niet de beste docu die ik over een persoon gezien heb, maar vind het wel interessante man.
Lekker nuchtig, lijkt wel een Nederlander
Dank voor de tip, al ga ik het waarschijnlijk terugkijken. Vanavond ga ik voor dom geouwehoer (Vandaag Inside)quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel , even een reminder 21.30; De tijd van ons leven NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/de-tijd-van-ons-leven
Ook lekker. Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de tip, al ga ik het waarschijnlijk terugkijken. Vanavond ga ik voor dom geouwehoer (Vandaag Inside)
Avond praadjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
En avond. Heerlijk, weekend. Ik mag morgen nog een dagje. 4.30 opstaan
Dankjewel. En het is vroeg maar het is maar 1x per twee weken normaal gezien. En daarna weer 4 dagen vrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje![]()
Dat is wel heel erg vroeg.![]()
Alvast werkze
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ben erg moe van de beurs van gisteren. Morgen pas genieten van mijn aankopen, maar dan is het ook fijn
Vandaag wel begonnen met een lijst te maken wat ik uit welk haak/breiboek wil maken.
Vanavond treintjes
Dank je voor de lijst @:praadje , wordt gewaardeerd
Graag gedaan lieverdKan me voorstellen dat je van zo'n dag moet bijkomen. Maar fijn dat je genoten hebt. Veel plezier met de treintjes, samen kijken met @WcPot
Ooooooh! Gaan we weer gezellig doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
Ik ga zo eens Overtreders kijken. Ik heb het idee dat het nieuwe afleveringen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |