Ik kan het allemaal wel betalen maar ik vind het wel oplichterij. 3x meer betalen voor exact hetzelfde productquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zitten jullie ook allemaal met kromme tenen te wachten tot je de nieuwe prijzen van het gas en licht te horen krijgt? Vooral van het gas
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zitten jullie ook allemaal met kromme tenen te wachten tot je de nieuwe prijzen van het gas en licht te horen krijgt? Vooral van het gas
Oxxio heeft hier plechtig beloofd (tenzij de spreekwoordelijke pleuris uitbreekt) de prijzen tot eind november niet aan te passen. Vanaf januari treedt het plafond in werking…ik heb me iig voorgenomen er niet van in de stress te schieten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zijn mijn tarieven:quote:
De EU was voor 40% afhankelijk van Russisch gas…zonder dat gas is het logisch dat de prijzen stijgen. Het is wat het is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal wel betalen maar ik vind het wel oplichterij. 3x meer betalen voor exact hetzelfde product
Ik heb ook nog 6 zonnepanelen en die leveren meer op dan ik verbruikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn nog schappelijke tarieven, WcPot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 6 zonnepanelen en die leveren meer op dan ik verbruik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
En qua gasverbruik zal het denk ook wel meevallen in jouw appartement denk ik.
Dat heb je keurig voorelkaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de verwarming nog niet aangehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |