Ik heb het helemaal gemist, ga ik morgen lekker bingenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik kijk de Bodyguard. Leuk programma, met die grote irritante vent![]()
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist, ga ik morgen lekker bingen
Beetje zoals dat programma met spion worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje zoals dat programma met spion worden?
Ik heb vrijdag een drukke dag, dus dekentje, thee en een zak pepernoten erbij
Staat op NPO: I Spyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Veel succes dan vrijdag
Avond mop. Leuk, een dagje uit. Heel veel plezier.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond vroeg naar bed. Morgen om tien voor zeven de deur uit voor een dagje uitDussss om negen uur max lig ik erin
Morgen wordt een leuke dagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop. Leuk, een dagje uit. Heel veel plezier.
Ik vind het trouwen een erg leuk programma! Zit nu aflevering twee te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel vermakelijk. In het begin had ik nog zoiets van ik moet het nog even zien, maar zit goed in elkaar en leuke opdrachten.
Ja soms heb je dat, dat je er op geattendeerd moet worden. Er is tenslotte soms zoveel op tv dat je het allemaal niet bij houdt en soms zitten daar leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het trouwen een erg leuk programma! Zit nu aflevering twee te kijkenDank je wel voor de tip
Ja inderdaad, ik had erover gelezen en vergetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat, dat je er op geattendeerd moet worden. Er is tenslotte soms zoveel op tv dat je het allemaal niet bij houdt en soms zitten daar leuke dingen tussen.
Vind het erg goed gemaakt en niet te druk over de top.
Mwa, vind hem totaal niet boeiend. Zap!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |